Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gwen schreef:Zoekfunctie is hartstikke fijn natuurlijk, maar soms is het heel fijn als je gewoon zélf je verhaal kunt doen, zélf directe feedback kunt krijgen. Oudere Bokkers die zoiets dan onder ogen krijgen reageren dan heel vaak met "zucht, daar hebben we er weer eentje, dat hebben we nu al zo vaak gelezen'. Dan denk ik, verdorie, negeer het dan gewoon, antwoordt niet en laat die persoon in zijn waarde. Zelf hebben we toevallig het geluk gehad hier verzeild te raken toen Bokt nog klein was en nog lang niet alles gevraagd was, maar wij vonden het toen toch ook fijn om gewoon openlijk over dingen te kunnen praten, om rechtstreeks antwoord te krijgen op je vragen, om er zelf mee bezig te zijn en niet om er alleen maar over te lezen en nog je verhaal niet kwijt te kunnen?
russel schreef:Lielle, negeren is ook een kunst.
Gwen schreef:russel schreef:Lielle, negeren is ook een kunst.
Volgens mij bedoelde je mij, of toch niet?
russel schreef:Dat betekend maar weer hoe slecht mensen lezen, want topics "hoe rij ik mijn paard aan de teugel" daar is een verzameltopic over en zijn er zat andere topics te vinden via de zoekfunctie.
Als zo iemand dan een topic opent, krijgt hij zucht.... en andere kattige opmerkingen, is het toch eigenlijk de TS die een schot in open doel doet en daar op aan gesproken dient te worden?
russel schreef:Ben het met je eens, je hoeft niet mensen te beledigen. Maar er komen ook steeds meer topics waar mensen worden opgeroepen om negatief te zijn over, eigenaren, bijrijders, ruiterhuizen, zadelmakers, juryleden, etc. Dat is het zeikimago wat bokt dus al heeft gecreeerd.
HAW kunnen we lekker afzeiken, slechte ervaring: oproepen tot meerdere slechte ervaringen en lekker klagen.
Lielle schreef:Ik moet zeggen dat ik daar maar erg weinig voorbeelden van tegen kom, maar dat vind ik idd wel een kwalijke zaak.
Nog zo'n voorbeeld: met hoeveel punten heb je nu een winstpunt? Dat staat in de FAQ, wiki, reglement en ik meen het dressuurboekje, maar die laatste weet ik niet zeker. Maar het is makkelijker om op bokt te vragen
Russel, hoezo Lielle? Dat was Gwen toch?
Amanda, ik probeer nu om te antwoorden met een wiki link, maar dat is ook om de wiki te promoten.
katiavl schreef:En als je dan de zoekfunctie doet, en je komt een topic tegen. En je reageert erin op een goede manier dan word die opslot gedaan omdat die oud is
runningkawa schreef:Maar waarom moet je daar antwoorden als je gevonden hebt wat je wilt?
Een goed voorbeeld is, mag ik met B rijbewijs rijden
Een hele duidelijke faq, nu ook de wiki en dan nog die vraag
En als ikke dan eens wat kortaf wordt, heeft hij het gedaan
Maar gebruik gewoon de zoekfunctie, dan had de ts het geweten
Citaat:niemand?