khirshanta schreef:Zou het?!*zoekt terug*Omg.ARIE. DE ALWETENDE WIJZEIk moet je nu aanbidden Nou, vooruit dan maar... ...als je het dan maar wel stilletjes doet, ander zit ik de hele dag zo in 't lawaai JPitty schreef:Oh oh APCIII, berg je maar vast dan... Is 't zo erg? (en waarom weet jij dat? Jij was de vorige alwetende? )
Zooo mag ik ook even mijn paard gaan rijden. Een pagina geen modreactie en we krijgen al complottheorieën.Ik heb het al een keertje eerder gezegd.. we doen dit jaar niets.
A_nouk schreef:Zooo mag ik ook even mijn paard gaan rijden. Een pagina geen modreactie en we krijgen al complottheorieën.Ik heb het al een keertje eerder gezegd.. we doen dit jaar niets.Maar alle mods die toevallig tegelijk afwezig zijn?
Nayomie schreef:Splash heeft mijn klacht ontvangen! ...en nu? A_nouk schreef:TIP: we doen niets dit jaarEen ding moet ik je toegeven: je blijft wel goed je (nietswetende) rol spelen
A_nouk schreef: hahahahaEr komt een dag dat jullie me dankbaar zijn voor de tips.Als Pasen en 1 april Pinksteren op één dag vallen zeker?
A_nouk schreef: hahahahaEr komt een dag dat jullie me dankbaar zijn voor de tips.Dus er komt wel degelijk iets heb je net toegegeven
A_nouk schreef:Nee hoor dat staat er niet Nee, maar er staat ook niet welke tips je eigenlijk bedoelt...
A_nouk schreef: hahahahaEr komt een dag dat jullie me dankbaar zijn voor de tips.Valt dat toevallig samen met de dag dat varkens vrijwillig kunnen vliegen? ;p