Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
burl schreef:Wanneer komt de enquette online?
stef schreef:Eline: Wat bedoel je met supportmail die binnen komt op bokt? en Vragen aan teamleden?
Anne_GTI schreef:54 pagina's vol met tips/vragen/opmerkingen. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en dus nu mijn vraag: Wat is de stand van zaken?
Is er iets gedaan met de tips? Is er iets veranderd? Of was de jaarlijkse enquete het enige wat er voor de gebruikers te zien was en blijft alles zoals het was?
nynke55 schreef:Anne_GTI schreef:54 pagina's vol met tips/vragen/opmerkingen. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en dus nu mijn vraag: Wat is de stand van zaken?
Is er iets gedaan met de tips? Is er iets veranderd? Of was de jaarlijkse enquete het enige wat er voor de gebruikers te zien was en blijft alles zoals het was?
Schijnbaar is er niet veel gedaan met de tips. Weer is er een bokker geband om een grappig plaatje.
Ik heb het tot nu toe steeds opgenomen voor de mods en het beheer, maar ik begin nu toch ernstig te twijfelen aan het gevoel voor humor van sommigen.
Zoals eerder gezegd is een grapje tussendoor vaak een goede manier om de spanning en te felle discussies te doorbreken, en dat is mijn ogen een goed iets.
Als er gezegd word dat het hele topic dan in een flauwekul-topic verandert, dat is niet zo. Over het algemeen is de vraagstelling wel zo interessant, dat daar snel weer op verder gegaan word.
Modjes: het zou netjes zijn als jullie hier iets mee gaan doen.
Mri schreef:Nynke, de reden van een OW (en daarmee in dit geval ook een ban) is iets tussen het moderator team en de betreffende gebruiker.
Wat de reden van de OW is zal (wat het team betreft) dus in het midden blijven. Of de reden van deze OW het grappige plaatje was of iets anders, tja dat is tussen de gebruiker en het team.
Als moderator team proberen wij ervoor te zorgen dat de Regels nageleefd worden. Bij het aanmelden ben je accoord gegaan met deze regels. Bij overtreding van de regels zullen de moderators ingrijpen en kan je geband worden.
Wanneer je het niet eens bent met een OW kan je dit kenbaar maken aan de mod die je de OW heeft gegeven en/of bezwaar indienen bij de BZC.