zal er nou over 15 minuten de echte onthulling komen?of houden ze gewoon stug vol en maken ze der 33 maart van
Ik ben moeee.. en ik moet nog douchen.. dus als hij niet wordt onthuld om 12 uur word ik heel erg boos..
Fiffill schreef:slimmerik schreef:Hmmmm er zijn geen rooien online Echt wel *checkt haarkleur* Bart en Eline zijn rood all over the place.
Heb jij mij ooit in het echt gezien? Misschien ben ik wel net zo behaard als de Yeti. Grapje. Ik snap heus wel waar het over gaat.
Eydis schreef:*kickt af van het idee 1 april bokt grap*Bokt zal vanaf nu nooit meer dezelfde zijn...haha dit worden hele donkere 365 dagen
Floor_x schreef:Nou Modjes.Dan mogen jullie nu de puzzel oplossing geven...Neeh, daar wachten ze nog een jaartje mee
Alou schreef:Floor_x schreef:Nou Modjes.Dan mogen jullie nu de puzzel oplossing geven...Neeh, daar wachten ze nog een jaartje mee Dan ga ik echt slaan.
KoudbloedKim schreef:Ohh.. ik was even vergeten hoe laat het was.. Maar heb niks gemist.. Nee helaas blijkbaar niks