Je zou dan eigenlijk de bok in drie stappen moeten hebben, de afzet, zweefmoment en landing of begin van de bok (waarbij de voorbenen op de grond blijven) en midden en eind zeg maar. Dat zou wel leuk zijn
Ik ga het anders zelf ook maar proberen, dan wordt het ook echt een logo van echt van mijzelf. Misschien wel het leukste. Heb nl wel het idee dat als het echt netjes wordt uitgewerkt zoals het in mn hoofd zit - nl iets anders dan hoe jij het hebt uitgewerkt EB, maar evengoed heel mooi! - dat het wel een leuk logo kan worden.
En dan is het ook echt míjn logo.
Anoniem
Geplaatst: 06-03-09 19:05
Hier nog wat varianten, kleuren zijn natuurlijk zo aangepast...maarja als de vorm al niks is En ligt natuurlijk ook aan de rest van de kleuren van het forum, als het de bedoeling is dat het zo blijft tenminste.
De 60px hoog varianten zijn wel heel klein (als het logo vierkant wordt tenminste), bijna de helft van het huidige logo (118px hoog), dan wordt het bijna een bookmark logo en dat zijn meestal varianten op het logo.
Ze allemaal in vector uiteraard, met Arial Bold MT rounded font. Naar mijn mening mooie combi tussen speels/zakelijk.
De logo's van Blingh zijn leuk! De tekst op het dekje is alleen niet leesbaar in 60px-formaat en ik vind de .nl niet op de goede plek staan, het hoort niet bij het logo vind ik.
Anoniem
Geplaatst: 06-03-09 20:47
Eline schreef:
Die met het dekje is érg origineel Blingh, heeft ie goed gevonden voor een niet-paardenmens
Die serie met de bokkende k: Erg mooi design!! Misschien de voorbenen/ poot van k nog iets anders/strakker/rustiger?
Signe
Geplaatst: 06-03-09 23:26
Ik heb me rot gezocht om de kleurnummers van bokt.. kan ze niet vinden. Alles kan nog aangeapst en verschoven dus geen paniek..
De bovenste vind ik mooi, maar is verkleind niet geweldig meer te lezen. De onderstevind ik het meest geslaagd. Drie paarden onder zadel in verschillende takken van sport en de bokkende Julius in vrijheid!
Ik wil ook nog iets gaan maken met meer kleur...
HEt logo met dekje van Blingh der man vind ik super leuk gevonden!
Signe
Geplaatst: 07-03-09 00:22
Eentje met wat meer kleur en over ene hele andere boeg gegooid: