@ Sronnie: lighten up! Het is allemaal gewoon voor de lol...doe toch gezellg mee!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shalimar schreef:Hey Urielle, bevalt mijn onderschrift je?
MoonChloe schreef:Hey Elmo. Niet voor Sylleke en Urielle gaan!!!
MAYA EN KIWIKO
Soet schreef:Urielle wel![]()
![]()
maar Fairie niet hoor, bah wat een modje![]()
Shalimar schreef:Soet schreef:Urielle wel![]()
![]()
maar Fairie niet hoor, bah wat een modje![]()
HEY!!!!!!!!!!!!!!
Fairie is TOP!!!!
Kris25 schreef:STEM OP MIJ!
Citaat:5) verzameltopics en verkiezingen zonder toestemming van de mods en "stem op mij", "wie komt er ook uit", "ben je ook een fan van .." ... topics zijn niet toegestaan en worden dus op slot gezet. Referral links worden verwijderd.
Cyntje schreef:Ik moet lachen hoeveel mensen dadelijk door de mand vallen als de antwoorden openbaar bekend gemaakt worden
Nouks schreef:Hmmm even praktisch puntje... Dan gaat er een mod weg en dan komt er een nieuwe voor in de plaats, de mensen van de oude mod, waar gaan die heen? Naar de nieuwe? Wat nu als je die niet leuk vindt? Mag je dan weer kiezen? Dan zit de nieuwe mod waarschijnlijk nog héél lang onderbezet zijn of haar werk te doen...
Benieuwd of jullie hier al over na hebben gedacht.
Cyntje schreef:Citaat:5) verzameltopics en verkiezingen zonder toestemming van de mods en "stem op mij", "wie komt er ook uit", "ben je ook een fan van .." ... topics zijn niet toegestaan en worden dus op slot gezet. Referral links worden verwijderd.
Welke mod heeft toestemming gegeven voor dit topic![]()
moet maar gauw gesloten worden dit
Ik TeM