Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Ik denk dat een aantal topics flink gaan instorten als die 100.000.000e post eenmaal is geweest.
Nog 800 te gaan... Hoop dat het voor vanmiddag 14:30 lukt, want daarna ben ik naar en aan t werk tot ca 19:30 uur en zal ik t dus moeten missen.
saskiaojan schreef:JPitty schreef:Ik denk dat een aantal topics flink gaan instorten als die 100.000.000e post eenmaal is geweest.
Nog 800 te gaan... Hoop dat het voor vanmiddag 14:30 lukt, want daarna ben ik naar en aan t werk tot ca 19:30 uur en zal ik t dus moeten missen.
Haha oude topics herleven ook ineens weer
Het is trouwens maar goed dat ik geen idee heb waar je kunt zien hoeveel berichten er nog gepost moeten worden, ik zou blijven kijken en refreshen
Arethe schreef:M1994 schreef:Heb je een leuke dag Arethe? Voel je je een beetje jarig
Ja zeker. Kinderen van mijn klas (geef les) hebben cadeautjes en bloemen gekocht. Zelf op chocolade taart getrakteerd en gaan straks even naar het skatepark. Vanavond taart eten en zaterdag vier ik het.
saskiaojan schreef:JPitty schreef:Ik denk dat een aantal topics flink gaan instorten als die 100.000.000e post eenmaal is geweest.
Haha oude topics herleven ook ineens weer
Het is trouwens maar goed dat ik geen idee heb waar je kunt zien hoeveel berichten er nog gepost moeten worden, ik zou blijven kijken en refreshen