PlukenKrul schreef:Zij stuurt een PB naar een mod waarin zij enkele namen noemt, gelijk nemen alle mods dit over als mensen "die in de gaten gehouden moeten worden" en wordt de hele bokt-historie betreffende deze mensen besproken.
Of dit echt zo gegaan is durf ik niet te beweren, hoewel het daar wel op líjkt
PlukenKrul schreef:Vervolgens stuurt ze een PB met het zielige verhaal dat zij naar haar burgemeester is geweest, alwaar zij in geuren en kleuren heeft verteld hoe zij op een internetforumpje het aan de stok heeft gekregen met iemand en iedereen nu heel boos op haar is. Vanwege de dochter van Kim wordt toch maar besloten geen aangifte te doen.
Ik ken tal van verhalen van mensen die bij Boktbeheer hun beklag doen over het gedrag van een ander. Wat maakt dit dan zo anders?
PlukenKrul schreef:Een swaffelende avatar wordt maandenlang geaccepteerd, terwijl dit duidelijk te erotisch getint is voor een forum als bokt, en waar verscheidene TEM's over verstuurd zijn. Worden simpelweg niet in behandeling genomen.
Wederom, durf ik niet zo te zeggen. De regels op dit gebied rammelen enorm, en blijkbaar is dat in het voordeel van Slimmerik geweest. Hoewel ik ook avatars ken van twee zoenende vrouwen (?) die ook blijven staan.
PlukenKrul schreef:Het kattentopic, kan opeens wél verwijderd worden ten faveure van Slimmerik, terwijl andere mensen die graag iets verwijderd zouden hebben, "maar beter moeten nadenken alvoor zij iets plaatsen. Er kunnen geen gaten vallen in het forum".
Nee hoor, iedereen kan berichten laten verwijderen, heb het zelf ook gedaan. Enige waar ik over val is het feit dat het héle topic verwijderd is en niet enkel specifieke berichten.
PlukenKrul schreef:Of ben jij nu advocaat van de duivel aan het spelen??
Nee, maar ik probeer mensen wel kritisch na te laten denken.
@Skygirl: idd, het is nog altijd het beheer dat mensen eventueel voortrekt, niet Slimmerik zelf