Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:11

luxx schreef:
Heino schreef:
Waaruit blijkt dan dat Slimmerik voorgetrokken wordt boven andere Bokkers???

Uit het feit dat de moderators Kim zaken aanjurken die buiten Bokt om gebeurd zijn en Kim daarop afgerekend hebben.

En daar heeft Slimmerik het Boktbeheer om gevraagd???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:11

Heino schreef:
easygoing schreef:
Nee maar wel als je een bepaald soort bescherming geniet ;).

Maar wat is die bescherming dan???
Die avatar blijkt in de regels gewoon niet duidelijk omschreven, dus da's al een grensgeval
Advocaat van de duivel spelen doen er meer, da's ook al een grensgeval
Iedereen kan posts op verzoek laten verwijderen, dus da's ook niet met twee maten meten

als het openbaar maken van erotisch getinte afbeelding niet toegestaan is... Mag dat concreet gezien ook niet dmv het hebben van een avatar. De enige 'maas' hierin is dat het een afbeelding betrof en geen foto.... Maar dat lijkt me een beetje ver gezocht, daar je ook toestemming moet vragen voor schilderijen die naakt bevatten :)

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:12

Heino schreef:

Ehm, dit kun je zelf toch wel bedenken? Voorbeelden ten over, zelfs voor iemand zoals ik die echt compleet niets van de hele situatie heeft meegekregen.

Zij stuurt een PB naar een mod waarin zij enkele namen noemt, gelijk nemen alle mods dit over als mensen "die in de gaten gehouden moeten worden" en wordt de hele bokt-historie betreffende deze mensen besproken.
Vervolgens stuurt ze een PB met het zielige verhaal dat zij naar haar burgemeester is geweest, alwaar zij in geuren en kleuren heeft verteld hoe zij op een internetforumpje het aan de stok heeft gekregen met iemand en iedereen nu heel boos op haar is. Vanwege de dochter van Kim wordt toch maar besloten geen aangifte te doen.
Welk weldenkend mens kan hier nu werkelijk waar intrappen? Je pist toch in je broek bij elk woord meer dat je leest van dit verhaal.
En toch zegt de ene na de andere mod van "ohh, wat goed van haar" "ohh dit, ohh dat"... Zonder dat er één mod, wat mij toch intelligente mensen lijken, een kritische kanttekening plaatst bij dit verhaal.

Een swaffelende avatar wordt maandenlang geaccepteerd, terwijl dit duidelijk te erotisch getint is voor een forum als bokt, en waar verscheidene TEM's over verstuurd zijn. Worden simpelweg niet in behandeling genomen.

Het kattentopic, kan opeens wél verwijderd worden ten faveure van Slimmerik, terwijl andere mensen die graag iets verwijderd zouden hebben, "maar beter moeten nadenken alvoor zij iets plaatsen. Er kunnen geen gaten vallen in het forum".

Nogmaals Heino, als ik dit als complete buitenstander zo op kan lepelen, dan had jij dit zelf toch ook kunnen bedenken? Of ben jij nu advocaat van de duivel aan het spelen??

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:14

Ik denk dat Heino doelt op het feit dat het slimmerik niet aangerekend kan worden als zij is voorgetrokken.

wonderworst_

nou het is wel duidelijk dat het bokt-team voor hele lastige keuzes staat. :wow: :=

luxx

Dat zeg ik toch niet Heino?
Maar dat neemt niet weg dat dat wel gebeurd is.
Er is op haar uitdrukkelijke verzoek wel flink gegumd wat ik volkomen onterecht vind.

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:15

Skygirl schreef:
Ik denk dat Heino doelt op het feit dat het slimmerik niet aangerekend kan worden als zij is voorgetrokken.

Dus jij denkt dat zij geen misbruik van de situatie heeft gemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:19

zat net nog eens op dat forum te kijken :P wat een onzin staat daar over idereen zeg. Zij weten t allemaal beter dan iemand zelf.
Echt triest als je daar gaat zitten roddelen over bokkers, alleen omdat je dan hier gaband word als je het hier doet {x)
Hoe bedoel je diep triest! Sommige bokkers hebben echte stalkers daar. Mensen die zich niet met zichzelf bezig houden maar met het leven van anderen. En dat moeten *volwassen* mensen voorstellen.
Haha gelukkig weet ik zie het zijn ookal hebben de meeste zich verscholen onder een andere naam :D
En moet er ook wel om lachen eigenlijk. De grootste en mooiste verhalen staan er :D
Maarja genoeg gelachren, ik kijk er al nie eens meer op. Daar zitten juist de rotte appels, anders ga je niet op een ander form zitten om bokkers af te kraken :(:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-12-10 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:21

PlukenKrul schreef:
Zij stuurt een PB naar een mod waarin zij enkele namen noemt, gelijk nemen alle mods dit over als mensen "die in de gaten gehouden moeten worden" en wordt de hele bokt-historie betreffende deze mensen besproken.

Of dit echt zo gegaan is durf ik niet te beweren, hoewel het daar wel op líjkt

PlukenKrul schreef:
Vervolgens stuurt ze een PB met het zielige verhaal dat zij naar haar burgemeester is geweest, alwaar zij in geuren en kleuren heeft verteld hoe zij op een internetforumpje het aan de stok heeft gekregen met iemand en iedereen nu heel boos op haar is. Vanwege de dochter van Kim wordt toch maar besloten geen aangifte te doen.

Ik ken tal van verhalen van mensen die bij Boktbeheer hun beklag doen over het gedrag van een ander. Wat maakt dit dan zo anders?

PlukenKrul schreef:
Een swaffelende avatar wordt maandenlang geaccepteerd, terwijl dit duidelijk te erotisch getint is voor een forum als bokt, en waar verscheidene TEM's over verstuurd zijn. Worden simpelweg niet in behandeling genomen.

Wederom, durf ik niet zo te zeggen. De regels op dit gebied rammelen enorm, en blijkbaar is dat in het voordeel van Slimmerik geweest. Hoewel ik ook avatars ken van twee zoenende vrouwen (?) die ook blijven staan.

PlukenKrul schreef:
Het kattentopic, kan opeens wél verwijderd worden ten faveure van Slimmerik, terwijl andere mensen die graag iets verwijderd zouden hebben, "maar beter moeten nadenken alvoor zij iets plaatsen. Er kunnen geen gaten vallen in het forum".

Nee hoor, iedereen kan berichten laten verwijderen, heb het zelf ook gedaan. Enige waar ik over val is het feit dat het héle topic verwijderd is en niet enkel specifieke berichten.

PlukenKrul schreef:
Of ben jij nu advocaat van de duivel aan het spelen??

Nee, maar ik probeer mensen wel kritisch na te laten denken.

@Skygirl: idd, het is nog altijd het beheer dat mensen eventueel voortrekt, niet Slimmerik zelf

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:23

Cinnepin schreef:
zat net nog eens op dat forum te kijken :P wat een onzin staat daar over idereen zeg. Zij weten t allemaal beter dan iemand zelf.
Echt triest als je daar gaat zitten roddelen over bokkers, alleen omdat je dan hier gaband word als je het hier doet {x)
Hoe bedoel je diep triest! Sommige bokkers hebben echte stalkers daar. Mensen die zich niet met zichzelf bezig houden maar met het leven van anderen. En dat moeten *volwassen* mensen voorstellen.
Haha gelukkig weet ik zie het zijn ookal hebben de meeste zich verscholen onder een andere naam :D
En moet er ook wel om lachen eigenlijk. De grootste en mooiste verhalen staan er :D
Maarja genoeg gelachren, ik kijk er al nie eens meer op. Daar zitten juist de rotte appels, anders ga je niet op een ander form zitten om bokkers af te kraken :(:)

Meisje ga je daar verdedigen en niet hier dit topic gaat niet over jou

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:25

Echwel schreef:
Anoniem schreef:

Meisje ga je daar verdedigen en niet hier dit topic gaat niet over jou

Heb het ook niet over mezelf maar over het algemeen ;) heb VEEL bokeers voorbij zien komen waar over gesproken word!Das toch triest niet dan?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:25

Citaat:
PlukenKrul schreef:

Nee hoor, iedereen kan berichten laten verwijderen, heb het zelf ook gedaan. Enige waar ik over val is het feit dat het héle topic verwijderd is en niet enkel specifieke berichten.

Dat is niet waar. Je kan niet alles laten verwijderen. Ook niet als iemand anders iets plaatst wat bv jou kan schenden.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:26

Cinnepin schreef:
Heb het ook niet over mezelf maar over het algemeen ;) heb VEEL bokeers voorbij zien komen waar over gesproken word!Das toch triest niet dan?

Het scheinheilige wat hier op bokt gebeurd dat is pas triest.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:27

easygoing schreef:
Dat is niet waar. Je kan niet alles laten verwijderen. Ook niet als iemand anders iets plaatst wat bv jou kan schenden.

Ik heb gewoon mijn berichten kunnen laten verwijderen, en Bart gaf laatst aan dat iedereen een verzoek kan doen om berichten te verwijderen, bvb door op het desbetreffende bericht te temmen. Met berichten van anderen heb ik geen ervaring, hoewel Bokt wettelijk wel verplicht is het te doen (hoewel Bart daar af en toe anders over lijkt te denken mja)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:28

easygoing schreef:
Anoniem schreef:

Het scheinheilige wat hier op bokt gebeurd dat is pas triest.

scheinheilig zijn is triest, maar het is ook scheinheilig dat je dat op een ander forum ebspreekt, dus is het triest ;)
Ik denk vooral dat dat form is ontstaan door mensen die geband zijn en zich daarbij niet neer kunnen leggen! Want het is ovderduidelijk wie daar het hoogste woord hebben :) en die zijn hier geband ;) raar he?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:30

PlukenKrul schreef:
Skygirl schreef:

Dus jij denkt dat zij geen misbruik van de situatie heeft gemaakt?

Dat zou een aanname zijn, het heeft geein zin daarover te speculeren. ;)

En daarnaast vind ik dat als dit idd gebeurt is, de verantwoordelijkheid bij het beheer ligt. Stel dat ik een hekel heb aan een bepaalde gebruiker en ik wil deze liever een tijdje niet meer op bokt zien. Ik maak deze gebruiker zwart bij het beheer. Gelukkig heb ik een streepje voor en slikken ze het voor zoete koek, :Y) Betreffende gebruiker krijgt onterecht straf.

Natuurlijk was het van mij ook niet netjes, maar het beheer had nooit iets met mijn verhaal mogen doen zonder verder onderzoek. Het team draagt een grotere verantwoordelijkheid, omdat zij ook meer macht heeft. Dus zij zijn dan de hoofdschuldige.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:30

Cinnepin zou je de discussie willen houden over het onderwerp waar het over gaat en niet constant zelf nu naar anderen wijzen, is precie hetzelfde
Nogmaals het gaat daar nu niet over..

edit...oep taalfoutje :o
Laatst bijgewerkt door Echwel op 28-12-10 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:33

Echwel schreef:
Cinnepin zou je de discusie willen houden over het onderwerp waar het over gaat en niet constant zelf nu naar anderen wijzen, is precie hetzelfde

;)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:34

Skygirl schreef:
Dat zou een aanname zijn, het heeft geein zin daarover te speculeren. ;)

En daarnaast vind ik dat als dit idd gebeurt is, de verantwoordelijkheid bij het beheer ligt. Stel dat ik een hekel heb aan een bepaalde gebruiker en ik wil deze liever een tijdje niet meer op bokt zien. Ik maak deze gebruiker zwart bij het beheer. Gelukkig heb ik een streepje voor en slikken ze het voor zoete koek, :Y) Betreffende gebruiker krijgt onterecht straf.

Natuurlijk was het van mij ook niet netjes, maar het beheer had nooit iets met mijn verhaal mogen doen zonder verder onderzoek. Het team draagt een grotere verantwoordelijkheid, omdat zij ook meer macht heeft. Dus zij zijn dan de hoofdschuldige.

Dat is zeker waar.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:37

Helemaal eens met Skygirl!

Liezel1

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:41

Je moet jezelf dan als gebruiker nog wel recht in de spiegel kunnen kijken. Opruierig gedrag is niet toegestaan....

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:43

Echwel schreef:
Cinnepin zou je de discussie willen houden over het onderwerp waar het over gaat en niet constant zelf nu naar anderen wijzen, is precie hetzelfde

Is niet het zelfde, mensen op geit durven het niet openbaar op bokt te zeggen. En dat durft cinnepin hier wel te uitte...

En ik zie eigenlijk maar weinig verwijzingen bij cinnepin

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:45

Heino schreef:
Maar als er niet gebeld was, was Arabesk onterecht gebanned begrijp ik. Is dat dan beter?

Had ik toch een feestje geviert *\o/* _O-

Verdorie Bart had nu maar niet gebeld -O- :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:48

pubelia schreef:
Echwel schreef:
Gast9373 zou je de discussie willen houden over het onderwerp waar het over gaat en niet constant zelf nu naar anderen wijzen, is precie hetzelfde

Is niet het zelfde, mensen op geit durven het niet openbaar op bokt te zeggen. En dat durft Gast9373 hier wel te uitte...

En ik zie eigenlijk maar weinig verwijzingen bij Gast9373

dat is idd precies wat ik bedoelde ;) En dat is het stomme eraan, Op bokt worden wegeband dus houden we onze mond,,,op dat forum mag het allemaal dus halen we mensen door t slijk. Maargoed heb me er al bij neergelegd, ga me er verder niet druk om maken, het zegt veel meer over diegene dan over ons hier.

Maar waarom zou Kim haar naam moeten zuiveren, wat is er geburt dan?
had nie eens door dat ze niet meer kwam eigenlijk :=

Peppertree

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:51

Uhmja. Als je dat nu nog moet vragen, vraag ik me eigenlijk af waarom je hier reageert.