Gefeliciteerd Arethe! Hier ook een dag te vroeg gegokt. Of een dag te vroeg geboren ik was gisteren jarig.Ik denk dat Bart een mega-confettikanon ingebouwd heeft die ontploft bij het 100.000.000ste bericht
Biebz schreef:Mijn gok was verkeerd. Dus dan gaan we voor de 100.000.000ste post Zit ook thuis, dus ja Precies dit dus
M1994 schreef:Hahaha confettikanon zou vet zijnZou wel gaaf zijn dat als je de 100.000.000ste post plaatst er allemaal confetti door je beeld vliegt!
Biebz schreef:Mijn gok was verkeerd. Dus dan gaan we voor de 100.000.000ste post Zit ook thuis, dus ja Jij bent ook lekker bezig in het poef topic
Gefeliciteerd Arethe! Ipv te tellen zou ook iedereen een reactie kunnen plaatsen bij een ITPtopic natuurlijk
Biebz schreef:M1994 schreef:Hahaha confettikanon zou vet zijnZou wel gaaf zijn dat als je de 100.000.000ste post plaatst er allemaal confetti door je beeld vliegt!Vooral leuk als je dit topic nog niet gezien hebt en je er totaal niet van bewust bent
Lagonda schreef:Biebz schreef:Mijn gok was verkeerd. Dus dan gaan we voor de 100.000.000ste post Zit ook thuis, dus ja Jij bent ook lekker bezig in het poef topic Ik verveel me een beetje Alles wat vandaag moest gebeuren is al gedaan.
Lumi schreef:Gefeliciteerd Arethe! Ipv te tellen zou ook iedereen een reactie kunnen plaatsen bij een ITPtopic natuurlijk Ja, kom gezellig een kijkje nemen bij mijn Poezel