Roosch schreef:Nou, ik heb de 1-aprilgrap door hoor jongens, nu moeten jullie toch echt met iets beters komen.Oh oh
Het is een theorie die ik voor mij hou, maar ik geloof dat het inderdaad een bom was als Bokt er spontaan uit vliegt.
Wat is je theorie en waarom denk je dat je goed zit? Hoef niets te weten maar ben wel benieuwd waarom je vermoed.Overigens het on bericht over het paard op de pizza. Wat dubieus als het waar is.
Ik heb alle hints bij elkaar bekeken en toen viel een kwartje. Zo. *PLOP.*Dus mods, ik zie graag een pbtje tegemoet komen, ik wil graag brainstormen en advies geven over het feit dat jullie de hints niet zo makkelijk moeten maken.
Er is in ieder geval wél moeite voor gedaan, mijn complimenten. En complimenten voor de infiltrant die een tipje van de sluier heeft opgelicht
Ik heb even met roos gepraat en ze hebben dit jaar echt de moeite gedaan! mijn complimenten! heb nu echt ontzettend zin in 1 april
Ik heb m'n mond voorbij gepraat aan vrouwtjesvogel, dat was niet de bedoeling. Wilde het écht voor mezelf houden.
Roosch schreef:Ik heb m'n mond voorbij gepraat aan vrouwtjesvogel, dat was niet de bedoeling. Wilde het écht voor mezelf houden. Ik vind het heel lief dat je het gedeeld hebt heb er echt zin in! met die hints van de modjes is het echt heel duidelijk te raden! het kwartje moet gewoon even vallen
Hebben ze nu de pb-functie ook al vernaggeld? Ik plaatste net in een ander topic ook al een post die een pb moest zijn.