dat vond ik altijd een vet grappig tvprogramma. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longe... Dat over het uitrekken van de pagina door een woord/zinfoutje van mij. :d Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je... Ik ben gewoon een beetje dom af en toe. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longeren (5).... Onee wacht. het is geen lang woord maar een lange zin. En die doet ie wel goed. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de... Meld dit bericht
saskiakefie
Geplaatst: 01-04-12 15:01
ik kan het wel proberen natuurlijk. Pokemon heb ik nooit leuk gevonden, net als een slof. Dat is namelijk sielugh. Peesjes vind ik ook onnodig en vaak staat het niet bij shetlanders. Het is niet liev en soms zijn ze maar roze.
saskiakefie
Geplaatst: 01-04-12 15:02
Jeej -26
secricible
Geplaatst: 01-04-12 15:02
quote="sammy1"]dat vond ik altijd een vet grappig tvprogramma. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longe... Dat over het uitrekken van de pagina door een woord/zinfoutje van mij. :d Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je... Ik ben gewoon een beetje dom af en toe. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longeren (5).... Onee wacht. het is geen lang woord maar een lange zin. En die doet ie wel goed. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de... Meld dit bericht[/quote]
ja, ik heb echt al iemand gezien met -18000 ofzo geweldige mop
wie verzind die mopjes eigenlijk? bokker lavendel, mods, de moderators, het beheer, de nieuwsredactie, de Wiki of een speciaal Bokt team?
LecyTinker
Geplaatst: 01-04-12 15:04
Kom net bij mn paard vandaan en we hebben een wedstrijdje aanleuning gedaan. Nou vraag je je natuurlijk af wat dat nou weer inhoud. Zal kijken of ik het kan uitleggen. De zadelmaker die kwam gister bij me langs en de vertelde me dat als ik wil springen met mn paard, dat ik beter kan beginnen met longeren in stap en draf om haar voorhand en achterhand te ontwikkelen, voordat ik eventueel aan dressuur of springen wil gaan doen. Nou zie ik persoonlijk dressuur niet zo zitten met dingen zoals piaffe, pirouette en passage. Ziet er gewoon allemaal veel te ingewikkeld uit. Dus toen stelde hij voor om wat grondwerkt te doen met bijvoorbeeld cavaletti 's neer te leggen en daar wat mee te oefenen, omdat dat een goede basis zou zijn voor western. ( Vraag me niet waarom). Nou ben ik daar vandaag mee begonnen en we gaan echt met sprongen voorwaards. Het gaat echt geweldig, ik kan de mandarijn en lavendel al op afstand ruiken, zo goed ging het. Maar goed, dus dat aanleuning gebeuren ging echt waanzinnig goed bij mn pony. Dus ik heb er een wedstrijdje van gemaakt. Bij elke stap die zij goed doet, krijgt ze van mij een mandarijntje. Weet niet of de Mods, Mids, Moderator, Nieuwsredactie of lezers op Bokt hier ook maar iets aan vinden, maar ik vind het zeker Wiki waardig.
dat vond ik altijd een vet grappig tvprogramma. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longe... Dat over het uitrekken van de pagina door een woord/zinfoutje van mij. :d Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je... Ik ben gewoon een beetje dom af en toe. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longeren (5).... Onee wacht. het is geen lang woord maar een lange zin. En die doet ie wel goed. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de... Meld dit bericht
Wel grappig om erachter te komen wanneer welke woorden - of + zijn
JoyCiej007
Geplaatst: 01-04-12 15:05
dat vond ik altijd een vet grappig tvprogramma. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longe... Dat over het uitrekken van de pagina door een woord/zinfoutje van mij. :d Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je... Ik ben gewoon een beetje dom af en toe. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longeren (5).... Onee wacht. het is geen lang woord maar een lange zin. En die doet ie wel goed. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de...
Dus als je een tekst van iemand anders jat, krijg je ook punten?
en als je dus heel veel punten hebt, wat maakt dat dan uit??
horzlover
Geplaatst: 01-04-12 15:06
dat vond ik altijd een vet grappig tvprogramma. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longe... Dat over het uitrekken van de pagina door een woord/zinfoutje van mij. :d Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je... Ik ben gewoon een beetje dom af en toe. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de achterhand kan je trainen door te longeren (5).... Onee wacht. het is geen lang woord maar een lange zin. En die doet ie wel goed. Een in goed aanleuning (10) gaand paard (5) heeft een goede achterhand (10) en heeft niet alle kracht op de voorhand (10), want daar draagt het paard mee. Een in aanleuning gaaand paard is goed voorwaarts (10). Dit is natuurlijk ook bij een pony (5). Dressuur (5) en springen (5) is voor paarden in het algemeen makkelijker dan voor pony’s, zij zijn groter en hebben meer kracht. De piaffe (10), passage (10) en pirouette (20) vergen veel kracht van een paard die meerendeels uit de achterhand moet komen, de