Omdat ik geen zin heb om te moeten skieen of snowboarden.
- ik haat kou, ben een echte koukleum en heb zelfs het nog koud met 30 graden op kreta - heb nog nooit gesnowboard of geskied - wil liever bij mijn lieve Pasha, mijn pony, blijven (het brengt ongeluk als ik op schoolreisje ga, ging een weekje naar de ardenne en woppa in de sloot die week en de dag erna had ze een gapend gat in der bil van een trap die gehecht moest worden) - verder vind ik dat die 460 euro beter besteed kunnen worden aan dingen waar we wat aan hebben en het is zonde van het geld als ik die dagen enkel zit om te komen van de kou en het na een dag al zat ben.
Zou je wel tussen 14 en 15 jarigen zitten he? 146 om precies te zijn. En aprés-ski is verboden door de leraren, verder moeten om 10 uur alle lichten uit zijn, en mogen ze allen van 6 tot 7 's avonds bij elkaar in de huisjes op bezoek. (het lijkt wel een strafkamp ) verder zijn mobieltjes ook verboden ofso.
ojaah nog gezelliger, er is een meidenhuis met enkel meiden, derest van de vier/vijf huizen zijn gemengde huizen. Dat betekend jongens en meiden bij elkaar. Dus hoe ze die badkamers gaan regelen en de spiegelverdeling geen idee.
Maargoed, verder zijn er huppeltr*tjes bij die dus absoluut denken dat zij alles zijn. En denken dat ze met hun stiletto-hakjes wel even een piste af kunnen.
Zeker weten dat het iets voor jou is?
Die leraren zijn trouwens niet van jou leeftijd en niet knap, plus die slapen gewoon tussen de leerlingen in de huizen.
sorry luitjes.. ik ga ook op bed. Het wordt me anders toch een te korte nacht.. Misschien dat ik zo nog even op m'n mobiel online kom, anders morgenvroeg