Ik vind die van Sodeletuut niet zo heel erg leesbaar als hij verkleind wordt, hij is erg druk zo in de letters.
En ik vind die van IkbenEllen wel erg druk, persoonlijk. Het idee is op zich wel leuk.
Lydia_
Geplaatst: 05-03-09 22:57
Ik vind juist het paard in bokt erg leuk. Zou graag willen zien hoe die er met een ander kleurtje eruit ziet, en misschien een dunne zwarte rand om het paard zelf?
IKbenEllen
Geplaatst: 05-03-09 22:59
Zwart rand? Als in schaduw ipv die witte waas? Ander kleurtje als in? Roze draai ik niet
60 px ik ben geen webdesigner Hoeveel hxbxpixels is dat in Photoshop?
Die van IkbenEllen ( dacht ik ) lijkt me juist niet erg geschikt om ergens op te borduren, vooral als ik die slingers en kleine stukjes zie. Wel knap gemaakt! Ook meerdere hier!
maikeltje
Geplaatst: 05-03-09 23:40
Die van Ikbenellen is wel fabuleus Errug mooi gemaakt
lastig hoor, om een origineel 'nieuw' iets te maken vanwege toch wat vaste waarden. Die van Ikbenellen vind ik wel verfrissend door de 'geraspte' krul om het paard heen en.
Kleuraanpassingen gedaan. Paard met donkere schaduw werd erg blurry op 60 pixels. Kreeg hem wel gemaakt, alleen MijnAlbum wil um niet uploaden....te klein
Overal witte waas omheen vind ik frisser als donkerdere schaduw (zeker verkleind) maar misschien vind ik het oranje toch mooier, frisser...
Nog wel leesbaar, maar op dat formaat zie je de details niet meer, en dat is nu juist het leuke van het ontwerp. Ik vind het op 60pix hoogte een beetje een prutserige uitstraling hebben, sorry. Ook denk ik dat dit het grootste deel van z'n charme verliest als je het gaat borderen enz.
Zo, de "final version" van dit logo. Ik heb de kleuren nog wat aangepast, een ander lettertype voor okt.nl en de streep is toch terug, maar dan in een andere stijl. Ik ga nog even heel goed nadenken over iets anders, en deze doe ik niets meer aan.
@IkbenEllen: mag ik proberen om je logo borduurbaar te maken, maar wel 3d te houden?