Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Tussen zwart en wit zit nog grijs Nynke
nynke55 schreef:Fijn dat we het eens zijn wat betreft het geven van een mening. Niet onnodig grof en niet verpakt in al die bloemetjes. Maar wat ik grof vind hoef jij niet grof te vinden en andersom net zo.
Ik moet wel zeggen dat mij het meer opvalt dat mensen onnodig grof reageren, dan dat ze te voorzichtig zijn. Wat mij betreft zijn de voorzichtige opmerkingen vaak het meest waardevol. daar ga je over nadenken, terwijl de grove meningen mij over het algemeen meer irriteren.
aikon schreef:Sommige bloemetjes teksten kunnen anders ook erg irritant zijn/overkomen en het bloed onder je nagels halen. Ik hou meer van duidelijkheid, ZONDER bloemen. Die horen buiten thuisEn sommige hebben een "recht voor zijn raap" antwoord nodig om van het roze wolkje af te stappen voor er dingen gebeuren met mens of dier die veel erger zijn. Daarbij hoef je niet grof in taal gebruik te zijn, te dreigen of te schelden.
rea schreef:Het nut van dit topic ontdekt !!!
Kijk eens hier : Ledenstop
Ik kan helaas niet meer quoten maar is toch mooi wat Sansje schrijft over zelfregulering
....Gelukkig kent Bokt een behoorlijk zelfregulerend vermogen en bestaat voor de overige gevallen de tem knop.
Electra63 schreef:rea schreef:Het nut van dit topic ontdekt !!!
Kijk eens hier : Ledenstop
Ik kan helaas niet meer quoten maar is toch mooi wat Sansje schrijft over zelfregulering
....Gelukkig kent Bokt een behoorlijk zelfregulerend vermogen en bestaat voor de overige gevallen de tem knop.
Ja, in dat topic mag zelfregulering ineens wel, terwijl dat topic en sommige gebruikers IMO nu juist wel een groene balk konden gebruiken.![]()
Maar dat is dus weer zo'n voorbeeld van met 2 maten meten of de reden waarom ik soms weinig begrijp van het beleid van Bokt. Er zijn bokkers om minder geband.
stef schreef:En toen werd het stil
Eline schreef:We hebben geen nieuwe datum meer gepland, als alternatief hebben we een aantal open vragen opgesteld die we aan ongeveer 20 mensen gaan versturen als voorbereiding op de algemene bezoekersenquête die we op korte termijn weer voor iedereen online gaan zetten.
Die enquete houden we om de twee jaar, het verslag van de enquête van juni 2010 vind je hier: [FZ] [Dienstmededeling] Resultaten bezoekersenquête Sinds de vorige keer zijn er flink wat dingen veranderd aan Bokt (het beleid, een vernieuwde regelset, duidelijkere regels voor waarschuwingen. Of zonder links in het kort: De regels zijn versimpeld, veel regels die op de specifieke fora golden zijn afgeschaft. Een aantal flinke kritiekpunten uit de vorige enquête zijn sinds die tijd verbeterd, de mogelijkheden om berichten te verwijderen is daar een goed voorbeeld van. En ook het modereren is aangepast: zo worden er bijvoorbeeld veel minder OW's verstuurd dan twee, drie jaar terug.
Een topic als dit wordt door veel meer mensen uit het team gelezen dan enkel de teamleden die erin reageren, en er worden altijd dingen uitgehaald om verder te verbeteren. Dat zal niet altijd tot veranderingen leiden die direct zichtbaar zijn. Dat er nu besproken wordt hoe we beter/sneller op FZ kunnen reageren bijvoorbeeld, is iets wat niet direct zichtbaar is, evenals dat er altijd gekeken wordt naar hoe fouten in het vervolg voorkomen of beter opgelost kunnen worden.