Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:52

Krijgen we trouwens geen tipje van de sluier? Het moet tenslotte over 2 weken al af zijn <<3

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:52

Er zijn gelukkig mensen die begrijpen dat MP niet meer is wat het vroeger was. (tweedehands zooi verkoopplek)
Ik vind het alleen jammer dat sommige mensen echt denken dat ze dingen voor niks of bijna niks krijgen.

Maar ga hier niet verder over MP, daar is een ander topic voor :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:11

Waarom ga je er dan toch over door? ;)

Het heeft niets te maken met "begrijpen", MP wordt nu óók voor wat anders gebruikt. Ik denk dat dat meer in de buurt komt.

BartVB
Eigenaar

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:28

Zoals al eerder gezegd; we zijn ons er heel erg van bewust dat een flinke groep gebruikers niet blij is met de nieuwe situatie op EA, maar er is ook al meerdere malen uitgelegd waarom die beslissing genomen is en waarom er op dat moment geen goed alternatief was. We hebben geen onbeperkte middelen (vooral tijd en energie in dit geval) en dus moeten er keuzes worden gemaakt. Helaas zij dat dan vaak keuzes die niet voor iedereen positief uitpakken...

Wat betreft het testen van het nieuwe systeem, daar hebben we (als alles een beetje mee zit) binnenkort meer nieuws over. Volgens de planning wordt reageren in het nieuwe systeem weer mogelijk. Direct kunnen bieden is iets dat ook op de wensenlijst staat maar dat is iets dat erg lastig is, vooral wat beleid en juridische zaken betreft. Dat gaat dus nog een (flinke) tijd op zich laten wachten. Daar staat tegenover dat het nieuwe systeem een aantal verbeteringen heeft tov de huidige situatie. Maar binnenkort meer nieuws dus :j

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:23

31 december 5 minuten voor 12... :+

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:28

Maak daar maar 1 minuut voor 12 van Veulen84 _O- . Maar ben benieuwd Bart! :)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:32

1 minuut voor 12 gaat niet bepaald gewaardeerd worden door mijn oudjaarsavondgenoten :) Maar gruwelijk veel eerder dan dat zal het ook niet worden als ik hier naar de todo lijsten kijk :+

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:35

Nog even hard werken Bart, dan heb je denk ik veel blije bokkers en hopelijk een vrij oudjaars avond.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:57

BartVB schreef:
1 minuut voor 12 gaat niet bepaald gewaardeerd worden door mijn oudjaarsavondgenoten :) Maar gruwelijk veel eerder dan dat zal het ook niet worden als ik hier naar de todo lijsten kijk :+

Dus toch muffins *\o/* *\o/*

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:46

Apart... ik krijg van een mod te horen, dat ze er gráág tijd en energie in had gestoken, maar dat niet "mocht"... terwijl zij er verstand van heeft. Tja, als dat zo werkt dan gaat het muffins worden, eigen schuld. ;)

En het "beleid en juridische zaken" neem ik hier ook met een flinke korrel zout... andere dingen worden hier ook aan de laars gelapt en er wordt bokkers dingen wijs gemaakt die zó in strijd zijn met de wet in NL... dus ik ben wel benieuwd waar het nou werkelijk aan ligt, dat EA nog steeds zo klöte is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:07

BartVB schreef:
Volgens de planning wordt reageren in het nieuwe systeem weer mogelijk.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:09

Ze verwachten het voor 1 januari klaar te hebben.
En zoals het er nu uit ziet gaat dat denk ik ook wel lukken.

Misschien een idee dat Bart en de rest die er aan meewerken muffins van ons krijgen als het lukt :D

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:35

HTM schreef:
Misschien een idee dat Bart en de rest die er aan meewerken muffins van ons krijgen als het lukt :D

Geen goed idee. Ik zit me al maanden te verheugen op muffins. Of het nou wel of niet klaar is voor het nieuwe jaar. Ik wil muffins :P

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:36

HorseTopShop schreef:
Geen goed idee. Ik zit me al maanden te verheugen op muffins. Of het nou wel of niet klaar is voor het nieuwe jaar. Ik wil muffins :P

Kwam laatst het boktkookboek tegen stonden hele goed recepten in... ;)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 21:36

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:11

Jippieeeieee dat gaan we dus meteen proberen! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:36

Aangezien er nu een heel nieuw systeem is, zullen we het hier dan maar af gaan sluiten? :)

Het nieuwe systeem staat (even link Bart copy/paste) hier: http://www.bokt.nl/markt/
En op Marktzaken zijn je suggesties, dingen die je opvallen aan fouten, alles wat je denkt te zien wat een aanvulling kan zijn, hier te vinden: [MZ] Marktzaken
Let alleen even op of er niet al een topic over loopt :)
Loopt er geen topic over, plaats er dan eentje :)

Dan, hier voor nu maar een slotje, mensen ontzettend bedankt voor jullie geduld en besef, Bart heeft mega hard gewerkt hieraan en nog, dit alles om Bokkers en Bokt uniek te maken en te houden :j

Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2012! :j