Asyaa schreef:PineApple schreef:die van Rock is nog niet rond toch?Ze had tentamens dus reageert pas vanavond of morgen.zuchtjes
Mies schreef:De derde komt eraan. De 4e bestaat niet meer. Dat is een deel van.Zeker? dan verander ik dat
Horsetopia schreef:PineApple schreef:die van Rock is nog niet rond toch?Al wel rond maar nog niet gepubliceerd een steen is wel rond teminste die van rock
Lolacabana schreef:Zo, ik durf niet te gaan koken, want dan moet ik weer 10 pagina's doorworstelen!ik moet eigenlijk nog mijn spreekbeurt afmaken die ik morgen heb....oeps!!
_Bitje_ schreef:Horsetopia schreef:Al wel rond maar nog niet gepubliceerd een steen is wel rond teminste die van rock Hihi, dus rond in alle opzichten
_Bitje_ schreef:Horsetopia schreef:Al wel rond maar nog niet gepubliceerd een steen is wel rond teminste die van rock Hoe weet je dat?
Tjaa ik moet ook nog een opdracht maken die vandaag voor 12 uur ingeleverd moet zijn over ruwvoer, mengvoer en kracht voer:S
_Bitje_ schreef:dat zie ik aan haar avatar Jeetje wat zijn we grappig ik dacht dat je wat anders bedoelde
__Elizabeth schreef:_Bitje_ schreef:dat zie ik aan haar avatar Jeetje wat zijn we grappig ik dacht dat je wat anders bedoeldehuh wat dan? ik krijg rare ideeen
lovesfacheux schreef:Jaa heb eindelijk alle pb's verstuurd! Man wat was dat een werk is dit die nieuwe of nog de oude?
Marijee schreef:lovesfacheux schreef:Jaa heb eindelijk alle pb's verstuurd! Man wat was dat een werk is dit die nieuwe of nog de oude? de 3e