Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
randalinpony schreef:Alleen al het feit dat dit topic niet gesloten wordt, bewijst al dat Bokt geen dictatuur is...![]()
![]()
randalinpony schreef:Alleen al het feit dat dit topic niet gesloten wordt, bewijst al dat Bokt geen dictatuur is...![]()
![]()
Martine123 schreef:hoho je begrijpt me denk ik verkeerd; ik vind bok geweldig! alleen vind ik dat er af en toe gewoon met sommige te streng word gehandelt! denk aan Runningkawa? en net als bij het Topic van Neroo wordt er helemaal niet gehandelt
slimmerik schreef:De overtreding van RK was wel zó grof dat Bart wel zo moest handelen. Bekende bokkers die geband worden, worden altijd door het beheer toegelicht.
Maar ik geloof niet dat dit topic bedoeld is om met voorbeelden te werken

berpie schreef:slimmerik schreef:De overtreding van RK was wel zó grof dat Bart wel zo moest handelen. Bekende bokkers die geband worden, worden altijd door het beheer toegelicht.
Maar ik geloof niet dat dit topic bedoeld is om met voorbeelden te werken
Zal best maar je moet iemand ook een kans geven op weerwoord, of in ieder geval andere bokkers en niet het topic op slot gooien als iemand het voor rk opneemt, beter is dan geen topic te openen.
(edit) ik ben niet de enigste die met voorbeelden werk, ik ga hier geen discussie over Rk houden ik ken haar niet maar volgens mij heeft dit alles te maken met bokt beleid en daar gaat het toch over.
![]()
berpie schreef:vervolgens kwamen er mensen die het voor haar opnamen, aan haar ban gingen twijvelen en prompt ging het forum op slot, dit kan je gewoon niet maken,
Martine123 schreef:tja sommige dingen zullen denk ik nooit veranderen;)

Verder vind ik gewoon dat we ons aan de regels hebben te houden die Bokt heeft opgesteld en als het iemand niet bevalt dan is dat jammer dan en moet diegene maar een andere uitlaatklep zoeken dan Bokt.

Dit ook omdat we in principe eventuele sancties / bijsturen niet met andere Bokkers bespreken
criollolover schreef:weet je wat ik een stomme regel vind? dat een topic gesloten word omdat ie oud is. ik had een topic daar was 2 weken of zo niet op gereageerd, iemand reageerde en spontaan werd de topic gesloten omdat ie oud was. nou ja zeg....