De bokt dictatuur?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bokt dictatuur, ja of nee

Ja
121 (40%)
Nee
179 (59%)

Totaal aantal stemmen: 300

randalinpony

Re: De bokt dictatuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:35

Alleen al het feit dat dit topic niet gesloten wordt, bewijst al dat Bokt geen dictatuur is... Vork Koe Haha!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:38

randalinpony schreef:
Alleen al het feit dat dit topic niet gesloten wordt, bewijst al dat Bokt geen dictatuur is... Vork Koe Haha!

Dat is een strategie Vork

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:54

ROFL

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 15:32

heuhhh, strategie?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:00

Wat ik soms wel raar vind is dat sommige topic ineens zonder opgaaf van reden verdwijnen. Bijv dat topic over pesten, dat is ineens weg. Het merendeel hield zich aan het topic, maar ineens is het foetsie. Sluit het topic dan met een reden en verwijder eventueel de posts die eruit moeten, maar ik vind dit een beetje onbeschoft.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:22

randalinpony schreef:

zolang wij ons hier gedragen is er niks aan de hand, maar ik denk wel dat deze topic scherp in de gaten word gehouden.....

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:29

Bokt is geen dicatuur hoor.
Je moet je gewoon gedragen en aan de regels houden.
Als je dat niet doet, dan kan je gevolgen onderzien. Knipoog

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:57

Martine123 schreef:
hoho je begrijpt me denk ik verkeerd; ik vind bok geweldig! alleen vind ik dat er af en toe gewoon met sommige te streng word gehandelt! denk aan Runningkawa? en net als bij het Topic van Neroo wordt er helemaal niet gehandelt

Ik heb ook wel het idee dat er met 2 maten gemeten word, soms gaan topics op slot en dan denk ik waar gaat dit over.
andere topics bv van sportpaard naar krotpaard dat ging echt veels te ver, tot zelfs doodbedreigingen aan toe en daar werd niet ingegrepen, naam en fotoos werden er bijvermeld.
Dus conclusie er word gewoon met 2 maten gemeten.

Tja op zich is bokt nog steeds mijn favoriete website maar kom ertoch met steeds minder plezier o zeg ik je eerlijk.

Nou ja wil het toch even vermelden, Runningkawa.
In het topic over haar ban kwam bart veelvuldig aan het woord, ik vond heterg smakeloos dat hij alle ins en outs over haar ban vermelde, pfff hou dat lekker prive, vervolgens kwamen er mensen die het voor haar opnamen, aan haar ban gingen twijvelen en prompt ging het forum op slot, dit kan je gewoon niet maken, gef dan ook zelf je mening niet maar blijf proffesioneel en dat is in deze zeker niet gebeurd.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:19

De overtreding van RK was wel zó grof dat Bart wel zo moest handelen. Bekende bokkers die geband worden, worden altijd door het beheer toegelicht.

Maar ik geloof niet dat dit topic bedoeld is om met voorbeelden te werken Bloos

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:23

slimmerik schreef:
De overtreding van RK was wel zó grof dat Bart wel zo moest handelen. Bekende bokkers die geband worden, worden altijd door het beheer toegelicht.

Zal best maar je moet iemand ook een kans geven op weerwoord, of in ieder geval andere bokkers en niet het topic op slot gooien als iemand het voor rk opneemt, beter is dan geen topic te openen.
(edit) ik ben niet de enigste die met voorbeelden werk, ik ga hier geen discussie over Rk houden ik ken haar niet maar volgens mij heeft dit alles te maken met bokt beleid en daar gaat het toch over.

stitchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:41

Ik vind Bokt geen dictatuur
Maar ik vind wel dat er met twee maten gemeten wordt. Bij de ene bokker
treden ze heel snel op maar bij een andere bokker lijkt het wel of de hand
boven het hoofd gehouden wordt.
Soms zie ik bokkers antwoorden op een post en dan denk ik hallo kan dit niet
wat minder en daar wordt dan niet op gereageerd door het mod-team.
En andere keren denk ik moet je daarvoor nu waarschuwen of een OW geven?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:44

Ach het beleid van Bokt Tong uitsteken
Zolang Bokt bestaat zijn hier al discussies over en dat zal ook wel blijven.

Ik snap alleen niet dat er vaak topics op slot gaan of verwijderd worden waar ik geen probleem in zie of mensen moeten het s'nachts als ik slaap dusdanig bont hebben gemaakt dat ze daarom worden verwijderd.

Wat RK betreft, tja ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar Bart gaat echt geen zaken verzinnen om een bokker weg te krijgen zolang ken ik Bart inmiddels wel Knipoog

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:00

berpie schreef:
slimmerik schreef:

Zal best maar je moet iemand ook een kans geven op weerwoord, of in ieder geval andere bokkers en niet het topic op slot gooien als iemand het voor rk opneemt, beter is dan geen topic te openen.
(edit) ik ben niet de enigste die met voorbeelden werk, ik ga hier geen discussie over Rk houden ik ken haar niet maar volgens mij heeft dit alles te maken met bokt beleid en daar gaat het toch over.

Waarom zou je anderen de kans op weerwoord moeten geven? Die weten ook niet wat er aan de hand is, die kunnen er hooguit naar raden of horen de zaak van één kant en oordelen dan. Zo'n topic is dus pure speculatie. De enigen die echt weten wat er aan de hand is zijn RK zelf en het beheer hier. RK zal hier heus niet toe gaan geven dat ze onder het wachtwoord van een mod op forumzaken gezeten heeft, dus dat weerwoord kan je vooraf al wel raden, voegt dus ook niets toe. Eerst ligt iedereen hier te zeuren en te vissen naar het waarom van die ban, vervolgens geeft Bart die toelichting en is het ook weer niet goed, want dan is het onfatsoenlijk om iemands ban openbaar te bespreken. Dus wat dat betreft zal het beheer het gewoon nooit goed kunnen doen. Rolleyes
Dat heeft niets met dictatuur te maken, meer met de aard van de mens, als er wat te zeuren valt moet je het vooral niet laten, mensen die iets doen moet je altijd bekritiseren en vooral zelf niets (extra) doen, kan je ook niets fout doen. Vork
Maar goed nieuws, als je dat weerwoord wil weten ga je gewoon naar de Bokt-hyves, kan je volgens mij inmiddels al wel meer dan 30 pagina's je hart ophalen aan de onzin die daar verteld wordt.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:05

Ik heb niet gezeurd of lopen vissen. Of het terecht is of niet daar kan ik niet over oordelen makkelijk zat, was er niet bij.
Het gaat over het bokt beleid en ik vind het gewoon niet netjes om in het openbaar iemand zijn ban te bespreken, staat voor mij gelijk aan roddelen, geef die gene dan teminste de kans op een weerwoord.

Lees eens het topic van sportpaard naar krotpaards door, ging echt te ver en duurde enorm lang voor er ingegrepen werd, waarom word er met 2 maten gemeten.
(voor de kleine lettertjes maar even de leesbril erbij gepakt)
Laatst bijgewerkt door berpie op 19-09-08 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:06

randalinpony schreef:

Valt ook wel mee hoor, het is maar net of je er op gaat lopen letten. Dan valt het een stuk meer op dan wanneer je gewoon gezellig aan het posten bent. Lachen

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 20:09

tja sommige dingen zullen denk ik nooit veranderen;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:39

berpie schreef:
vervolgens kwamen er mensen die het voor haar opnamen, aan haar ban gingen twijvelen en prompt ging het forum op slot, dit kan je gewoon niet maken,

Denk dat je bedoeld dat het topic op slot ging, forum zou een beetej overdreven zijn vind je ook niet Haha!

Martine123 schreef:
tja sommige dingen zullen denk ik nooit veranderen;)

Gelukkig niet zie zelfs alleen maar een verbetering.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 10:11

Whoops, foutje Bloos

Wat het helemaal verwijderen van topics betreft snap ik ook niet helemaal het nut daarvan. Komt bij mij wel heel erg geheimzinnig over. Bloos Verder vind ik gewoon dat we ons aan de regels hebben te houden die Bokt heeft opgesteld en als het iemand niet bevalt dan is dat jammer dan en moet diegene maar een andere uitlaatklep zoeken dan Bokt. Vork
Bovendien vind ik de term 'Boktdictatuur' wel erg overdreven: we hebben genoeg inspraak door middel van enquetes die Bokt regelmatig houdt en ook door topics op Forumzaken kunnen we onze mening geven.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 12:18

ja maar of enquetes nu zoveel helpen... in de HAW is ook niog niks verandert....

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 12:23

Staat de uitslag van de HAW enquete dan al ergens vermeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 15:15

De resultaten van die enquête evenals eventuele bijbehorende aanpassingen staan nog niet online, omdat we daar nog mee bezig zijn Lachen

Enquête van Nieuws is ook uitgevoerd en aan de hand daarvan zijn een aantal zaken fiks veranderd en zijn we achter de schermen ook nog bezig met de verdere verandering Lachen

@ Stitchje, soms valt niet alles op bij de moddies, daar kun je eventueel voor TEM'en of een pb sturen. Daarnaast kan soms lijken dat er voor de rest van Bokkers niks mee gedaan wordt, maar wordt er wel via een sturende pb of een Officiële Waarschuwing bijgestuurd Lachen Dit ook omdat we in principe eventuele sancties / bijsturen niet met andere Bokkers bespreken Lachen

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 15:24

Die regeltjes zijn er natuurlijk niet voor niks, zullen wel nodig zijn. En als je je gewoon netjes gedraagt dan gebeurt er niks hoor. En anders : er zijn genoeg andere fora. Vind dat de Mods het erg goed doen !

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 15:29

Ik ben het er mee eens er komen steeds meer regels!

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 15:35

weet je wat ik een stomme regel vind? dat een topic gesloten word omdat ie oud is. ik had een topic daar was 2 weken of zo niet op gereageerd, iemand reageerde en spontaan werd de topic gesloten omdat ie oud was. nou ja zeg....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 15:37

criollolover schreef:
weet je wat ik een stomme regel vind? dat een topic gesloten word omdat ie oud is. ik had een topic daar was 2 weken of zo niet op gereageerd, iemand reageerde en spontaan werd de topic gesloten omdat ie oud was. nou ja zeg....

Hier ben ik het wel mee eens, vind dat ook maar een rare regel.