Wat is acceptabele humor op bokt en wat verdient een OW?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paardje2005

Re: Wat is acceptabele humor op bokt en wat verdient een OW?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:46

Karl66 schreef:
Vaak gaat aan zo'n slotje een voorgeschiedenis vooraf. In dit geval dus ook en dat is dus ook de reden waarom er voor een slotje is gekozen en niet om het topic naar de HK te verplaatsen.

nou Huilen

Wat is dan de achterliggende gedachte(voorgeschiedenis) waarom dat topic op slot is gegaan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen??

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:47

minkie schreef:
haha lache dat topic. Zulke humor moet in mijn ogen wel kunnen.
Zelf heb ik ook eens een OW gehad voor iets wat in mijn ogen echt lache was maar blijkbaar vond niet iedereen dat. Clown
Tsja, sommige mensen vind ik af en toe wel heel sireus overal op ingaan. Beetje zeuren om het zeuren zal ik maar zeggen.

Heb je een link naar het topic waarvoor jij een ow hebt gekregen? Is die ook op slot gegaan??

Om nog even op het onderwerp door te gaan: die stunt toen met die ezelkruising veulen die gestolen zou zijn, vind ik absoluut NIET kunnen. Grapjes als dat kan ik niet waarderen en vind ik ook geen humeur. Dat paarden gestolen worden en vaak niet terug komen gebeurd helaas heel vaak, ook bij mensen hier op bokt. En met dat soort grapjes zorg je ervoor dat mensen wantrouwig worden... das niet goed.
Laatst bijgewerkt door paardje2005 op 22-08-08 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:47

@ Karl, is dat een reactie op mij? ik doel eigenlijk meer op de "gewone" bokkers die maar constant temmen. Dus zeuren omdat ze niets beters te doen hebben en maar wat verzinnen, om toch maar even te kunnen zeuren.

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:53

paardje2005 schreef:
Heb je een link naar het topic waarvoor jij een ow hebt gekregen? Is die ook op slot gegaan??

heb zo 1,2,3 geen link. Nee het topic was niet op slot gegaan, was al HK .

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:53

Dat temmen lijkt me nog best irritant. Je zult het maar allemaal moeten doorlezen....
Ik kan een hoop humor hebben, maar word wel pissig als mijn posts in twijfel getrokken worden of wanneer ik een relreactie in van die msn-taal terugkrijg, grrrrr Ik heb echter nog nooit getemd, kan het zelf wel af Whoosh!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:12

@ Slimmerik:

Als ik me goed kan herinneren had jij ook eens een avatar van een wandelende penis Haha!

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:22

minkie schreef:
paardje2005 schreef:

heb zo 1,2,3 geen link. Nee het topic was niet op slot gegaan, was al HK .

Jammer!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:49

Ik heb ook ooit een ban gekregen voor een hilarisch topic..

Erg jammer..

*gaat link zoeken*
[BB] Hondje baft!

Dit is toch humor? Met zon titel moet je wel wat doen! ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:20

Nanne schreef:

Nou vind het anders erg flauw dat er op die manier een heel topic om zeep
wprdt geholpen waardoor de TS te kakken wordt gezet en mss wel met een
serieuze vraag komt.
Dus ja dan vind ik het niet raar dat mensen daar op aan worden gesproken,
in dit geval jou Nanne, maar één ding je zult er wel van geleerd hebben toch? Haha!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:21

paardje2005 schreef:
Tja... sommige mensen zijn wat humorloos.

En dan doel ik op het topic over de voeten.. heb hem net even doorgelezen en heb werkelijk slapgelegen.... en dan voornamelijk over maanling....... maanling, je hebt mijn dag weer goed gemakt, ik heb echt buikpijn van het lachen... heerlijk,jouw humor staat mij wel aan.

Het was/is natuurlijk een serieus bedoeld topic, echter valt er weinig over te vertellen zoals karl is zijn sluittopic zette, echter kan er wel veel humor uit vrij komen.... verplaats het dan naar hk ofzo.....
En erbij zetten niet voor tere zieltjes.
Ze deden toch niks in het topic behalve lol maken, en een dag niet gelachen is een dag....

Ik ga straks even alle 5 de blz doorlezen... maar heb het even te druk met mijn */-katten.

Mijn enorme dank voor deze blijk van waardering. Fijn dat mensen de discussiemevrouwenhumor weten te waarderen.

Zojuist heb ik het voetentopic nog eens doorgelezen en het was inderdaad echt reuzegrappig. *grinnikt nog even na*

Wat ik me overigens postban afvraag; zouden al die mensen die na de hulk nog een geinige opmerking geplaatst hebben een ow hebben gekregen of was alleen good old maanling weer de pineut?
denkt het antwoord wel te weten eigenlijk *zucht*

Het kippentopic was ook zoiets. Echt beroemd topic kun je wel zeggen. Manegemeisjes op stal spreken me er zomaar uit het niets op aan. Jij bent toch maanling? Ja dat ben ik? Oh zij is maanling! Dat kippentopic, hahaha! (ze hebben het er nu nog over)

Ik voel me zowaar beetje een BB'er. Knipoog

Amaris

Chiqa schreef:
Nanne schreef:

Nou vind het anders erg flauw dat er op die manier een heel topic om zeep
wprdt geholpen waardoor de TS te kakken wordt gezet en mss wel met een
serieuze vraag komt.
Dus ja dan vind ik het niet raar dat mensen daar op aan worden gesproken,
in dit geval jou Nanne, maar één ding je zult er wel van geleerd hebben toch? Haha!

Als je het topic goed gelezen hebt zul je zien dat TS er geen bezwaar tegen had.

Anoniem

Nanne schreef:
Lovely schreef:
Maar dat soort plaatjes is ook geen humor meer te noemen Lachen. Als je dat soort dingen grappig vindt, dan ben ik zeer benieuwd of je ook zo hard lacht als het om jou, jouw familie of jouw dieren gaat. Dat erop getemd is, is meer dan terecht en je had er een sanctie op moeten krijgen Ja.

Weten we ook gelijk om wie het gaat! ROFL

Nee, dat ging dus niet over mij. De plaatjes waar Besita het over heeft, heb ik wel gezien en die hadden niets met humor te maken. Gelukkig was iemand zo scherp om er gelijk op te temmen, dat was ik overigens niet en het ging dus niet over mij. Het kon gewoon niet door de beugel, in ieder geval niet bij fatsoenlijke mensen Lachen.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:23

*wordt meer en meer nieuwsgierig naar de plaatjes*

maar kan me voorstellen dat ze niet meer getoond worden.

Maar wat was het onderwerp? Waren ze sexueel getint of was het iets echt ergs?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:24

ik heb weer helemaal blauw gelegen bij het teruglezen van dat topic Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:28

Maanling, de plaatjes waren nogal persoonlijk bedoeld en het is maar de vraag of jij (bijvoorbeeld) meteen zou vatten wat de achterliggende gedachte was.

Edit: praten en typen gaat niet altijd goed Haha!.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-08-08 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:30

Maanling schreef:
Als je het topic goed gelezen hebt zul je zien dat TS er geen bezwaar tegen had.

Volgens mij het ik dat woord "bezwaar" nooit in mn mond gehad en was het in zijn algemeen bedoeld.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:33

Lovely schreef:
Maanling, de plaatjes waren nogal persoonlijk bedoeld en het is maar de vraag of jou (bijvoorbeeld) meteen zou vatten wat de achterliggende gedachte was.

Aha... persoonlijke sneer die alleen degene vatte die ermee 'te maken' had. Dat is niet netjes.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:33

Chiqa schreef:
Maanling schreef:

Volgens mij het ik dat woord "bezwaar" nooit in mn mond gehad en was het in zijn algemeen bedoeld.

Oh, okee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:46

Nanne schreef:
Ik heb ook ooit een ban gekregen voor een hilarisch topic..

Erg jammer..

*gaat link zoeken*
[BB] Hondje baft!

Jongens, hè, ik ben zo lang niet op bokt geweest, 2 maanden en dan lees ik eerst dat er iemand is geband, wat ik volledig heb gemist en ik durf de naam al niet te noemen, laat staat de associatie te geven en dat lees ik over blaffende hondjes, ja, ik schiet dan luid in de lach, dus ja voor mij humor, meer van dat soort topics GRAAG. Ik heb momenteel een super saaie baan, fulltime, bokt op het scherm is exit en dan wil ik even lekker kunnen lachen om dergelijke slappe humor.

Maar wie is bokt, de grappemakers onder ons of is er een boodschap in dit forum.

Moet zeggen dat mijn onvrijwillige boktstilte ivm werk overdag en drukte van verhuizing, mij toch wel erg licht is gevallen, had geen afkickverschijnselen. Nu ik met meer afstand bok, omdat ik een fase kennelijk heb gemist, zoek ik graag luchtige onzin topics waar wat geschertst kan worden. Mag dat niet meer?? zou toch jammer zijn? Het leven wordt dan zo streng en serieus. Ik woon nu in een kerkelijke omgeving, hier zeker moet meer humor komen...Ook god houdt van lachen denk ik dan wel eens. Als ik om mij heen kijk en ook nog wel eens een blik in de spiegel durf te wagen, tja humor heeft ook hij.... Haha!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:49

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 10:14

Maanling schreef:
Wat ik me overigens postban afvraag; zouden al die mensen die na de hulk nog een geinige opmerking geplaatst hebben een ow hebben gekregen of was alleen good old maanling weer de pineut?

Nou ben ik toch benieuwd wat je denkt te weten, en waarom je dan zucht.

Als iedereen een ban heeft gekregen is Bokt humorloos, als niet iedereen een ban heeft gekregen wordt er met twee maten gemeten. Of begrijp ik het nu verkeerd?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 10:29

Kan je een conclusie uit trekken PRRRRR Haha! Haha!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 10:48

Prrrr schreef:
Maanling schreef:

Nou ben ik toch benieuwd wat je denkt te weten, en waarom je dan zucht.

Als iedereen een ban heeft gekregen is Bokt humorloos, als niet iedereen een ban heeft gekregen wordt er met twee maten gemeten. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Daar heb je een punt idd.
Maar klopt het niet dat als jullie misschien persoonljik meer met de een adn de ander hebben, de een milder bejegenen dan de ander? Of zijn jullie echt zo objectief? Iedereen heeft toch zijn voorkeuren? Knipoog

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 10:54

Nou ben ik toch benieuwd wat jullie verwachten wat we gedaan hebben. Wat was in dit geval redelijk geweest: allemaal een ban of maar een paar? En om wat voor reden was het redelijk geweest er maar een paar uit te pikken?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 10:55

Op basis van humor valt over smaak niet te twisten. Of doel je op iets anders? Knipoog
Laatst bijgewerkt door detour op 23-08-08 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt