paardje2005 schreef:Tja... sommige mensen zijn wat humorloos.
En dan doel ik op het topic over de voeten.. heb hem net even doorgelezen en heb werkelijk slapgelegen.... en dan voornamelijk over maanling....... maanling, je hebt mijn dag weer goed gemakt, ik heb echt buikpijn van het lachen... heerlijk,jouw humor staat mij wel aan.
Het was/is natuurlijk een serieus bedoeld topic, echter valt er weinig over te vertellen zoals karl is zijn sluittopic zette, echter kan er wel veel humor uit vrij komen.... verplaats het dan naar hk ofzo.....
En erbij zetten niet voor tere zieltjes.
Ze deden toch niks in het topic behalve lol maken, en een dag niet gelachen is een dag....
Ik ga straks even alle 5 de blz doorlezen... maar heb het even te druk met mijn */-katten.
Mijn enorme dank voor deze blijk van waardering. Fijn dat mensen de discussiemevrouwenhumor weten te waarderen.
Zojuist heb ik het voetentopic nog eens doorgelezen en het was inderdaad echt reuzegrappig. *grinnikt nog even na*
Wat ik me overigens postban afvraag; zouden al die mensen die na de hulk nog een geinige opmerking geplaatst hebben een ow hebben gekregen of was alleen good old maanling weer de pineut?
denkt het antwoord wel te weten eigenlijk *zucht*
Het kippentopic was ook zoiets. Echt beroemd topic kun je wel zeggen. Manegemeisjes op stal spreken me er zomaar uit het niets op aan. Jij bent toch maanling? Ja dat ben ik? Oh zij is maanling! Dat kippentopic, hahaha! (ze hebben het er nu nog over)
Ik voel me zowaar beetje een BB'er.