[Dienstmededeling] Uitleg ban van RunningKawa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: [Dienstmededeling] Uitleg ban van RunningKawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:49

Ilzas schreef:
Prisca schreef:
Ik weet uit het verleden dat een OUD mod ook een keer zoiets heeft geflikt. Helaas loopt die hier nog steeds rond.

Ik weet niet wat moet geloven.

Die weer wel... Twee maten. Runningkawa is ook een OUD mod.

Nee hoor, ook deze persoon is geruime tijd verbannen geweest van Bokt Lachen Gewoon 1 maat dus.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:50

MLoeser schreef:
Het verbaasd mij heel erg dat RK dat heeft gedaan. Dat had ik niet achter haar gezocht...

Hier nog 1, ben gewoon sprakeloos

Miriam

Het feit dat het bewijs niet open en bloot hier in het topic gezet wordt wil niet zeggen dat het niet bewezen is hoor.. Persoonlijk geloof ik niet dat het team deze beslissing genomen zou hebben als er niet voldoende bewijs was dat het inderdaad zo gegaan is.

Tivoli

stef schreef:
maar heeft Kawa zelf ingelogd (aangezien er gezegt wordt dat kawa van niks weet)
Of heeft haar PC dat gedaan zoals in 2003 ook bij mij gebeurde? (was eigenlijk onmogelijk, maar gebeurde toch)
[FZ] Help! Ik ben janne helemaal niet!
[FZ] ja hoor, het is weer zo ver
[FZ] BAAART tis weer zo ver!

DAT JA!

En als er een uitzondering gemaakt wordt om er een topic over te plaatsen,vind ik ook dat RK een weerwoord mag geven.
In de rechtzaal mag zelfs de ergste moordenaar zich verdedigen!

Anoniem

Bedankt voor je uitleg Bart, ik sta perplex...

Maar idd, wat Wiesje zegt... Maar daar is zeker al naar gekeken?

Balou_k

Adil18 schreef:
Van mij mag RK mijn account wel gebruiken om haar verhaal te plaatsen Tong uitsteken (nu maak ik de mods zeker kwaad...? )

Same here.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:51

Allemensen, hoe kom je überhaupt op het idee om iemand te hacken? Bokt voor mezelf vind ik soms al vermoeiend genoeg. Bloos

Had wel eens het idee dat sommigen RK als een icoon zagen en haar door een iets te roze bril zagen; zij was toch gewoon mens, net als ieder ander?.. Knipoog

Als het echter gebeurd is, vind ik haar verhaal niet afdoende.
Je kiest zelf om te hacken. Pling

tita

mocht rk dit echt gedaan hebben, dan zou ze dat nooit nooit toegeven want je bent dus echt stom en achterbaks bezig geweest dus 2 kanten is niet noodzakelijk.

Rinoa

Als het echt zo is vind ik het heel jammer.
Zo'n ban zal niet voor niets gegeven worden en daar leg ik me bij neer.
Wat ik wel jammer vind is dat er nu bokkers met haar avatar rondbokken. Het is verwarrend en het slaat nergens op, ze heeft er niets aan.

Ilzas

LizMD schreef:
Ilzas schreef:
= niet onomstotelijk bewezen.

Het is niet onomstotelijk bewezen dat RK het persoonlijk gedaan heeft, maar het is wel onomstotelijk bewezen dat het met haar IP-adres gedaan is, dan is het over het algemeen 1 en 1 optellen... En het lijkt me stug dat er echt iemand is die RK een hak wil zetten.
Dus betekent 1 en 1 toch echt 2.

Ja en dat kan dus ook gehackt zijn door een ander.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:52

2 vechten, 2 schuld... dus graag 2 kanten van het verhaal Ja

Myrano

Tja, nooit verwacht dat zo iemand zoiets zou doen..
Zeker niet als ex mod.
Maar terecht. Iedereen gelijk voor de wed.

Twiggy2008

Miriam schreef:
Het feit dat het bewijs niet open en bloot hier in het topic gezet wordt wil niet zeggen dat het niet bewezen is hoor.. Persoonlijk geloof ik niet dat het team deze beslissing genomen zou hebben als er niet voldoende bewijs was dat het inderdaad zo gegaan is.

Dat denk ik ook, maar dan nog zou ik de andere kant wel eens willen horen......
Alleen al omdat je iemand jarenlang hebt meegemaakt hier....

Verder kan ik me gewoon niet voorstellen ze zich niet gerealiseerd heeft dat zo'n actie te achterhalen is....
Nee, ik moet dit allemaal even verwerken.....
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 21-08-08 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:53

@stef en iedereen die nu van dat verhaal uit gaat:
Er staat overduidelijk dat RK informatie vergaard en gebruikt heeft. Nou kan een pc een hoop, maar dat is onmogelijk

Adil

tita schreef:
mocht rk dit echt gedaan hebben, dan zou ze dat nooit nooit toegeven want je bent dus echt stom en achterbaks bezig geweest dus 2 kanten is niet noodzakelijk.

Gelukkig zijn er niet veel mensen met zo'n gevoel voor rechtvaardigheid als jij ...Deze redenering is echt belachelijk

Tieneke

Cyntje schreef:
2 vechten, 2 schuld... dus graag 2 kanten van het verhaal Ja

Hoezo 2 vechten? Wie dan?

secricible

dit is in mijn ogen niet te vergelijken met het ineens hebben van een ander account.
Zoals jullie zien heeft Stef dit meteen gemeld. RK zou dan fout zijn geweest dat ze het niet zou melden, en n.b. in een mod-account.

Ook geeft Bart aan dat ze gebruik heeft gemaakt van de dingen die ze achter de schermen heeft gezien. Dat laat toch zien dat ze dit zelf heeft gelezen, of denken jullie dat die zogezegde hacker daarna ook op RK's account berichtjes is gaan typen? En dat dat haar helemaal niet is opgevallen Koe Beetje naief.

Denk dat we ons allemaal in haar vergist hebben. Zou het graag anders horen, maar ik denk toch dat iemand zich van een verkeerde kant heeft laten zien. Het enige wat ze in mijn ogen nog kwijt zou kunnen is haar beweegredenen.

Roosch

Ik denk niet dat het beheer zomaar iets roept zonder er uitgebreid onderzoek naar te hebben gedaan. Lachen

detour

LizMD schreef:
Er staat overduidelijk dat RK informatie vergaard en gebruikt heeft. Nou kan een pc een hoop, maar dat is onmogelijk

Precies. Je bent er zelf wij hoe jij je p.c. gebruikt, niemand dwingt iemand om te gaan hacken.
Knipoog

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 13:55

stef schreef:
Jaaaaren geleden kwam in, zonder ook maar 1 wachtwoord aan te geven omgelogd naar een andere user...

Zoals ik al zei; we zijn niet over één nacht ijs gegaan. Dit soort bugs zijn in dit geval uitgesloten. Zowel het gebruik van 'achter de schermen info' als het 'technische bewijs' laten allemaal hetzelfde zien, het laatste over een langere periode en meerdere malen per dag.

Ze is gebanned dus een eigen versie op Bokt plaatsen is niet mogelijk, daarnaast heeft ze het 'recht' daarop ook flink verspeeld wat mij betreft. Voor zover ik weet werkt de email knop in haar profiel echter nog wel, zo niet dan is het niet zo heel moeilijk om aan haar contact gegevens te komen, o.a. via andere Bokkers.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:55

Cayenne schreef:
Ilzas schreef:
Die weer wel... Twee maten. Runningkawa is ook een OUD mod.

Nee hoor, ook deze persoon is geruime tijd verbannen geweest van Bokt Lachen Gewoon 1 maat dus.

Oke dan. Excuus.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:55

Wiesje schreef:
Ik wil me hier eigenlijk niet in mengen, maar doe het toch Haha!

Ik kan me nog herinneren dat RK in het verleden ook last heeft gehad dat haar computer gekraakt is of iets dergelijks. Er zijn toen meerdere malen berichten onder haar naam gepost die zij zelf niet geschreven heeft en waar zij ook niets van af wist.
En tja, iemand die een computer kan kraken, kan ook wel een wachtwoordje boven tafel vissen.

Is hier al naar gekeken door het boktbeheer? Kan dit nu niet weer gewoon aan de hand zijn?

ik ben het hier mee eens, ik speel ook een spel en ik zei eens tegen iemand; nou mijn wachtwoord raden ze nóóit.
toen zei diegene; geef me je username en ik ben binnen 10 minuten op je account, daar heb je programma's voor.

en Bart, bedankt voor de uitleg, dat schept duidelijkheid.
alleen ben ik persoonlijk wel heel benieuwd naar het verhaal van RK.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:56

Hoewel ik RK niet ken/de heb ik haar avater vaak genoeg voorbij zien komen in topic's en sta ik er dus ook van te kijken..

LadyMadonna

LizMD schreef:

Ik ga nergens van uit.... Dat voorop. Maar wat er toen met mijn account gebeurde zou ook niet mogelijk zijn, en gebeurde toch.....

Adil

BartVB schreef:
stef schreef:
Jaaaaren geleden kwam in, zonder ook maar 1 wachtwoord aan te geven omgelogd naar een andere user...

Zoals ik al zei; we zijn niet over één nacht ijs gegaan. Dit soort bugs zijn in dit geval uitgesloten. Zowel het gebruik van 'achter de schermen info' als het 'technische bewijs' laten allemaal hetzelfde zien, het laatste over een langere periode en meerdere malen per dag.

Ze is gebanned dus een eigen versie op Bokt plaatsen is nogal lastig, daarnaast heeft ze het 'recht' daarop ook flink verspeeld wat mij betreft. Voor zover ik weet werkt de email knop in haar profiel echter nog wel, zo niet dan is het niet zo heel moeilijk om aan haar contact gegevens te komen, o.a. via andere Bokkers.

Verder wil ik niet heel lüllig zijn, maar het beveilingssysteem van Bokt is heeeel erg hackbaar... Knipoog