Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stippie1 schreef:Lovely schreef:RK, dat herken ik ook wel, mensen gaan graag aan de haal met zaken die door anderen verzonnen zijn, of in het gunstigste geval slecht begrepen. Dat kan op allerlei manieren, liefst natuurlijk via geheime kanalen, maar het kan ook door PVD eerder post hier, waarin zij mijn post geheel en al over een ander kant verdraait en weer inzet om haar eigen punt mee te maken. Laat ik het zo zeggen: ik ben de enige die een punt wil maken (soms) met mijn posts; een ander hoeft dat niet voor mij te doen.
Je begrijpt dat je zelf ook meedoet aan het welles - nietes verhaal?
Nanne schreef:OMG!!
Ik ben er zeker voor dat sfeerverpesters gestraft mogen worden. Met harde maatregelen graag!
En dan doel ik zeker op het stel hypocrieten wat hier ook post.. Ik zal geen namen noemen want ze weten zelf wel wie ze zijn.
Lovely schreef:Ja hoor, maar kritisch zijn betekent niet dat je geen respect meer hebt. Maar als iemand vaak liegt en de mensen een rad voor ogen probeert te draaien, dan is het nog maar de vraag in hoeverre iemand daar ook respect mee verdient.
crabbybitch schreef:Lovely schreef:Ja hoor, maar kritisch zijn betekent niet dat je geen respect meer hebt. Maar als iemand vaak liegt en de mensen een rad voor ogen probeert te draaien, dan is het nog maar de vraag in hoeverre iemand daar ook respect mee verdient.
Nou ja ,en ook hier ben ik het dus weer mee eens.
Het nadeel van internet is dat mensen zich beter en mooier kunnen voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn!!
Die luchtballonen mogen wat mij betreft doorgeprikt worden.
Lovely schreef:Nanne, als je je grieven kwijt wilt, dan moet je of zeggen waar het op staat, of ophouden met die halfbakken aantijgingen, want die komen een beetje kinderachtig over. Over hypocriet gesproken, als je niet zegt waar het op staat, dan is dat ook schijnheilig.
Nanne schreef:Lovely schreef:Nanne, als je je grieven kwijt wilt, dan moet je of zeggen waar het op staat, of ophouden met die halfbakken aantijgingen, want die komen een beetje kinderachtig over. Over hypocriet gesproken, als je niet zegt waar het op staat, dan is dat ook schijnheilig.
Lovely, mijn halfbakken aantijgingen gaan niet over jou.
Het is miss hypocriet om geen namen te noemen of om te zeggen waar het op staat. Maar als ik dat hier wel letterlijk neerzet, heb ik straks een mod aan mn broek hangen.
En de sfeerverziekers komen er altijd mee weg. En die mensen weten wel wie ik bedoel.
crabbybitch schreef:Nou ik heb geen idee wie je bedoelt....
runningkawa schreef:maar zonder namen noemen heb je dat altijd.
Nanne schreef:CB, ik bedoel jou hier ook niet mee hoor. Het is niet mijn bedoeling dat mensen voor wie de post niet bedoelt is zich ook aangesproken voelen.
Absoluut niet.