Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:54

Dat bedoel ik...en dan maar raar vinden dat je in dit soort topic te vinden ben..

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:47

OMG!!

Ik ben er zeker voor dat sfeerverpesters gestraft mogen worden. Met harde maatregelen graag!

En dan doel ik zeker op het stel hypocrieten wat hier ook post.. Ik zal geen namen noemen want ze weten zelf wel wie ze zijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 10:49

Ben blij dat dit topic zo goed loopt.
iedereen kijkt ernaar, en gaat natuurlijk heel hard z'n best doen om topicverziekers tegen te gaan? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:50

Stippie1 schreef:
Lovely schreef:
RK, dat herken ik ook wel, mensen gaan graag aan de haal met zaken die door anderen verzonnen zijn, of in het gunstigste geval slecht begrepen. Dat kan op allerlei manieren, liefst natuurlijk via geheime kanalen, maar het kan ook door PVD eerder post hier, waarin zij mijn post geheel en al over een ander kant verdraait en weer inzet om haar eigen punt mee te maken. Laat ik het zo zeggen: ik ben de enige die een punt wil maken (soms) met mijn posts; een ander hoeft dat niet voor mij te doen.

Je begrijpt dat je zelf ook meedoet aan het welles - nietes verhaal?
Rolleyes

Nee, dat doe ik niet. Mijn punt is heel erg helder en daar valt weinig aan af te dingen. Bokt is een discussieforum waar iedereen zijn steentje aan kan bijdragen en geen van de gewone gebruikers kan voor andere bepalen wat ze wel of niet mogen zeggen Lachen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 10:51

maar het moet wel respectabel blijven!

en respect... dat kennen behoorlijk wat bokkers niet.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:53

Gelukkig kan jij daar over mee praten hea Jolliegirl?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:54

Ja hoor, maar kritisch zijn betekent niet dat je geen respect meer hebt. Maar als iemand vaak liegt en de mensen een rad voor ogen probeert te draaien, dan is het nog maar de vraag in hoeverre iemand daar ook respect mee verdient.

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:55

Nanne schreef:
OMG!!

Ik ben er zeker voor dat sfeerverpesters gestraft mogen worden. Met harde maatregelen graag!

En dan doel ik zeker op het stel hypocrieten wat hier ook post.. Ik zal geen namen noemen want ze weten zelf wel wie ze zijn.

Helemaal mee eens!!!!
Ik denk dat ze het zelf idd ook wel weten.

Op de een of andere manier zijn we het allemaal met elkaar eens,maar toch denk ik dat we verschillende dingen bedoelen Duivel

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:57

Lovely schreef:
Ja hoor, maar kritisch zijn betekent niet dat je geen respect meer hebt. Maar als iemand vaak liegt en de mensen een rad voor ogen probeert te draaien, dan is het nog maar de vraag in hoeverre iemand daar ook respect mee verdient.

Nou ja ,en ook hier ben ik het dus weer mee eens.
Het nadeel van internet is dat mensen zich beter en mooier kunnen voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn!!
Die luchtballonen mogen wat mij betreft doorgeprikt worden.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:58

Haha! Om sommige van jullie moet ik zo hard lachen..

Jullie zijn zo vreselijk hypocriet aangezien jullie 9 vd 10 topics wel weten te verpesten.

En dan ook nog eens zo'n topic openen en met zn allen massaal reageren.. Hilarisch!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:00

Nanne, als je je grieven kwijt wilt, dan moet je of zeggen waar het op staat, of ophouden met die halfbakken aantijgingen, want die komen een beetje kinderachtig over. Over hypocriet gesproken, als je niet zegt waar het op staat, dan is dat ook schijnheilig Ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:03

crabbybitch schreef:
Lovely schreef:

Nou ja ,en ook hier ben ik het dus weer mee eens.
Het nadeel van internet is dat mensen zich beter en mooier kunnen voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn!!
Die luchtballonen mogen wat mij betreft doorgeprikt worden.

Dat worden ze ook, maar niet iedereen ziet dat om ze bijvoorbeeld zelf ook niet verder kijken, of gewoon simpelweg niet verder vragen of zelf een beetje gaan nadenken. Dat is niet erg, maar betekent altijd dat je pas later achter komt dat de vork toch wel anders in het steeltje zat en dat kan vervelend zijn. Maar vergeet ook niet dat lui die de boel flessen ook altijd mooie verhalen te vertellen hebben waardoor dat rad weer gaat draaien.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:05

Lovely schreef:
Nanne, als je je grieven kwijt wilt, dan moet je of zeggen waar het op staat, of ophouden met die halfbakken aantijgingen, want die komen een beetje kinderachtig over. Over hypocriet gesproken, als je niet zegt waar het op staat, dan is dat ook schijnheilig Ja.

Lovely, mijn halfbakken aantijgingen gaan niet over jou.

Het is miss hypocriet om geen namen te noemen of om te zeggen waar het op staat. Maar als ik dat hier wel letterlijk neerzet, heb ik straks een mod aan mn broek hangen.

En de sfeerverziekers komen er altijd mee weg. En die mensen weten wel wie ik bedoel. Knipoog

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:06

Heel simpel, er zijn een aantal bokkers die er erg goed in zijn om de meest simpele topics te verknallen.. Punt is, Lovely, dat je geen namen kunnen noemen, aangezien het dan als een persoonlijke vete word gezien Haha!

Zo heb ik namelijk een aantal opmerkingen gezien bij iemand haar topic op uit de kunst, waar mijn nekharen overeind van gingen staan.. En de dames die het betreft weten vast wel dat ik het over jullie heb.

Ik ben het er mee eens dat de topics van Canjer aardig vernachelt zijn.. Had niet nodig geweest..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:14

De topics van Canjer werden niet vernaggeld, er werden alleen door sommige mensen vragen gesteld en het was juist de Canajerclan die zo hard aan het touw ging hangen en ruzie ging zoeken. Zelf heb ik ook behoorlijk mijn bedenkingen over de praktijken op die stal daar, maar dat komt ook door mijn eigen persoonlijke ervaringen. Inmiddels hebben al meer mensen gezien dat er geen goud blinkt en haken af.

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:15

Nanne schreef:
Lovely schreef:

Lovely, mijn halfbakken aantijgingen gaan niet over jou.

Het is miss hypocriet om geen namen te noemen of om te zeggen waar het op staat. Maar als ik dat hier wel letterlijk neerzet, heb ik straks een mod aan mn broek hangen.

En de sfeerverziekers komen er altijd mee weg. En die mensen weten wel wie ik bedoel. Knipoog

Nou ik heb geen idee wie je bedoelt....

Maar goed zoals lov al zegt,het zelfdenkend vermogen is bij heel veel bokkers verdwenen.
Iemand roept iets en men neemt het aan voor waarheid.Jammer is dat.

Het topic van canjer heb ik niet helemaal doorgelezen,maar als er kritische vragen werden gesteld,was er niemand thuis.
Dat zet mij altijd aan het denken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:19

Ik ken de verhalen Lovely Knipoog Nou vorm ik mij echter altijd graag zelf een beeld voor ik een definitief oordeel geef Lachen

Hoe je het ook wend of keert, het is wel zo dat er een paard word opgelapt. Dat is wel een compliment waard, ook al kunnen er 100.000 mensen tegen zijn. De manier waarop kan mogelijk een beetje twijfelachtig zijn, maar dat is niet aan mij om dit te bepalen, aangezien ik het niet zelf heb gezien..

Ik denk dat het op dit soort plekken op internet gewoon wijs is om je zo min mogelijk drukte te maken.. Het is immers MAAR internet Knipoog En ik maak me er ook wel eens schuldig aan dat ik niet aardig ben of te forse kritiek geef.. Nou ja, de een kan het waarderen, de ander niet. So be it Knipoog

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:27

crabbybitch schreef:
Nou ik heb geen idee wie je bedoelt....

Dat komt ook omdat jij er niet mee bedoeld word Haha! Dus dat kan wel kloppen Tong uitsteken

horsima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:27

Is het niet zo dat sommige mensen anderen proberen te waarschuwen voor andere? Op het moment dat dat niet helemaal doorkomt en jij erop aangevallen word en voor van alles en nog wat uitgemaakt word, kan ik me voorstellen dat dat erg frustrerend is, en er "op de man gespeeld" gaat worden. Is misschien geen excuus, want als mensen niet gewaarschuwd willen worden en alleen maar die luchtbel van sprookjes willen zien, moeten ze dat helemaal zelf weten, maar even vanuit menselijk oogpunt gezien dan he?
En voordat ik weer gepb't word met verwijten: bedoel niks of niemand specifieks, gewoon in het algemeen..

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:35

CB, ik bedoel jou hier ook niet mee hoor. Het is niet mijn bedoeling dat mensen voor wie de post niet bedoelt is zich ook aangesproken voelen.

Absoluut niet. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:36

maar zonder namen noemen heb je dat altijd. Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:36

Ik ben het volledig eens met Tallie_Ho op dit punt. Ik lees ook vaak dingen waarvan ik denk : Okay Nors opkijken Vaak reageer ik dan maar niet, maar er zijn tal van mensen die dan volledig ongenuanceerd er bovenop duiken. Dan denk ik ook wel eens: get a life! Op de man spelen is niet zo moeilijk hier op Bokt, omdat velen hun volledig priveleven, medische voorgeschiedenis en allerhande andere problemen op Bokt plaatsen. Op het moment dat ik op een vervelende manier benaderd word denk ik Doei, doei en ga naar elders waar het wel leuk is. Bokt moet voor mij nu eenmaal gewoon leuk zijn. Het gaat dan niet zozeer om kritiek maar wel om de manier waarop je benaderd wordt.
Overigens heb ik nog nooit een vervelende PB gehad, maar ik zou ook behoorlijk pissed off zijn als ik nul op rekest van de Mods zou krijgen. Ik heb al eerder gezegd: als je de voorzieningen biedt, ben je ook medeverantwoordelijk voor misbruik ervan.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:39

runningkawa schreef:
maar zonder namen noemen heb je dat altijd. Lachen

Ik weet het RK.. Maar dat is dus niet mijn bedoeling.

Alleen als ik namen ga noemen, speel ik het op de man volgens "de regels".

Vandaar dat ik het zo heb neergezet. Dus mochten mensen zich aangesproken voelen door mijn post, vraag even of ik jou bedoel om misverstanden te verkomen.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:41

zonder namen speel je ook vaak genoeg op de man volgens de regels...
Alleen mag het de ene keer wel en de andere keer niet ofzo?
Of beter gezegd de ene mag het wel en de ander niet??
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-08 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:41

Nanne schreef:
CB, ik bedoel jou hier ook niet mee hoor. Het is niet mijn bedoeling dat mensen voor wie de post niet bedoelt is zich ook aangesproken voelen.

Absoluut niet. Knipoog

Hihihi, ik voelde me ook niet aangesproken hoor, ik heb eerlijk gezegd geen idee wie je er wel mee bedoelt, maar ik hoop er maar het beste van Lachen.

Bokkers die denken dat ze aan bokt een goed podium hebben om hun eigen probleempjes op te lossen, hebben het idee achter een internetforum toch niet helemaal goed begrepen denk ik. Dan is het inderdaad wat Tallie al zegt, 'slechts internet' en dus niet eens echt echt.