Neonlight schreef:Kir_Ples schreef:Maar waarom hebben we nu deze HAW, terwijl de grote gros van bokt de oude HAW vele malen beter vind.
Daar kom ik geloof ik niet helemaal bij.
Dit is naar aanleiding van de enquete die geweest is._Tivoli_ schreef:Maar uh... om hier even op door te hameren.
Bij de openingspost van een HAWtopic staat vaak al (verplicht?) aangegeven wat de verbeterpunten zijn.
De TS zegt bijvoorbeeld 'ik weet dat ik mijn handen laag moet houden en mijn rug rechter moet richten' .
En dan ben je uitgescheten,want het commentaar...herstel; de opbouwende kritiek is al gegeven
Je mag het niet herhalen,geen compliment geven....
Wat heeft zo'n topic dan voor nut??????
Eigen commentaar is niet verplicht in de openingspost. Het is verplicht om te vermelden waar je in de training mee bezig bent.
En zoals ik al zei, het is niet de bedoeling om kritiek te geven. Het is de bedoeling om opbouwend rijtechnisch commentaar te geven, dat is heel wat anders als kritiek. In zo'n geval zou je dus een tip kunnen geven hoe je op een goede manier je rug recht kunt houden.
En als je goed leest,zeg ik erbij OPBOUWEND ....dus waarom dit zinnetje blijven herhalen??
Ik noem het alleen opbouwende kritiek en geen opbouwend commentaar.Een ieder zijn woordenschat is anders remember

(krijg een beetje het idee dat ik er een woordenboek bij moet gaan pakken hier....mag ik niks meer in eigen woorden uitdrukken tegenwoordig?)
Maargoed,als een TS (zoals meestal,ook al is het kennelijk niet verplicht) zelf al verbeter punten aangeeft...
sorry hoor,maar wat heeft HAW dan nog voor nut?
Ik ben er ook nooit meer te vinden...

.
)
, zij of hij houd van zo'n diertje en ziet iets heel moois.