Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Je kunt het ook overdrijven
Er is ook een middenweg, en Anky krijgt op Bokt zelfs nog commentaar, dus wat dat betreft geloof ik niet dat zelfs de beste ruiters hier op bokt geen commentaar meer krijgen
Er is altijd nog wat aan op te merken, maar je moet er wel je best voor willen doen
Eline schreef:We hebben ingezet op het creëeren van een rijtechnisch fotoforum, waar je foto's kunt plaatsen op het moment dat je tips / aanwijzingen wilt op je rijden. Vergelijk het met het rijtechnische forum op informatief, het heeft een ander doel dan de huiskamer waar het vooral gezellig is.
Wat betreft de herhalingen: het is keer op keer benadrukt, in de topics op HAW zelf, in topics op forumzaken die geopend zijn door mensen die zich eraan ergerden en in het topic met de enquete dat dat een punt is waar veel mensen zich aan stoorden. Om die reden hebben we besloten om daar ook strenger op te modereren.
En in één post is niet alles te zeggen. Wat Cayenne al aanhaalt, 20 keer 'je handen zitten te hoog' heeft iemand niets aan. Drie keer 'je houd je handen te hoog' met elke keer andere tip/aanwijzing om het te verbeteren, daar kan je wat mee.
En qua topics sluiten: het is voor ons - helaas, en dat meen ik - niet te doen om iedereen de mogelijkheid te geven om zijn topic aan te passen. Daarom dus maar een slotje: mensen kunnen dan zelf hun topic aanpassen en weer openen. Ik snap dat dat streng overkomt, maar we hopen dat dat na een overgangsperiode nog maar sporadisch nodig zal zijn.
phaser schreef:Dus technisch gezien; als de TS in zijn post vraagt: " Hoe vinden jullie deze combi?" (een vraag die regelmatig voorkomt)
Dan zou er wél gepost mogen worden dat het mooi is?
Het beantwoordt namelijk wél aan de TS en het is ON-topic?
pharagirlke schreef:Is dit een poging om het ledenaantal wat naar onder te krijgen zodat Bart geen nieuw databeest hoeft te kopen?
Ik ben ook voor die opsplitsing tussen HAW RT en gewoon HAW.
magda_90 schreef:pharagirlke schreef:Is dit een poging om het ledenaantal wat naar onder te krijgen zodat Bart geen nieuw databeest hoeft te kopen?
Ik ben ook voor die opsplitsing tussen HAW RT en gewoon HAW.
Daar dacht ik net ook aan.
Bettine schreef:Leuk hoor dat er nu HAW topics op ITS geplaatst mogen worden.
Maar hoe herken ik die topics in godsnaam?
Ik heb echt geen zin om eerst 10 topics van grazende ponies te moeten openen en daarna eindelijk een keer een leuk paard aan het werk te zien. Ze hebben op ITP allemaal titels wat echt vanalles zou kunnen zijn.....
pharagirlke schreef:phaser schreef:Dus technisch gezien; als de TS in zijn post vraagt: " Hoe vinden jullie deze combi?" (een vraag die regelmatig voorkomt)
maar 1 keer want anders val je in herhaling, dat mag ook niet.
magda_90 schreef:Of juist positief, lekker aanmoedigend dan
pharagirlke schreef:phaser schreef:Dus technisch gezien; als de TS in zijn post vraagt: " Hoe vinden jullie deze combi?" (een vraag die regelmatig voorkomt)
maar 1 keer want anders val je in herhaling, dat mag ook niet.
Joscaa schreef:En als je het neerzet voor rijtechnisch commentaar, is af en toe iets positiefs tussen door geen slecht ding lijkt mij?
Nouks schreef:Misschien tags invoeren.... [OHZ] wanneer het gaat over rijfoto's ofzo.