Ik vind dit echt jammer vooral omdat we hier al bijna 100 enthousiastelingen bij elkaar hadden, die genoeg argumenten hadden voor een subforum.
Wanneer ik vragen hier over zou hebben dan zou het zijn voor:
Werken aan de hand, Longeren en Rijden, in het laatste zou ik me wel kunnen vinden dat deze vragen ook onder het forum van (RT-D) en ik snap ook dat dit het forum verrijkt, waar plaats ik dan de vragen over het Longeren en het werken aan de hand, bij ( LO)? ik snap ook dat dit forum hiermee verrijkt wordt.
Ik lees graag hierover en moet nu echt gaan zoeken, ik vind dat echt jammer, ook omdat ik ook zoveel vragen heb, wanneer ik dit onder (LO) en (RT-D) plaats heb ik zelf het idee dat ik niet genoeg academische ruiters bereik en zoeken in zoveel topics die geplaatst worden vindt ik niet efficient en maar lastig.
Over een Tag, dat is iets tussen haakje geplaatst in het onderwerp ?
Als ik nu zoek op AC, dan krijg ik: Ac-lijn, AC/DC, AC- Milaan ac-gewricht, etc. moet ik daar de topic over het AR uitvissen ?
Ik begrijp de beredenatie wel maar vind het echt jammer, ik zou het heerlijk vinden als we een overzichtelijk subforum zouden hebben, want in de tijd dat ik nu op bokt zit begin ik eindelijk eens dingen te snappen, hoe bokt technisch werkt, dus ga ik er wel uitkomen alleen niet hoe ik dat wel graag zou willen en voor liefhebbers die nog niet zolang bokken blijft het dan lastig om hun info te zoeken en dan laat je kansen liggen vind ik vooral omdat deze tak van rijden en trainen nu zo enorm in opkomst is.
In ieder geval bedankt voor jullie moeite en jullie antwoord en ik blijf natuurlijk wel hopen dat die stap toch nog eens gemaakt gaat worden.