pm's naar mods en wat ze ermee doen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: pm's naar mods en wat ze ermee doen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:40

potverdikkie schreef:
Wil nu toch ook even zeggen dat ik de afgelopen dagen zeer maar dan ook zeer correct te woord ben gestaan door meerdere mods!!

Petje af Ja

Ik denk dat ze het heel leuk vinden om zo'n opmerking ook een keer te lezen Lachen

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:41

als ik aanvink dat ik info wil, krijg ik die niet, maar ik bedank de mods wel via een pb

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:56

Margot, heb je ook in je gebruikerspaneel gekeken of je echt geen antwoord hebt gehad Lachen ?

Jullie vragen en suggesties m.b.t. de antwoorden op TeMs en PB's zijn iig meegenomen naar een topic achter de schermen over communicatie naar de gebruikers toe. Daar is ook het andere topic op FZ over de slotjes in meegenomen.

Het blijft wel erg moeilijk om aan ieders wensen tegemoet te komen, omdat de verwachtingen van Bokkers onderling best veel van elkaar verschillen. De ene Bokker wil graag details horen over wie er wel of niet gesanctioneerd is, alleen kan juist die info nooit verstrekt worden, de andere wil alleen graag horen of iets wel of niet in behandeling is genomen, weer een ander wil graag via PB op de hoogte gehouden worden.

Er wordt in elk geval wel over gesproken om wat duidelijker bij te houden wie er wel of niet nog graag een antwoord willen, wat dat betreft is het zeker een goede reminder voor de modjes die daar nog niet zo mee bezig waren.

Ook bij de midjes zullen we proberen nog duidelijker te communiceren. Ook wij hebben ons te houden aan de regels dat sancties aan derden niet besproken mogen worden met een andere Bokker, maar proberen ons verhaal duidelijker te maken is nooit verkeerd natuurlijk.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 21:23

@Gwen: ik snap dat zulke zaken niet makkelijk zijn te veranderen c.q. op te lossen.
Maar mocht het in voorkomende gevallen toch nog voorkomen dat Mod's door drukte, afwezigheid oid níet aan een adequate afhandeling toekomen kan dan niet de termijn van 7 dagen worden losgelaten ??
*heeft nu al voor de 2x die ervaring nl*

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 21:27

Da's een vraag voor de modjes/het beheer Ja , maar zij lezen hier ook mee.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 15:15

Ik heb het nu ook een aantal keer gehad dat ik een vraag heb gepbt maar geen antwoord heb gekregen, niet eens iets in de trant van ik ga er even naar kijken o.d.
Best vervelend gezien de pb's wel zijn gelezen als ik mijn postvak uit mag geloven Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 08:01

over 3 uur staat mijn tem precies 48 uur open, nog niks mee gedaan........

De post waar ik op tem is een directe persoonlijke aanval op mij.......... en let op he Haha! ik doe het nu een keer volgens de regels en heb netjes teruggepost zonder de mevrouw haar hoofd eraf te bijten........

Dacht bij mezelf....... "kom Kim, laten we het balletje nou eens leggen waar het hoort"..... alleen ligt het balletje er nog, en het balletje is geen cm verschoven.....

Ik denk dat ik in de toekomst maar weer gewoon voor mezelf op moet komen, en zelf zo iemand terug moet fluiten....... en dan zelf maar weer een OW krijgen....... Zit niks anders op Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:34

48 uur is nog geen 3 dagen.

Je kunt nog de mod van het forum een PB sturen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:38

KiWiKo schreef:
over 3 uur staat mijn tem precies 48 uur open, nog niks mee gedaan........

De post waar ik op tem is een directe persoonlijke aanval op mij.......... en let op he Haha! ik doe het nu een keer volgens de regels en heb netjes teruggepost zonder de mevrouw haar hoofd eraf te bijten........

Dacht bij mezelf....... "kom Kim, laten we het balletje nou eens leggen waar het hoort"..... alleen ligt het balletje er nog, en het balletje is geen cm verschoven.....

Ik denk dat ik in de toekomst maar weer gewoon voor mezelf op moet komen, en zelf zo iemand terug moet fluiten....... en dan zelf maar weer een OW krijgen....... Zit niks anders op Clown

Zeer herkenbaar.
Vooral in het geval van persoonlijke aanvallen zou er eigenlijk een appart tabblad (of hoe dat rolletje bovenaan heet) moeten komen en die horen gewoon met voorrang behandeld te kunnen worden. Vooral omdat "vriendinnetjes" van zo eentje al gauw het idee krijgen: nou de mods vinden dit wel goed dus we doen er een schepje bovenop.

Daardoor en daarna krijg je van de mod de opmerking: je zult het er wel naar gemaakt hebben Verward Maar idd owee als je de bal in het topic terugkaatst Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:01

Soms heb ik ook wel eens het idee dat een tem bewust genegeerd word.
Dan weet de betreffende mod wel dat die bijv niet is toegestaan maar vind het jammer het topic te sluiten...dus doe je maar net of je de tem niet ziet Lachen

Temmen en je ergens buiten houden loont idd helemaal niks...als dat je gefrustreerd op je vingers zit en de vieze steken leest maar er vervolgens niets aan gedaan wordt..maar idd owee als je wat zegt in het topic...dan wordt de steek ineens wel gesnapt...maar krijg je een ow omdat je wijs moet zijn en maar moet temmen Verward
De steker krijgt overigens vrij baan...want dat ging niet over het randje No Cheer
Zelfs niet als dat 10 keer gebeurd...dat wordt niet opgeteld

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:40

ondertussen is mijn tem gesloten........ maar of er wat mee gebeurd is................is vraag twee

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:45

Dat kun je in de TEM alsnog vragen, dan staat ie weer open Haha!
Dan moet je niet specifiek vragen wát er mee gedaan is, want daar mogen ze geen antwoord op geven, maar wel óf er iets mee gedaan is Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:48

joh daar heb ik toch geen zin in Haha! ik bok voor mijn plezier Haha!
ik gan iet achter een tem aanlopen, das ergenis Haha! Haha!

maar ik zou graag iets van feedback willen.......... gewoon van de mods kant uit...

ik tem ook regelmatig over verkeerd geplaatste of dubbele dingen of zelfs dingen die verkeerd dreigen te gaan......... daar hoef ik geen feedback over........ maar iets dat mij persoonlijk aangaat.......

ja zou wel fijn zijn

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:58

Apple schreef:
48 uur is nog geen 3 dagen.

Je kunt nog de mod van het forum een PB sturen.

3 dagen is lang op je vingers zitten als iemand naar tegen je doet

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:05

@ KiWiKo
Wat zet je in de Tem als ik vragen mag? Alleen 'persoonlijke aanval' of geven je meer uitleg?

Het lijkt mij dat bij dubbele topics enzovoorts alleen wordt aangevinkt 'dubbel topic' en dat je bij een persoonlijke aanval er meer tekst en uitleg bij zet en dat de mod er een (extra!) goede reden toe krijgt om de tem snel in behandeling te nemen en dit dan ook echt nodig is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:23

net een PB gehad dus dit even verwijderd

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:04

Ik moet hier mod Prr van NM een complimentje geven, hij/zij heeft me 2 hele lange PM's met uitleg gestuurd als reactie om een PM. En nog snel ook. Super! Haha!

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:14

Ik heb tot nu toe meestal snelle reacties gehad, 1 x heeft het wat langer geduurt maar dat was te begrijpen gezien de maatregelen die er getroffen moesten worden.

Ook wat betreft het verwijderen van reacties etc in topics, wordt er goed ingegrepen.

KiWiKo, jij helpt achter de schermen ook nogal eens op een fijne manier, met advies etc.

Ik heb een vraag die losstaat van het topic, ik stel hem hier toch even omdat er hier personen komen die vast het antwoord weten........als je temt en je tem is in behandeling genomen gaat hij naar de gesloten meldingen, als je daar dan gaat kijken zie je het onderwerp staan waarop je getemt hebt in blauwe letters en daarachter in het zwart een cijfer, waar staat dat cijfer voor?

Alvast bedankt voor het antwoord

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:15

Ik wacht ook nog steeds op een antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:16

Hoeveel reacties er in dat topic zijn geweest Lachen

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:17

lynne8 schreef:
Ik wacht ook nog steeds op een antwoord.

tsja mijn tem is gesloten maar geen antwoord gekregen...

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:17

runningkawa, bedoel je het aantal tems?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:18

nee, gewoon het aantal reacties.
Klopt toch, of zever ik nu maar wat? Haha!

Edit: ff gekeken, ja klopt wat ik loopt te zaniken Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-08-08 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:19

dat dacht ik tot nu toe ook maar dat aantal klopt niet in alle gevallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:20

misschien als er wat gesplit wordt dat het aantal niet meer klopt?