Tallie_Ho schreef:Gevonden:[VSW] Shetlander op het balkon, mogelijk?En ik vind net nog een topic, pas het zo even aan Die kende ik nog niet haha super
Tallie_Ho schreef:Achja, pokemon hahaha, groentensoep en hoestdrankje ik kan er blijven om lachen En een dekbed als deken [JH] kan het kwaad
O en het Westopic [HK] Hey! Ik ben Wes, en nieuw hier! en het topic over de Beppy's [HK] Draadloze tampons?
Dapy schreef:Deze dan [LZP] Mijn laatste goudvis wil maar niet dood... Uit dit briljante topic:Ik heb diverse viseters in de familie: mijn katten, mijn jack Russell en mijn demente vader heeft laatst een hele kom goudvissen leeggegeten .....dus als je je vis kwijt wil.....Hahahaha!!!
weet iemand dat? kan je een ban of ow krijgen voor je reacties???heef iemand toevallig haar profiel bekeken?
Natuurlijk kan je een ban of OW krijgen voor je reacties Maar dat is als je je niet aan de regels houdt.
Muhaha, wat gaat m'n topic hard. Topics zijn echt ontzettend leuk!En nu aan m'n huiswerk en stoppen met lezen want anders komt het niet goed met mij.
Ik heb er weer een paar gelezen en ze zijn echt leuk Vandaar dat ik ook even wat neer zet dan kan ik het terugvinden hahahahaIk vind het dus een goed idee om een rel/penny topic te maken, kan je ze lekker snel terugvinden. hihihihi
Whaha lig dubbel om sommige dingen Zou het topic ook wel een goed idee vinden, alleen een iets vriendelijkere titel geven
Dorie Suleitha...........je bent me voor!! Volgens mij gaat het nu bijna een competitie worden. Geloof dak ook maar eens een topic open...........