Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:Kirples en cleo, mijn god wat zijn jullie ontzettend kinderachtig.
Dit is dan ook het laatste dat ik erover zeg.
Ik heb nooit gezegt dat ik tegen (goed) slof gebruik ben.
Maar denk even na, het is GEEN goed voorbeeld voor mensen. je moet er vanuit gaan dat een leek op de wiki komt kijken. Die zal dan haast denken, oh een middengalop moet met zo'n extra teugel.
En ik vind het dus echt ontzettend kinderachtig om zo op de man te gaan spelen door te zeggen met inimini letters "kijk eens in haar profiel"
Ik ben nog steeds verbaast dat jullie hier zo de dienst uit moeten maken, en zelf met slechte foto's komen.
Dan weet ik genoeg. Jullie doen maar lekker . Misschien als je zo blijft doordrammen dat er uiteindelijk ergens bij een wiki wel een foto van jullie komt te staan.Succes.
Kir_Ples schreef:Er staat al een foto van mij bij de wiki.
Simba_ schreef:Daarvan heeft de fotograaf toch (nog) geen toestemming gegeven voor plaatsing of heb ik daar overheen gelezen?@Marlies1
En de foto van Theo Hanzon en Spargo?
Ook een zeer correcte foto nietwaar?
Marlies1 schreef:Simba_ schreef:Daarvan heeft de fotograaf toch (nog) geen toestemming gegeven voor plaatsing of heb ik daar overheen gelezen?@Marlies1
En de foto van Theo Hanzon en Spargo?
Ook een zeer correcte foto nietwaar?
LoveLeandro schreef:Maar die komt net als die van Bettine niet echt omhoog..
Wel een prettig beeld.
primagirl schreef:Maar op de foto van Bettine 'hangt' het paard ietwat in de teugels, .