En toen sprong er weer een schreeuwende troel in mijn beeld.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: En toen sprong er weer een schreeuwende troel in mijn beeld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 17:18

Mischien moet er bij de beschrijving van links een waarschuwwing worden? Anders start over een maand een nieuwe bokker deze discussie weer opnieuw....

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:22

Interessante discussie, het was eigenlijk nooit in me opgekomen dat mensen hier echt last van ondervinden, al snap ik zeker wel waarom.

De mods hebben beslist dat er geen regel moet komen, ok, is allemaal goed en wel. Maar niet elk "probleem" hoeft met een regel opgelost te worden, niet? Misschien zijn er andere oplossingen mogelijk? Ik las dat de ts (denk ik) voorstelde om in de tweede post aan te geven dat het om zo'n schrikfilmpje gaat. Dat kost toch geen moeite? En als we daarmee vermijden dat mensen er iets aan over houden...

Er werd hier gezegd dat je dan maar niet van die filmpjes moet bekijken. Tja, nogal moeilijk als er op voorhand gezegd wordt dat het om iets anders gaat... Ik meen mij trouwens toch te herinneren dat misleiden in HAW-titels niet mag. Waarom mag dit wel op Links?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:28

ik vind het altijd wel grappig maar ik sta dan ook niet stijf van de adrealine, het lijkt mij dan ook vervelend als het wel zo zou zijn. Een waarschurwing lijkt mij wel zo eerlijk.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:46

Ilsje_ schreef:
[LN] Test je ogen

uit de tweede reactie bij dit topic kan je het al op maken.

[LN] [Spel] Hoe snel ben jij?
De eerste reachtie :’)

[LN] Wat is er mis met deze foto?
de tweede reactie

[LN] Auto Ongeluk niet Normaal!
Eerste reactie

[LN] Vader laat haar dochter schrikken
eerste reactie

[LN] Super cool spelletje!
eerste reactie

Ik denk dat ik nu onderhand genoeg voorbeelden heb gegeven hoe je het kon weten Nagelbijten / Gniffelen

Helaas gebeurt het ook regelmatig dat de eerste 5 mensen het spelletje leuk meespelen en de eerste 5 allemaal zeggen "goh wat een leuk filmpje!!!! Je moet wel echt HEEL goed kijken hoor!!"

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:48

Ik vind het allemaal zwaar overdreven worden.
De meesten hebben wel een beetje gelijk, maarja als je er zo gevoelig voor bent, kijk dan gewoon niet.
Of wacht een dag tot er wel reacties staan van andere mensen. Ik geloof niet dat de TS van zo'n topic mensen gaat PBen of ze mee willen spelen ofzo Huilen van het lachen Bij YouTube kan je nog doorspoelen, maar tegenwoordig heb je ook van die andere dingen. Ik zet het geluid altijd eerst uit en wacht gewoon even. dan heb je het ook al gezien.
Nouja verbieden vind ik onzin, je kan het irritant vinden, maar je moet ze toch niet kijken..

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 12:43

Vind het niet echt overdreven, je had laatst ook zo''n topic bij links van een schilderij, dat stond er dan ook gewoon bij dat het als schokkend kon worden ervaren, en ik die daar nogal gevoelig voor ben heb echt niet gekeken, als ik dat wel zou doen zou het gewoon mijn eigen schuld zijn Lachen. Ik snap ook wel dat de lol voor de TS er gelijk af is als je zoiets erbij zet, maarja er zijn mensen die er echt heel gevoelig voor zijn..

Maar bijvoorbeeld met dat kleurenblind testje nou ik keek naar de eerste reactie, die speelde dus mee, dus ik ga dat gewoon doen, komt bij dat laatste ding zo'n schreeuwend mens in beeld, wist van schrik niet meer waar de vorige knop zat Huilen van het lachen.

Verbieden vind ik wel weer een beetje overdreven, maar je zou toch niet eerst elk topic door hoeven lezen voordat je een filmpje bekijkt, lijkt mij Lachen?