Heb hem al veranderd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dniesjj117 schreef:Goede charter
Kan zo snel niks bedenken om toe te voegen, maar als ik nog iets bedenk zal ik het hier posten.
Wanneer maken we een nieuw topic om het subforum aan het vragen?
Citaat:1. Mas
2. Smeej
3. Dniesjj117
4. Marjo_x
5. Anthea
6. Somebitch
7. Girlgamer
8. Eva_
9. Aranel
10. Allejandro
11. Timokyana
12. BrittKitt
13. Nagini
14. Maartje1990
15. AndreaB
16. Marchador
17. Miss_Montana
18. daNiielle_
19. Juul
20. Nielsd.
21.Nickyu
22. Saden
23. Fake
24. Evelijn_
25. Pluklief
26. xBurberry
27. Marjolein_18
28. RianneH
29. Djodjodjo
30. _ingrid.
31. K_im
32. dekoezegtboe
33. Iwan_Fjord
34. SSDesign
35. fleur_laura
36. Ier
37. Wranglerbutt
38. Evatje
39. Kieffer
40. Lindake
41. bandosx
42. Jara
43. Lous
44. Iris82
45. R_obin
46. Smurfje
47.Olgamaria
48. Nymphadora
49.takkie_muis
50. Liesje89
51. Mystica
52. Alwiene
53. Cassidy
54. Schaapjuh
55. 3Hearts
56. Arabian_Girl
57. Chance
58. Rosa_
59. Naomi_Jortje
60. Eowyn3003
61. A_N_O_U_K
62. Renee__
63. A_lette
64. Miss_Malfoy
65. Botervlieg
66. Rinske
Elaine schreef:66 personen op de hoeveel gebruikers? Dan is het maar een zeer klein groepje!
Somebitch schreef:Er staat toch in een zeer korte tijd lezen is ook een vak voor sommige mensen.
Elaine schreef:Het is misschien vreemd, maar er zijn ook mensen die niet alleen maar voordelen zien in VvdD
Elaine schreef:Somebitch schreef:Er staat toch in een zeer korte tijd lezen is ook een vak voor sommige mensen.
Pardon? Ik denk niet dat het de bedoeling is om dergelijke reacties te plaatsen.
Het is misschien vreemd, maar er zijn ook mensen die niet alleen maar voordelen zien in VvdD
Somebitch schreef:Ik zeg de opmerking alleen maar omdat je dan misschien je ogen open doet en gaat lezen.![]()
Maar ik zie het nut van bijvoorbeeld Mangepraat er ook niet van in.. Maar ik kom dan ook heel zelden in het topic.
Het is niet verplicht om iedere dag een verslag te schrijven hoor.
edit: En omdat jij het niet wilt moeten die 66 mensen of hoeveel zijn het er maar afvallen? Niet heel bokt draait daarom hoor.
Cayenne schreef:Waarom dit forum er niet zou mogen komen is al door Karl66 uitgelegd.
Er is al een forum als PP, en zonodig kun je een verslag anders nog wel onder een van de andere subfora indelen.
Verder zijn het idd criteria, maar dat wil niet zeggen dat het fora er dan ook automatisch komt wanneer er aan de criteria is voldaan![]()
Ik vind het iig prima zoals het nu is
Cayenne schreef:Waarom dit forum er niet zou mogen komen is al door Karl66 uitgelegd.
Er is al een forum als PP, en zonodig kun je een verslag anders nog wel onder een van de andere subfora indelen.
Verder zijn het idd criteria, maar dat wil niet zeggen dat het fora er dan ook automatisch komt wanneer er aan de criteria is voldaan
Ik vind het iig prima zoals het nu is