Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Born2BCrazy

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:17

Lielle schreef:
Born2BCrazy schreef:
Imo maakt het niveau weinig uit.
De bereidheid om tips aan te nemen en de kwaliteit van de foto's wel.

ik bedoelde ook het niveau van de foto's Knipoog het hoeft geen professioneel werk te zijn maar redelijk scherp en goed belicht is toch wel het minste.

Ik bedoelde het rijtechnische niveau waar het toen over ging. Lachen
De B/L M/Z scheiding waar ginny het over had.
(en idd net zoals MWM het zei, ben tegen haar idee, niet tegen haar als persoon)
Laatst bijgewerkt door Born2BCrazy op 29-01-08 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

oOoKellyoOo

Jammer dat toevallig de naam ginny word genoemd, maar er zijn er nog een paar, als ik nu wat meer tijd had ging ik een lijst maaken met de top 10 meeste .

En B/L M/Z vind ik niet zo'n optie,

Born2BCrazy

Elke86 schreef:
MyWishMax schreef:
Misschien moet het dan ook verplicht worden om tags in je titel te zetten? Dus foto of filmpjes en niveau?

Zo kan iedereen mooi uitzoeken wat ze willen zien. Dus bijvoorbeeld dit:
[Foto][Z] en dan wat je zelf wil erachter aan
Of
[Film][B]

Dit + regel van 1 keer per week PER PAARD maakt HAW een stuk overzichtelijker Lachen

Voeg daarbij RK haar voorstel van het niet omhoog shoppen van topics bij en dan klinkt dit toch als een prima oplossing Ja .

Now we're getting somewhere Pling

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:18

Ja idd. En dan een overzichterlijke titel niet Bijv : Blabla@ work in groen setje.

Keet

ach, kelly, ik pakte zo de eerste pagina van HAW erbij en daar stonden al die topics van Ginny op
het was maar een actueel voorbeeld
komt bij veel meer gebruikers voor

Achterom

Schimmelig schreef:
Wendy schreef:
En persoonlijk zit ik dus helemaal niet te wachten op 'oh, kijk mij eens goed zijn' topics. En volgens mij was HAW daar dus ook niet voor bedoeld.

Jij denkt dat iemand air heeft, maar dat wijst zich in de praktijk gewoon anders Ach gut

Eerst een fjord de Z in rijden en dan nog eens posten of het moeilijk, of niet moeilijk was. Want ik geloof dat jij denkt, dat HAW alleen voor probleemruiters is... Correct me if i'm wrong.

Als ik HAW bekijk, bekijk ik het niet om de probleemgevallen te beoordelen, eerder om te zien hoe het anders kan. Ik kijk graag naar kwaliteit plaatjes met goede ruiters, de met-slechte-camera-geschoten topics sla ik standaard over, want daar vind ik niks aan

Ik ken die persoon niet, maar als ik op de eerste pagina van HAW 3 topics zie over dezelfde ruiter met hetzelfde paard, dan wek je zelf die indruk.

Ik denk dat HAW voor rijtechnische aanwijzingen is, niet voor fotografische tentoonstellingen.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:19

Evelli schreef:
ach, kelly, ik pakte zo de eerste pagina van HAW erbij en daar stonden al die topics van Ginny op

Noem er nog 10? Lachen

Silence

Citaat:
Ik kijk graag naar kwaliteit plaatjes met goede ruiters, de met-slechte-camera-geschoten topics sla ik standaard over, want daar vind ik niks aan

Oke, dus als iemand het financièel gezien moet doen met een slechtere kwaliteit camera, dus donkere foto´s in de binnenbak bijvoorbeeld, vind jij het ook niet waardig om de foto´s te bekijken. Verward
Ook al zijn het qua niveau of rijstijl. en hele goede foto´s

bromfiets

Ik stem voor het idee om maximaal 1x per week/2 weken een Haw-topic te kunnen openen.

Geen aanval, geen jaloezie, geen afgunst, maar soms denk ik ook: Alweer....?? Nors opkijken

Cyntje

Evelli schreef:

*opent HAW en ziet er 2 Rolleyes

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:20

ik weet ook wel dat het niet alleen over mij gaat, en zowel kan ik het ook eigenlijk wel begrijpen! ik voelde me pas aangevallen toen een paar mensen gingen zeggen : BL is dus niet goed genoeg.. want zo bedoel ik het natuurlijk niet Tong uitsteken want ik heb zelf BL paarden.. en zelf paarden die niet op wedstrijd gaan Tong uitsteken

ik zou het best vinden om maar eens per week een topic te hebben per paard..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:20

Schimmelig, ik weet niet echt waar je mee bezig bent hoor. We zijn een beetje tot een oplossing aan het komen en je blijft maar proberen je gelijk te halen.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:21

Wendy schreef:
Ik ken die persoon niet, maar als ik op de eerste pagina van HAW 3 topics zie over dezelfde ruiter met hetzelfde paard, dan wek je zelf die indruk.

Ik denk dat HAW voor rijtechnische aanwijzingen is, niet voor fotografische tentoonstellingen.

*Uche uche* afgunst Lachen

Je hoeft niet te klikken, of controleert jouw muis jou, i.p.v. andersom Duivel

GinnyBanshee

als je denkt alweer, dan open je ze toch niet, dan reageer je toch op die andere topics.. dan gaan die 'alweer' topics van zelf weer op de 2pagina.. Knipoog

Silence

Citaat:
want ik heb zelf BL paarden.. en zelf paarden die niet op wedstrijd gaan

Maar daar plaats je niet of zelden HAW topics van.........

Sjoert

Ik had geen idee wie Ginny was dus keek maar even op HAW. Had ik niet moeten doen. ALWEER een FJORD Boos!

Haha! Haha! Haha! Haha! Geintje Haha!

Wellicht overigens een goed idee om hier niet individuele gevallen te bespreken, maar het gewoon in het algemene te trekken.

Ik vind het voorstel wel mooi.

Schimmelig

Pradaatje schreef:
Schimmelig, ik weet niet echt waar je mee bezig bent hoor. We zijn een beetje tot een oplossing aan het komen en je blijft maar proberen je gelijk te halen.

Waarom een oplossing zoeken als er GEEN probleem is! Haha!

Verspilde moeite! Jongens, jullie hebben vast nog wel huiswerk liggen?? Tong uitsteken

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:22

er waren ook nog strandrit fotos bij, die staan nu op ITP

maar daar ging het niet om, was een voorbeeld

oOoKellyoOo

Silence schreef:
Citaat:
Ik kijk graag naar kwaliteit plaatjes met goede ruiters, de met-slechte-camera-geschoten topics sla ik standaard over, want daar vind ik niks aan

Oke, dus als iemand het financièel gezien moet doen met een slechtere kwaliteit camera, dus donkere foto´s in de binnenbak bijvoorbeeld, vind jij het ook niet waardig om de foto´s te bekijken. Verward
Ook al zijn het qua niveau of rijstijl. en hele goede foto´s

bij deze zal ik maar een eos nog wat halen zodat ik goeie fotos heb, want mijn camera is maar een billig ding die niet al te zuivere fotos schiet. darbij ligt het ook de hand die het vast houd. Want wat wil je verwachten van een leek.
Als de fotos te donker en te wazig zijn oke, hup slotje erop.

Verder on-topic blijven, voor cameras is een ander topic

feliciaa

Ik kijk ook graag naar de foto's van de meeste paarden die vaak op HAW komen, maar ik merk wel duidelijk dat als ik een topic plaats (wat ik maar heel af en toe doe) ik in een week tijd nog maar 10 tot 15 reacties heb en verder kom ik ook niet, en dan zitten mijn eigen reacties er ook tussen.. Dit vind ik altijd wel erg jammer..
Ik vind het opsich wel een goeie maar ik heb het idee dat het probleem er niet mee word opgelost, de meeste mensen blijven toch wel naar de populaire paarden kijken en dat houd je eigenlijk altijd wel, het zal misschien iets beter worden voor de minder bekenden onder ons maar je zal het altijd houden..

snoeppig

ik erger me er ook wel eens aan als mensen heel veel topics plaatsen bij HAW. 1x in de 2 of 3 weken een topic mogen plaatsen lijkt mij een goede regel!

Over ginny: okej ze plaatst veel topics maar als zij dat toch gewoon leuk vindt meot ze dat tog zelf weten. het is neit verplicht om naar de topics te kijken. Iedereen hier op bokt zal wel mensen kennen die erg vaak een topic plaatsen maar het lijkt mij beter om dat voor je te houden. die personen zullen het heus zelf wel weten.

CM_

soms zitten er foto's bij die echt niet te zien zijn, sja dan zeg ik , maak dan buiten foto's

en soms idd zijn ze zo ver weg geschoten dat je amper paard en ruiter ziet.
maar goed, daar struikel ik niet over, vind het irritanter als mensen tig topics openen waardoor de anderen een pagina opschuiven

ik vind mijn idee van scheiding van paarden niet eens zo slecht

koudbloedenHAW , paardenHAW en pony's HAW

ik denk dat dit een reeele verdeling is, en zo heb je toch meer in een verzameling wat je wil zien

mensen die van koudbloeden houden kijken in dat forum, mensen die net als ik van warmbloedpaarden houden kijken bij HAWpaard etcetc

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:23

Jemig mina. Als jij vind dat er GEEN probleem is. Bemoei je er verder dan niet mee. Als wij vinden van wel, zoeken wij wel naar de oplossing. Maar probeer dan niet een confrontatie uit te lokken.

oOoKellyoOo

Evelli schreef:

nee dat snap ik maar niet iedereen is sportief en voelt zich al gouw aangevallen Knipoog

Anoniem

GinnyBanshee schreef:
als je denkt alweer, dan open je ze toch niet, dan reageer je toch op die andere topics.. dan gaan die 'alweer' topics van zelf weer op de 2pagina.. Knipoog

is lezen zo moeilijk? het gaat erom, dat andere topics daardoor snel naar beneden zakken, en dus geen (zinnige) reactie's krijgen, terwijl het bij iemand die 5 topics op 1 dag opend alleen maar is: oh wat leuk, wat een mooi paard, op het 2e tm 5e topic valt toch geen commentaar te leveren?