Bettine schreef:Ik zie echt het probleem niet in waarom dit soort posts op HAW verwijderd moeten worden....
Met dit soort acties roep je alleen maar gezeur en gemierenn**k op van mensen die graag een positieve reactie willen geven, maar zich nu verplicht gaan voelen toch een punt van commentaar te noemen omdat anders de post verwijderd wordt door een overactieve mod....
Dit is iets wat ik hierboven ook al probeerde te vertellen, alleen Bettine omschrijft het net wat beter. Ik denk ook echt dat je alleen dat gezeur en gezanik krijgt, júist hetgeen waar iedereen de laatste tijd zijn buik zo vreselijk van vol heeft. Hou het nu leuk, en bij leuk, horen ook succeswensen en felicitaties zo nu en dan.
Er zijn óók topics waarbij er kwijlende pennymeisjes voorbij komen gefietst die het hele topic vol kladderen met reacties als "Jeuj wat een gave fjord" "Oeh, ik zou willen dat ik jouw was" "Wat een mooie manen!" "Ohhhh wat een leuk dieeeeer!!" "Wat kan die strekken voor een fjord!
" en dáár wordt dan niet op in gegaan.. Bovendien vind ik zoiets dan storender als felicitaties en gelukwensen.
@Oscar: Ik heb het laatste deel wel mee gekregen en weet ook dat er nog niets besloten is, desalniettemin vind ik het véél te onpersoonlijk worden. Het is niet zozeer mijn bedoeling om een idee af te doen als 'nutteloos', maargoed, mijn standpunt is denk ik wel duidelijk, dat hoef ik niet te herhalen. Daarnaast zijn felicitaties en complimenten in mijn ogen ook niet nutteloos, hoewel ze hier wel volledig onterecht op die manier worden afgedaan. Deze kunnen nl. juist héél erg nuttig zijn.
Nogmaals, ik vind het echt goed dat er over een andere opzet wordt na gedacht, maar zoiets vind ik te ver gaan.