Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

!) ontopic maar weer, hebben de moddies soms niet al te snel hun actie klaar? Moet nou echt alles in fluweel? runningkawa schreef:@slimmerik
Geen idee of het met aantal berichten of aantal dagen te maken heeft
Het ene topic loopt wel gewoon wat sneller dan het andere. Dat heeft niemand echt in de hand natuurlijk

runningkawa schreef:Nee je zag aan de reactie van ts dat ze er over na is gaan denken, ipv alleen maar "ja maar" te zeggen
Er is verder gewoon netjes gebleven.
Maar idd hoe kun je nu iets duidelijk maken zonder het beestje bij de naam te noemen?
En steeds stonden er tips in hoe ze het anders kon doen, het hele topic door, zelfs in de berichten waar men iets zij over mishandeling.
En ja er zijn mensen die nu eenmaal vasthouden als een paard daarmee de dupe wordt.
Dat zie je bijv ook bij, noem maar wat, slof topics
edit typo's en raar lopende zin

Dat was ook haar intentie.
runningkawa schreef:Zoals gezegt, uit een ander topic heb ik geleerd, als je het brengt als ik vind mag alles gezegt worden...hoe kunnen daar dan OW's uit gaan komen?
Vrijheid van meningsuiting was dat toch?
jiehaaa schreef:Dat zal wel niet Annemiek. Maar wie niet waagt, die niet wint. En als je nooit wat zegt, kan er ook niks mee gedaan worden.
Ik denk dat in sommige gevallen zijden handschoenen niet nodig zijn, maarrr in gevallen waarin het een TS van laten we zeggen een jaar of 12,13,14 betreft en je hakt daar met de botte bijl op in als laten we zeggen 25plusser is dat niet echt wenselijk. Laten we het een oneerlijke discussie noemen, want weet niet hoe oud je precies bent, maar grof zijn tegen iemand van deze leeftijd heeft (in ieder geval in mijn ogen) niet zoveel zin. Als het iemand betreft van je eigen leeftijd vind ik het weer een ander verhaal. Beiden partijen beschikken dan namelijk over de capaciteiten een "normale" discussie te voeren, hoewel daar de tenen soms ook lang zijn

No offence
) veel meer dan gelijk een hoop verwijten in het rond slingeren. Daar creeer je alleen maar meer afkeer mee.