Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Charlotte schreef:crossmonster schreef:ik vind het een slecht idee
er zitten teveel kinderen hier, die dan leuk op elkaar gaat stemmen, en gaan tegenstemmen op mensen die wat tegengas geven
dus nee, voor mij mag het snel weer weg
Hoeven niet alleen kinderen te zijn
Maar ik weet niet wat ik er van moet vinden
Citaat:Op dit moment ligt de focus bij veel gebruikers op het berichtenaantal, dit is op de site een behoorlijk statussymbool
Citaat:In dit karma systeem speelt mee hoe lang je lid bent van Bokt.nl maar gaat het veel meer om de kwaliteit van je bijdragen.
KarinvdM schreef:Het geeft me het gevoel van een 1 aprilgrap, maar dat is het nog lang niet.
potverdikkie schreef:ja in de huiskamer ook,. want daar bivakkeer ik steeds, en zie ik het ook
none schreef:potverdikkie schreef:ja in de huiskamer ook,. want daar bivakkeer ik steeds, en zie ik het ook
Klopt, dat had ik ook al gezegd ja. Maar nu bedenk ik wel dat het misschien ook wel kan. Het is niet echt helemaal logisch, aangezien je in HK ook gewoon dom mag kletsen. Dan zou een - of -1 uitdelen in HK een beetje stom zijn. Maar echt goede berichten in HK mogen vind ik ook wel beloond worden.
Dat je ook jezelf kan raten vind ik dan wel weer een beetje vreemd.
viefdepief schreef:Ik vind de plek niet echt wat. Zo druk onder je onderschriftDenk dat ik er vaak perongeluk op ga klikken tijdens het scrollen.
Kan het niet in het profiel komen te staan of wanneer je op je naam klikt ofzo?
griebels schreef:Bart als je nu eens in het kort even uitlegt wat we daadwerkelijk te zien moeten krijgen dan weet ook iedereen of die het juiste ziet ipv overal te gaan vertellen wat diegene wel of niet ziet staan