Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Masada

Re: Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 11:01

pharagirlke schreef:
Ik vind je daar bijzonder laag uit de hoek komen hopla. Jij was wel de laatste van wie ik dat verwacht had.

Hoezo Pharagirlke?
ik blijf volgens mij erg netjes en val niemand aan. Verward

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:19

runningkawa schreef:
Dat topic over eclipse wie moet daar weerhouden worden?
Gewoon iemand die verteld hoe het bij haar paard gegaan is Lachen
En financieel kaalgeplukt? Jou mening en dat zeg je er nu niet bij..zoals zo vaak :P
Dat soort opmerkingen gaat het dus over...
Iets wat jij vind maar brengt als een feit...maar het is geen feit...

Ik heb (nog) niet gereageerd in dat topic. Degenen die het daar in twijfel trekken daar kan ik verder niets mee. Maar ik vind het hun goed recht. Als je paard zich vervelend gedraagt ga je er mee naar een dierenarts en het eerste wat een "beetje" dierenarts doet is wat de reader in dat topic aanraadt. Een topic waar alle reader liefhebbers de betreffende reader en andere readers de hemel in prijzen. Mag best een kritische kanttekening bijgeplaatst worden.

Jammer dat je me persoonlijk aanvalt.

Verder vraag ik me af waarom je het steeds over de buitenlanders hebt. Het is dacht ik wel bewezen dat niet alle buitenlanders crimineel zijn. Terwijl het dus niet bewezen is dat alle readers (of welke dan ook specifiek) het altijd bij het goede eind hebben.

Zoals gezegd is er één topic waar readerstwijfelaars niet mogen posten dus.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:31

Ik zeg toch ook niet dat jij daar al hebt gepost?
Verder val ik je niet aan, geef alleen mijn woord op een stukje wat je in dit topic hebt geplaatst.
Je zet daar niet neer, ik vind of naar mijn idee plukken readers kaal. Jij zegt het daar als een feit, wat je dus imo veel vaker doet. Daarom de zin, zoals zo vaak.

Met kritische kanttekeningen is niks mis in een topic met de vraag wat vind je van readen.
Als het niet als waarheid aangedragen wordt.
In een topic waar iemand zijn belevenis verteld vind ik het niet horen.
Ik geloof bijv niet in God, maar er loopt een topic dat gaat over gelovigen daarvan. Daar ga ik toch ook niet rondstampem met dat het onzin is en iedereen die er in geloofd naieve en domme volgenlingen zijn (wat ik overigens niet vind, iedereen moet doenw aar hij zich fijn bij voelt)

En waarom ik dat van criminelen aanhaal
Plaats in het plaats van reader het woord buitenlander...kijk wat er dan gebeurd. Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:37

runningkawa schreef:
Plaats in het plaats van reader het woord buitenlander...kijk wat er dan gebeurd. Lachen

Omdat er geen bewijs is dat alle criminelen buitenlanders zijn en er geen bewijs is dat alle readers altijd 100 % juiste readings geven. (Eerder een slagingskans van 25 % zeker de readers die alleen foto's readen)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:40

Nou, ik heb kasten vol readings staan... ik heb slechts twee keer een enorme miskleun gemaakt, dat de eigenaar in kwestie echt totaaaaaal niks herkende Tong uitsteken

Zegt dat niets dan?

Overigens doe ik irl reading als via foto Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 16:14

slimmerik schreef:
runningkawa schreef:

Omdat er geen bewijs is dat alle criminelen buitenlanders zijn en er geen bewijs is dat alle readers altijd 100 % juiste readings geven. (Eerder een slagingskans van 25 % zeker de readers die alleen foto's readen)

Er is wel degelijk bewijs dat er meer buitenlandse criminelen zijn dan autochtone...kun je echt vinden in de cijfers.
Dus als iemand een relatie heeft en gata over een buitelander en ik ga daar steeds wat van zeggen onder het mom, iemand moet die mensen toch waarschuwen?

Dat is dus precies wat jullie nu doen...er zijn niet eens cijfers, dus die 25% is jou eigen interpretatie die je brengt als een feit. Waarop jij mensen gaat waarschuwen.

Mij mag het verschil uitgelegd gaan worden?

Overigens voor de duidelijkheid heb ik niets tegen buitenlandse mensen, maar ik vind het vergelijk wel hetzelfde. En nogmaals zet in de plaats van het woord reader het woord buitenlander en alle vooroordelen erover...dat lukt je geen half jaar...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 09:14

Slimmerik mag best een mening hebben inzake readers..... maar interpreteert haar mening als zijnde FEITEN, en daar heb ik wel moeite mee.

Als jij van mening bent dat readers oplichters zijn, dan is dat jouw goed recht, maar blijft het niet tot in den treure opnoemen, of eerder gezegd: schreeuwen! We weten het nu allemaal wel en niemand verplicht je een reading te doen, hou je er gewoon afzijdig van.

Die slagingskans van 25% vind ik ook complete bullsh-it want dat is nergens op gebaseerd.

Kaf onder het koren zal er altijd zijn, onder welke bevolkingssoort, beroeppen of noem maar op dan ook. Maar ga niet per definitie oordelen omdat het toevallig niet in jouw straatje past, Slimmerik.

Oh ja, je nare pb'tjes houd je ook maar liever voor je, daar ben ik niet van gediend namelijk Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 12:08

Barmat schreef:
Slimmerik mag best een mening hebben inzake readers..... maar interpreteert haar mening als zijnde FEITEN, en daar heb ik wel moeite mee.

Als jij van mening bent dat readers oplichters zijn, dan is dat jouw goed recht, maar blijft het niet tot in den treure opnoemen, of eerder gezegd: schreeuwen! We weten het nu allemaal wel en niemand verplicht je een reading te doen, hou je er gewoon afzijdig van.

Die slagingskans van 25% vind ik ook complete bullsh-it want dat is nergens op gebaseerd.

Kaf onder het koren zal er altijd zijn, onder welke bevolkingssoort, beroeppen of noem maar op dan ook. Maar ga niet per definitie oordelen omdat het toevallig niet in jouw straatje past, Slimmerik.

Oh ja, je nare pb'tjes houd je ook maar liever voor je, daar ben ik niet van gediend namelijk Lachen

Jullie mening dat readers geweldig zijn mag wel tot in den treure vermeld worden begrijp ik? Readings van gedachten van dieren die niet een kúnnen denken. Maar net zo vaak als jullie lopen te "roepen" hoe goed het wel niet is, mag ook vermeld worden dat er mensen sceptisch tegenover staan.

En dat ik er sceptisch tegenover sta mag dan wel bij jullie bekend zijn maar lang niet bij alle lezers van zo'n topic.

Er wordt toch ook vaak genoeg in topics vermeldt hoe verschrikkelijk kinderen wel niet zijn en/of hun ouders. Kinderen deugen niet zijn onopgevoed etc. etc. Daar hebben ouders ook best "moeite" mee met die beweringen. Daar kan toch ook gewoon over gediscusieerd worden?

En wat het pb-tje (ik weet niets van pb-tjeS) betreft daar sta ik achter. Ik zeg er niets verkeerds in. Dingen die er niet direct toe doen op het topic wordt geadviseerd per pb af te doen. Dat je daar niet van gediend bent heb je me ook al per pb laten weten dus waarom nog een keer hier Verward

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 13:04

Slimmerik, ik vind jouw persoonlijk aanvallen naar mij toe nu echt vervelend worden....

Jouw mening IS geen feit, hoe je het ook wendt of keert. Dat jij van mening bent dat dieren niet kunnen denken, is jouw goed recht, maar ook hier geef je het weer als zijnde feiten, hou daar nu eens gewoon mee op. Lachen

ik denk niet dat er ook maar 1 persoon is in readertopics die jouw mening niet kent Knipoog Dus ja, ik denk dat het tijd wordt dat je er gewoon eens over op houdt, want het wordt nu echt vervelend.

Ik laat me verder door jou niet meer uit de tent lokken of uitspraken in de mond leggen, en als je doorgaat met persoonlijke aanvallen, zowel in het topic als per pb, dan ben ik genoodzaakt om daar een TEM op te gaan geven, ik ben het een beetje zat.

En dan wil ik het hier bij laten Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 14:38

Barmat schreef:
Slimmerik, ik vind jouw persoonlijk aanvallen naar mij toe nu echt vervelend worden....

Jouw mening IS geen feit, hoe je het ook wendt of keert. Dat jij van mening bent dat dieren niet kunnen denken, is jouw goed recht, maar ook hier geef je het weer als zijnde feiten, hou daar nu eens gewoon mee op. Lachen

ik denk niet dat er ook maar 1 persoon is in readertopics die jouw mening niet kent Knipoog Dus ja, ik denk dat het tijd wordt dat je er gewoon eens over op houdt, want het wordt nu echt vervelend.

Ik laat me verder door jou niet meer uit de tent lokken of uitspraken in de mond leggen, en als je doorgaat met persoonlijke aanvallen, zowel in het topic als per pb, dan ben ik genoodzaakt om daar een TEM op te gaan geven, ik ben het een beetje zat.

En dan wil ik het hier bij laten Lachen

Komen we uit bij de topic titel van dit topic: Algemene vraag over mensen beschuldigen

Waar in dit topic of pb (ik heb je er één gestuurd) val ik je persoonlijk aan?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:56

runningkawa schreef:
Er is wel degelijk bewijs dat er meer buitenlandse criminelen zijn dan autochtone...kun je echt vinden in de cijfers.

Dat ontken ik ook nergens. Procentueel is dat idd het geval. Maar niet ALLE ( en ook niet DE MEESTE) allochtone mensen zijn crimineel en daarom mag je het woord reader niet vervangen door allochtoon. Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 16:04

Als Slimmerik het over readers in het algemeen heeft, dan valt ze toch niet een specifiek persoon aan? Ze vormt een mening over de groep en daar zitten nogal wat personen van verschillend kaliber in.

Ikzelf heb ook wel eens gesprekken (ja hij praat terug Tong uitsteken ) met mijn paard, dus het bovenstaande is niet bedoeld als aanval richting readers ofzo Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 16:32

Juist slimmerik...als ik zeg ik vind buitenlanders maar criminele bedriegers heb ik een OW. En terecht Ja
Ook al is het mijn mening en mijn bevinding. Simpelweg omdat je dan een grote groep mensen aanvalt en onder 1 kam scheert, terwijl de meeste buitenlanders gewoon eerlijke hard werkende mensen zijn.

Zeg je op bokt, readers doen aan boerenbedrog en lichten mensen op en de mensen die er in geloven zijn niet nadenkende naive mensen...dat mag...keer op keer op keer.
Want dat is een mening en bevinding van die persoon.

Maar wat is het verschil dan met buitenlanders? Misschien heb ik ook wel een nare ervaring gehad met een buitenlander en is dat gewoon mijn mening.
Jij hebt ervaring met een reader die niet klopt.
Alleen van de reader, daar moet je mensen tegen waarschuwen..maar doe ik dat voor de buitenlander mag het niet. Het verschil?? beide een ervaring.

En DAT is nu de reden van dit topic.
Aanvallen naar een bepaalde groep mensen dat mag.
En nee het is niet aan gevoelen worden, maar aangevallen zijn...ook al wordt er voor de vorm ik denk of ik vind bij getypt...dat is alleen maar om sancties te voorkomen..niet meer niet minder...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 16:34

Readers worden toch niet veroordeeld om hun afkomst, maar om hun praktijken? Daar vind ik wel een groooot verschil tussen zitten hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:01

En de gelovers van reading en andere spirituele zaken, waar veroordeel je die om?
Dat zijn naieve niet nadenkende stommelingen Ja
Maar om te geloven vragen ze geen geld hoor....dus geen praktijken om over te veroordelen....

Maar ik ben wel blij dat je toegeeft dat er veroordeeld word...geloof dat sommige namelijk alleen maar dachten dat we het ons aantrokken maar het niet zo was...je geeft nu iig aan dat het ook gebeurd..dank je Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:04

Ik dacht dat het een algemene vraag was, maar het wordt nu toch weer de readerskant opgetrokken. Dat was wel te verwachten ook. Lachen Maar zullen we het nu weer globaal bekijken? Anders had het net zo goed over specifiek dat topic kunnen gaan.

Er wordt overal op Bokt veroordeeld, maar daar is nou eenmaal heel moeilijk een pijl op te trekken. Het makkelijkste zou zijn om er gewoon geen aandacht aan te besteden, maar soms komen worden hard aan, en dat maakt het dan weer lastig Lachen Niemand is van steen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:09

Het gaat niet over 1 reading topic, maar over meerdere die de revue zijn gepasseerd Lachen

En idd, niemand is van steen...maar eens is er de druppel en dan tem je misschien eerder op een bericht waarvan je denkt, als dit het eerste bericht ever was geweest had ik nooit getemd.
En eens is het gewoon genoeg en open je een topic Lachen

Kijken of mensen het herkennen...en dat blijkt dus het geval Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:12

Tuurlijk, ik herken het ook, maar zeker niet alleen in readingtopics Ja Bovendien wordt er in readingtopics altijd van beide kanten fel gereageerd. Ik denk dat er daarom door iedereen wat water bij de wijn gedaan moet worden.
Een beter bokt begint immers bij jezelf zeg maar Haha!
wat is bokt trouwens enorm traaaaaaaaaaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:18

Het water is op.....

Als ik tegen iemand zeg die in God gelooft, jee wat ben jij een domoor om in zo'n sprookje te geloven...hoe lang zal iemand die daar echt in geloofd dat volhouden zonder het een keer echt zat te zijn?
Hoe vaak zou ik dat kunnen doen in een topic dat gaat over het geloof?
Maar omdat het geloof al lang bestaat weten we dat het onrespectvol is om dat te doen...en wordt het logischerwijs ook niet geaccepteerd op bokt.
Readen en andere spirituele dingen en ook alternatieven geneeswijzen zijn net zo oud als de mensheid is, maar is weg gestopt en daardoor als vreemd bevonden en nu pas weer in opkomst en daardoor mag je daar wel onrespectvol mee omgaan? Ja

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:54

runningkawa schreef:
En de gelovers van reading en andere spirituele zaken, waar veroordeel je die om?
Dat zijn naieve niet nadenkende stommelingen Ja
Maar om te geloven vragen ze geen geld hoor....dus geen praktijken om over te veroordelen....

Maar ik ben wel blij dat je toegeeft dat er veroordeeld word...geloof dat sommige namelijk alleen maar dachten dat we het ons aantrokken maar het niet zo was...je geeft nu iig aan dat het ook gebeurd..dank je Lachen

Iedereen wordt veroordeeld en iedereen veroordeelt, jij, ik, de buurvrouw. Je moet zoiets leren met een korreltje zout te nemen, ook al is het irritant. Ik hecht zelf meer aan de mening van iemand die open-minded is en de rest, sjah... Ik lees het door maar meer ook niet.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 18:11

Dit topic is meer een topic geworden van Topicschrijver versus de andere bokkers.
Blijkbaar ligt dit voor de TS gevoeliger als bij de meeste andere bokkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 19:06

Hopla, voor de zoveelste maal vult ze mijn gedachte/gevoelens in, maar dan alweer niet kloppend. Lachen
Geen aanval, maar uitleg dat jou reading richting mij niet klopt Tong uitsteken Clown
Overigens zie ik meer namen voorbij komen in dit topic dan alleen ik, dus hoe jij aan die conclusie komt?

Ondertussen is het zout en het water op schimmelig...en ja dan maak ik er liever een topic van en zie toch dat meer mensen het ook zo ervaren.
Dus neem aan dat het niet de bedoeling is dat men niet op de man mag spelen door een naam te noemen, maar wel op de man mag spelen door te wijzen en hetzelfde te bedoelen...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-10-07 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 19:08

edit: dubbelpost, verwijderen gaat niet?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-10-07 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 19:55

Hopla, dat vind ik wel erg kort door de bocht van je, waarom is het TS versus de rest? En wie is de rest dan wel? Ik ben het namelijk met TS eens, dus dan behoor ik niet tot de rest? Wie ben ik dan? De rest van de rest?

Ik vat um even niet meer hoor Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:03

Ben het eveneens volkomen met TS eens. Ts is alleen beter in het verwoorden waardoor ze me steeds voor is. Nergens voor nodig om dingen te herhalen die RK en Barmat al zo duidelijk uit leggen lijkt me.

edit; stomme typo.