pharagirlke schreef:Ik vind je daar bijzonder laag uit de hoek komen hopla. Jij was wel de laatste van wie ik dat verwacht had.
Hoezo Pharagirlke?
ik blijf volgens mij erg netjes en val niemand aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Ik vind je daar bijzonder laag uit de hoek komen hopla. Jij was wel de laatste van wie ik dat verwacht had.
runningkawa schreef:Dat topic over eclipse wie moet daar weerhouden worden?
Gewoon iemand die verteld hoe het bij haar paard gegaan is
En financieel kaalgeplukt? Jou mening en dat zeg je er nu niet bij..zoals zo vaak :P
Dat soort opmerkingen gaat het dus over...
Iets wat jij vind maar brengt als een feit...maar het is geen feit...
runningkawa schreef:En waarom ik dat van criminelen aanhaal
Plaats in het plaats van reader het woord buitenlander...kijk wat er dan gebeurd.
slimmerik schreef:runningkawa schreef:En waarom ik dat van criminelen aanhaal
Plaats in het plaats van reader het woord buitenlander...kijk wat er dan gebeurd.
Omdat er geen bewijs is dat alle criminelen buitenlanders zijn en er geen bewijs is dat alle readers altijd 100 % juiste readings geven. (Eerder een slagingskans van 25 % zeker de readers die alleen foto's readen)
Barmat schreef:Slimmerik mag best een mening hebben inzake readers..... maar interpreteert haar mening als zijnde FEITEN, en daar heb ik wel moeite mee.
Als jij van mening bent dat readers oplichters zijn, dan is dat jouw goed recht, maar blijft het niet tot in den treure opnoemen, of eerder gezegd: schreeuwen! We weten het nu allemaal wel en niemand verplicht je een reading te doen, hou je er gewoon afzijdig van.
Die slagingskans van 25% vind ik ook complete bullsh-it want dat is nergens op gebaseerd.
Kaf onder het koren zal er altijd zijn, onder welke bevolkingssoort, beroeppen of noem maar op dan ook. Maar ga niet per definitie oordelen omdat het toevallig niet in jouw straatje past, Slimmerik.
Oh ja, je nare pb'tjes houd je ook maar liever voor je, daar ben ik niet van gediend namelijk
Barmat schreef:Slimmerik, ik vind jouw persoonlijk aanvallen naar mij toe nu echt vervelend worden....
Jouw mening IS geen feit, hoe je het ook wendt of keert. Dat jij van mening bent dat dieren niet kunnen denken, is jouw goed recht, maar ook hier geef je het weer als zijnde feiten, hou daar nu eens gewoon mee op.
ik denk niet dat er ook maar 1 persoon is in readertopics die jouw mening niet kentDus ja, ik denk dat het tijd wordt dat je er gewoon eens over op houdt, want het wordt nu echt vervelend.
Ik laat me verder door jou niet meer uit de tent lokken of uitspraken in de mond leggen, en als je doorgaat met persoonlijke aanvallen, zowel in het topic als per pb, dan ben ik genoodzaakt om daar een TEM op te gaan geven, ik ben het een beetje zat.
En dan wil ik het hier bij laten
runningkawa schreef:Er is wel degelijk bewijs dat er meer buitenlandse criminelen zijn dan autochtone...kun je echt vinden in de cijfers.
runningkawa schreef:En de gelovers van reading en andere spirituele zaken, waar veroordeel je die om?
Dat zijn naieve niet nadenkende stommelingen
Maar om te geloven vragen ze geen geld hoor....dus geen praktijken om over te veroordelen....
Maar ik ben wel blij dat je toegeeft dat er veroordeeld word...geloof dat sommige namelijk alleen maar dachten dat we het ons aantrokken maar het niet zo was...je geeft nu iig aan dat het ook gebeurd..dank je