Ik vind het een stuk overzichtelijker
en ik zie ineens ook berichten staan waarvan ik zeg "Verrek!
" 
Het zal wennen zijn, maar ik vind het zeker een vooruitgang
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik zie ineens ook berichten staan waarvan ik zeg "Verrek!
" 
xFioon schreef:waarom staan er trouwens bij de nieuwsberichten voor zaterdag 2 schuingedrukt?
Sizzy schreef:Nee maar toen was Bokt ook een stuk minder druk. Het kost steeds meer geld om Bokt goed te onderhouden, er worden echt heel veel berichten geplaatst en dat vergt behoorlijk wat voor de servers. Verder gaat er ook steeds meer tijd zitten in Bokt.
.. Later nog is goed gekeken te hebben, eigenlijk toch wel mooi en duidelijk. Alleen die foto's bij 't nieuws erbij tussen, maakt 't een beetje rommelig vind ik en 'Nieuwste berichten' zou ik zelf persoonlijk op de plaats van 'Gesponsorde links' zetten. En de 'Gesponsorde links' ergens onderaan.
Ilsje_ schreef:1 ding weet ik wel, als ik hier nu zou komen, zou ik me niet aanmelden. alleen om het nieuws kijk ik wel in de paard en sport / andere tijdschriften.

Lijkt alleen beetje ongezelliger ..x_Marr schreef:Annemijn: dat stelde ik dus ook al voor, maar nee dat kan dus ook niet(waarom snap ik niet)
Lijkt mij duidelijk.

de nieuwsberichten zijn misschien wel overzichtelijker,, maar de google adsense staat verschrikkelijk in de weg
Als hier voldoende animo is maak ik wel een 'Bokt bannervrij' knopje (na betaling van dat bedrag
). Het in de lucht houden van een site met het formaat van Bokt.nl is het hobby nivo ver voorbij, hier is geld voor nodig en dat geld komt op dit moment uit de advertenties.
ik zit hier braaf met mn 20inch schermpje, en heb dan natuurlijk nergens last van