[Dienstmededeling] Nieuwe hoofdpagina voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe hoofdpagina voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:27

Nice job Bart!
Ik vind het een stuk overzichtelijker Ja en ik zie ineens ook berichten staan waarvan ik zeg "Verrek! Pling " *LOL*

Het zal wennen zijn, maar ik vind het zeker een vooruitgang Ja

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:28

xFioon schreef:
waarom staan er trouwens bij de nieuwsberichten voor zaterdag 2 schuingedrukt?

en nog iets, die reclame stond altijd onder de 'nieuwe'topics, en boven de gz. en tk. spullen.. waarom is die verplaatst? ik zou het al beter vinden als die gewoon weer naar onderen ging..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:28

Ter verduidelijking misschien. De voorpagina ziet er voor mij ongeveer zo uit:

ashgfkjahfjhdsflkhsdlkfjhsdlkfjdslkjflsdkjflksdjflksdjflksdajflksjflkjlksjfljslfjslfkjdsalkfjsdlak
jflksdjflksafjlsdkjfowieuwoiruwoieruwe8oiruoiweroiweru8ouro8uo8**JJIIPIoijspoiiew9rifp
osfspokfsoakfosakfsofkaspfspashgfkjahfjhdsflkhsdlkfjhsdlkfjdslkjflsdkjflksdjflksdjflksdajfl
ksjflkjlksjfljslfjslfkjdsalkfjsdlakjflksdjflksafjlsdkjfowieuwoiruwoieruwe8oiruoiweroiweru8ou
ro8uo8**JJIIPIoijspoiiew9rifposfspokfsoakfosakfsofkas[pfsapfhgfkjahfjhdsflkhsdlkfjhsdl
kfjdslkjflsdkjflksdjflksdjflksdajflksjflkjlksjfljslfjslfkjdsalkfjsdlakjflksdjflksafjlsdkjfowieuwoir
uwoieruwe8oiruoiweroiweru8ouro8uo8**JJIIPIoijspoiiew9rifposfspokfsoakfosakfsofkas[
pfs[apf[ashgfkjahfjhdsflkhsdlkfjhsdlkfjdslkjflsdkjflksdjflksdjflksdajflksjflkjlksjfljslfjslfkjdsalkfjsdlak
jflksdjflksafjlsdkjfowieuwoiruwoieruwe8oiruoiweroiweru8ouro8uo8**JJIIPIoijspoiiew9rifp
osfspokfsoakfosakfsofkaspfspashgfkjahfjhdsflkhsdlkfjhsdlkfjdslkjflsdkjflksdjflksdjflksdajfl
ksjflkjlksjfljslfjslfkjdsalkfjsdlakjflksdjflksafjlsdkjfowieuwoiruwoieruwe8oiruoiweroiweru8ou
ro8uo8**JJIIPIoijspoiiew9rifposfspokfsoakfosakfsofkas[pfsapfhgfkjahfjhdsflkhsdlkfjhsdl
kfjdslkjflsdkjflksdjflksdjflksdajflksjflkjlksjfljslfjslfkjdsalkfjsdlakjflksdjflksafjlsdkjfowieuwoir
uwoieruwe8oiruoiweroiweru8ouro8uo8**JJIIPIoijspoiiew9rifposfspokfsoakfosakfsofkas[
pfs[apf[

Geeft misschien een beeld hoe misselijk je er van kan worden. Bloos

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:29

Sizzy schreef:
Nee maar toen was Bokt ook een stuk minder druk. Het kost steeds meer geld om Bokt goed te onderhouden, er worden echt heel veel berichten geplaatst en dat vergt behoorlijk wat voor de servers. Verder gaat er ook steeds meer tijd zitten in Bokt.

Ja maar bokt is al tijden een stuk drukker. Dus denk niet dat het daar veel aan ligt.
Boven staan ook advertentie's volgens mij onder ook.

Moet dit een hele advertentie site worden.. gezellig krijgen we dalijk nog van die leuke popups Slapen

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:29

Ik vind 't wel mooi. Eerste oogopslag was wel druk, en ik was de nieuwste berichten kwijt Vork .. Later nog is goed gekeken te hebben, eigenlijk toch wel mooi en duidelijk. Alleen die foto's bij 't nieuws erbij tussen, maakt 't een beetje rommelig vind ik en 'Nieuwste berichten' zou ik zelf persoonlijk op de plaats van 'Gesponsorde links' zetten. En de 'Gesponsorde links' ergens onderaan.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:30

vind het ook zwaar irritant en onoverzichtelijk Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:30

Ilsje_ schreef:
1 ding weet ik wel, als ik hier nu zou komen, zou ik me niet aanmelden. alleen om het nieuws kijk ik wel in de paard en sport / andere tijdschriften.

Ben ik het met je eens. En dat reclame blokje links, waar eerst nieuwe berichten stond erger ik me ook mateloos aan eerlijk gezegt Scheve mond

Maargoed, als dit een vooruitgang zou zijn, ik houd niemand tegen Lachen

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:32

Is het niet veel handiger om het recentste nieuwsbericht in de 'oude stijl' te plaatsen en de rest van de berichten er onder? Dan ziet de voorpagina er een stuk gezelliger uit.

Het grootste probleem bij de bokkers is denk ik dat de lijst met nieuwsberichten zo'n enorme plaats inneemt op de voorpagina. Het is te veel tekst, en dat nodigt niet uit tot lezen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:33

Annemijn: dat stelde ik dus ook al voor, maar nee dat kan dus ook niet(waarom snap ik niet)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:42

voor het nieuws wel handiger ja Lachen Lijkt alleen beetje ongezelliger ..
Reclame links vind ik ...Irritant, Die tussen nieuwste wiki en algemene berichten ,,

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:43

x_Marr schreef:
Annemijn: dat stelde ik dus ook al voor, maar nee dat kan dus ook niet(waarom snap ik niet)

Nee, dat is al verschillende keren uitgelegd, dus dan kun je ook terug lezen Lachen Lijkt mij duidelijk.

@Karuna, Bart gaat nog even naar dat probleem kijken geloof ik Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:45

Ben er nog niet zo weg van.. misschien is het even wennen.
Ik vind het wel veel, al die nieuwsberichten op deze manier onder elkaar, maar ik moet zeggen dat ik het niet onoverzichtelijk vind.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:46

Cayenne, ik snap jou ook wel, jij bent van het nieuws, dan vind je het leuk dat iedereen het ziet. maar het is niet aantrekkelijk voor de nieuwe leden..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:49

Klopt, maar het is ook gedaan omdat het qua nieuws gewoon niet meer werkte en een kwart van de berichten gewoon onopgemerkt bleef. Dat was ook niet de bedoeling. Bovendien had Bart dit al in de planning staan voordat de nieuws redactie er uberhaupt al was Ja

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:49

Ik vind het leuk & een stuk overzichtelijker nu! Lachen
Heb hem zelfs als startpagina ingesteld i.p.v. "Bekijk eigen berichten" om eerst alle nieuwsitems door te nemen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:51

Ik vind het ook mooi! Lekker overzichtelijk en ik kan me niet echt storen aan die reclame. Goed gedaan. Lachen

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:53

Het is even wennen.. Maar ja ooit zal ik dr aan wennen Tong uitsteken

mirm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:55

Ik vond het oude een stuk gezelliger. Was even schrikken na het inloggen... Jammer, maar helaas.

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:58

Ik vond de oude ook beter Tong uitsteken de nieuwsberichten zijn misschien wel overzichtelijker,, maar de google adsense staat verschrikkelijk in de weg Tong uitsteken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:23

@ x_Marr: ik snap je bezwaar niet zo goed. Je hebt 25 posten eraan gewijd om uit te leggen dat je het maar niks vindt. Is dat nu nodig? Boodschap is onderhand wel duidelijk. Al die kleine postjes onder elkaar maakt dit topic erg onoverzichtelijk. Had volgens mij allemaal prima in 2 of 3 posten gekund. Knipoog

Ik vind het helemaal top. Zoiets hoort op de voorpagina en het is allemaal aan paarden gerelateerd nieuws. Toppie !! Héél overzichtelijk en goed na te slaan zo. Mijn complimenten voor Bart maar ook zeker voor de nieuwsredactie. We blijven heerlijk up to date zo. Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:27

Als ik reageer op mensen kan ik dat niet allemaal in 3 posts zetten?
Vooral niet als we al 3 bladzijdes verder zijn Knipoog

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 20:30

Als er echt zoveel mensen zijn die zich storen aan de advertenties dan staat het jullie vrij me een bedrag te mailen dat jullie per jaar willen betalen om van de banners verlost te worden Haha! Als hier voldoende animo is maak ik wel een 'Bokt bannervrij' knopje (na betaling van dat bedrag Haha!). Het in de lucht houden van een site met het formaat van Bokt.nl is het hobby nivo ver voorbij, hier is geld voor nodig en dat geld komt op dit moment uit de advertenties.

@karuna: De letters letters van de intro teksten bij de nieuwsberichten is groter of gelijk aan de normale tekst op een hoop andere sites. Vergelijk het b.v. eens met tweakers.net of nrc.nl Als het toch niet goed te lezen is kan ik Firefox (http://www.getfirefox.com) aanraden. Hierin kan je de tekst een stuk groter maken dan in Internet Explorer en je kan Firefox ook zo instellen dat tekst per definitie zwart is (en b.v. geen blauw zoals soms op Bokt). Zie ook:
http://www.accessfirefox.com/

BTW naast 'eigen berichten' staat deze link:
search.php?search_id=active_topics
hier zie je ook de nieuwste berichten op Bokt verschijnen. Maar goed, ik snap het punt met de locatie van die nieuwste berichten op de hoofdpagina, ik zal eens kijken of daar iets te doen is voor de mensen met kleine beeldschermen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:31

Cayenne ok

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:32

Kleine beeldschermen! helemaal niet aangedacht dat het dan voor mensen lastig kan worden Vork ik zit hier braaf met mn 20inch schermpje, en heb dan natuurlijk nergens last van Clown

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:32

voor mij was de oude overzichterlijker, ik meot er waarschijnlijk nog aan wennen