sneller aanpakken van vervelende bokkers?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: sneller aanpakken van vervelende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:43

Citaat:
een paardenFAN forum

waar staat dat eigenlijk?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:43

Ik begrijp niet zo goed waarom jullie je zo druk maken om die 'kinderen' Verward Topics gaan overigens op slot omdat jullie zelf de reacties temmen (begrijpelijk, dat wel). Je kunt ook niet temmen en de meiden verzoeken ergens anders te gaan 'zieken', of helemaal niet op ze reageren (dat vinden ze niet interessant en gaan ze vast wel weg).

pattiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:45

melkbus schreef:
Bedtijd dames, Sanniegirl en consorten, jullie zijn 12/13 jaar. Laat volwassenen zich met volwassen dingen bezighouden. Ik heb een dochter van 12, die ligt al een half uur in bed omdat ze morgen wedstrijd heeft. Ik vind het niet nodig dat kinderen van jullie leeftijd zich bezig moeten houden met zulke zware onderwerpen. Ik bedoel dit niet denigrerend maar op jullie leeftijd moet je je bezig houden met de leuke dingen in het leven. Het wordt nog moeilijk zat. Het is fijn te weten dat jullie op zo'n leeftijd al een mening hebben en die ook kunnen verdedigen. Nu nog leren dat een ander ook een mening heeft en dat, dat niet altijd dezelfde hoeft te zijn als die van jullie.
Leg je erbij neer, je zult het toch niet winnen, evenals de tegenpartij. Ga morgen lekker je pony knuffelen en wees blij dat je nog niet voor deze voor velen zeer moeilijke keuze hoeft te staan. Welterusten.

goed idee morgen moeten we tog naar de manege kunnen we gelijk gigi en fiducia knuffelen Haha! en jij bent me moeder niet duss nee we gaan niet naar bed en nee we hebben geen wedstrijd morgen dus we hoeven niet vroeg naar bed en me ouders komen pas rond 3 uur thuis dus ik kan nog wel ff blijven en ik kan zeer volwassen zijn hoor !

_Laura

pattiep schreef:
hmmmm chippies ik doe dat wel hoor maar ja apple mag hier dan wel zijn heb ik al lang op gereageerd duzzz ik vind gewoon dat je dan naar een paardenmoordenaars forum gaan ik wil wel helpen maken maar liever niet doe dit niet op een paardenFAN forum

Dan mag jij ook daarheen vertrekken Knipoog

pattiep schreef:
boeieeeee en als ik een paard sou hebben en ik sou afscheid moeten nemen zou ik hem in latenslape

In laten slapen is ook "vermoorden"

Laura82

Schimmelig schreef:
Ik begrijp niet zo goed waarom jullie je zo druk maken om die 'kinderen' Verward Topics gaan overigens op slot omdat jullie zelf de reacties temmen (begrijpelijk, dat wel). Je kunt ook niet temmen en de meiden verzoeken ergens anders te gaan 'zieken', of helemaal niet op ze reageren (dat vinden ze niet interessant en gaan ze vast wel weg).

Het verzoek om ergens anders te gaan zieken, is zo'n 30 keer gedaan... Negeren is idd wel een goede "oplossing" maar je hebt altijd wel iemand die reageert, en dan gaat het gewoon lekker zo verder...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:46

ROFL ROFL

en ik was nog wel van plan om vroeg naar bed te gaan Tong uitsteken

pattiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:48

_Laura schreef:
pattiep schreef:
hmmmm chippies ik doe dat wel hoor maar ja apple mag hier dan wel zijn heb ik al lang op gereageerd duzzz ik vind gewoon dat je dan naar een paardenmoordenaars forum gaan ik wil wel helpen maken maar liever niet doe dit niet op een paardenFAN forum

Dan mag jij ook daarheen vertrekken Knipoog

pattiep schreef:
boeieeeee en als ik een paard sou hebben en ik sou afscheid moeten nemen zou ik hem in latenslape

In laten slapen is ook "vermoorden"

dat is alleeen een spuitje zonder veel te leiden maar slachten eerst word er een pin in hun hoofd geschoten dan leeft tie nog een beeetje word tie een zijn been opgehangen en gaan die dood vervolgends word het een beest genoemd en heeft het opeens poten !!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:50

Pattiep, zou je met hoofdletters en punten willen schrijven?

Verder is wat je schrijft ook niet helemaal waar, in laten slapen kan ook heel vervelend zijn. Hier op Bokt zijn ook genoeg topics te vinden daar over. Hoe een paard ook dood gaat, leuk is het nooit.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:50

pattiep schreef:
dat is alleeen een spuitje zonder veel te leiden maar slachten eerst word er een pin in hun hoofd geschoten dan leeft tie nog een beeetje word tie een zijn been opgehangen en gaan die dood vervolgends word het een beest genoemd en heeft het opeens poten !!!

Misschien een idee om het verslag van de vorige excursie te lezen? Als die pin is geschoten is het paard direct dood, en leeft dus niet nog een beetje... Wel heeft het paard stuiptrekkingen, maar dat is met een spuitje ook zo...

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:51

pattiep schreef:

Bij deze zou ik juist zeggen ga er eens kijken bij die slachterij en zul je zien da thet heel anders gaat als je nu beweert maar lijkt me niet slim voor je....

pattiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:52

Apple schreef:

Verder is wat je schrijft ook niet helemaal waar, in laten slapen kan ook heel vervelend zijn. Hier op Bokt zijn ook genoeg topics te vinden daar over. Hoe een paard ook dood gaat, leuk is het nooit.

Dat weet ik ook wel, maar een paard heeft geen poten en is geen beest. Als paardenfan zou je dat moeten weten en zo als ik al zei, ik kan niet goed abn.Dus dan moet ik uren typen ,omdat ik amper weet waar de punten en komma's moeten ik ben 12! en het is niet leuk om me paard in me frikandel terug te zien
Laatst bijgewerkt door pattiep op 08-09-07 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:53

Wat heeft het eigenlijk voor zin om uberhaupt in discussie te gaan met kinderen van 12 en 13 jaar die snachts nog van spoken dromen en niet eens durven te kijken bij een slager. Kortom kinderen die op bed horen te liggen die feitelijk over dit soort dingen als slachten nog helemaal niet na hoeven te denken omdat hun onvolwassen hersentjes het niet kunnen bevatten laat staan er mee om kunnen gaan. Kinderen zouden de filmpjes eigenlijk niet moeten kunnen bekijken, dat is toch niets voor een kind. Dit zijn kinderen die door pappie en mammie nog volledig worden afgeschermd sterker nog ze kunnen niet eens nederlands schrijven ??? Maar wel MSN taal?? Ja ja....
Daar moeten we toch met zn allen bovenstaan.......

Wel vind ik dat als ze een Topic echt vreselijk aan het verzieken zijn doordat ze maar roepen en gillen en nog niet de intelligentie hebben om er niets van te begrijpen, toch echt gewaarschuwd moeten worden, en als ze niet voor rede vatbaar zijn desnoods gebanned worden. Maar leg ze weel even in hun eigen taal uit waarom, meestal kom je verder met gewoon praten dan met drastische maatregels.
Het blijven gewoon kleine kiddies, maar wel hele lastige .... Knipoog

Jolliegirl

chips is op..
Ja apple.

Jolliegirl

pattiep schreef:
Apple schreef:

Dat weet ik ook wel, maar een paard heeft geen poten en is geen beest. Als paardenfan zou je dat moeten weten en zo als ik al zei, ik kan niet goed abn.Dus dan moet ik uren typen ,omdat ik amper weet waar de punten en komma's moeten ik ben 12!

wat doe jij zoal op school?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:54

Het lijkt me trouwens ook niet helemaal de bedoeling om nu inhoudelijk de discussie hier te voeren Scheve mond

Ben er zelf ook debet aan, dat wel Haha!.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:54

Hoi Pattiep.

Sorry dat ik zomaar ff kom binnen vallen. Bloos

Vraagje: Waarom ben je zo gefocust op het rel schoppen binnen een paar topics?..

En wat vind je volwassen aan jezelf?...Ik denk idd, dat melkbus gelijk heeft; ga leuke dingen doen, die bij jonge meisjes horen, zoals Penny lezen, achter de p.c. zitten, de HItkrant lezen, etc.
Of dromen van de pony's op de manege morgen... Slapen

Misschien kun je wat met de adviezen die hier worden gegeven. Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:55

hahaha wat gaaf!!!!!

nou hebben jullie het er toch weer over!!!!

ik lig echt in een kreukel hier Haha! Haha!

* zoekt een fles drank..* dit kan nog veel leuker worden.

nou oke dan:

zij vind slachten zielig, en dat kan best,want dat is haar mening en die mag ze hebben.
dus zet haar op negeer( dat kan hier dacht ik wel) en je ziet nooit een bericht erover weer.
einde discussie ,klaar, gesloten Knipoog

en doe nou es lievv tegen elkaar jah! Tong uitsteken

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:55

pattiep schreef:

'

een spuitje????
meis je hebt werkelijk geen idee dat er bij inslapen komt kijken!!
verdiep je daar eens in..
inlaten slapen komt veeeeelll meer bij kijken da zomaar een spuitje
voor dat het dier uiteindelijk dood is ben je 4 spuiten verder.
ooit een paard zien neervallen na een spuit, das absoluut geen pretje!!
het paard knalt op de grond, kan niet meer bewegen, maar is nog wel bij kennis..
nee meis je weet duidelijk niet waar je over praat

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:56

Apple schreef:
Het lijkt me trouwens ook niet helemaal de bedoeling om nu inhoudelijk de discussie hier te voeren Scheve mond

Ben er zelf ook debet aan, dat wel Haha!.

wat moeten we dan met dit verklooide topic??
de vraag is nogsteeds niet beantwoord namelijk. of er meer aan dit soort kindertjes gedaan kan worden.

pattiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:56

Dat weet ik ook wel, maar een paard heeft geen poten en is geen beest. Als paardenfan zou je dat moeten weten en zo als ik al zei, ik kan niet goed abn.Dus dan moet ik uren typen ,omdat ik amper weet waar de punten en komma's moeten ik ben 12![/quote]

wat doe jij zoal op school?[/quote]

wat denk je LEREN

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:57

Ellepel? Ik dacht dat ik net een pagina terug een modopmerking heb geplaatst over chips en drank?

detour

.. Zou ze echt 12 zijn?.. Ze komt wel ERgG bijdehand over als ik het zo doorlees (of zijn ze nou eenmaal zo geworden tegenwoordig?)... Koe

Laura82

Ik heb met een van deze meiden geprobeerd een normaal gesprek aan te knopen, en haar te wijzen op de gevolgen van het verzieken van het topic. Kreeg echter een brutaal antwoord terug, dus dan laat ik het verder ook maar zitten.

Vind trouwens ook niet dat ze de filmpjes moeten kijken, maar als ze zichzelf zo volwassen vinden dat ze mee kunnen discussieren, prima... Have fun... Maar zorg dan wel dat je op de hoogte bent van de feiten...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:58

pattiep schreef:
Dat weet ik ook wel, maar een paard heeft geen poten en is geen beest. Als paardenfan zou je dat moeten weten en zo als ik al zei, ik kan niet goed abn.Dus dan moet ik uren typen ,omdat ik amper weet waar de punten en komma's moeten ik ben 12!

wat doe jij zoal op school?[/quote]

wat denk je LEREN[/quote]

Doe dan je best, en oefen het hier ook op bokt!!

pattiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:58

Perrokai schreef:
Wat heeft het eigenlijk voor zin om uberhaupt in discussie te gaan met kinderen van 12 en 13 jaar die snachts nog van spoken dromen en niet eens durven te kijken bij een slager. Kortom kinderen die op bed horen te liggen die feitelijk over dit soort dingen als slachten nog helemaal niet na hoeven te denken omdat hun onvolwassen hersentjes het niet kunnen bevatten laat staan er mee om kunnen gaan. Kinderen zouden de filmpjes eigenlijk niet moeten kunnen bekijken, dat is toch niets voor een kind. Dit zijn kinderen die door pappie en mammie nog volledig worden afgeschermd sterker nog ze kunnen niet eens nederlands schrijven ??? Maar wel MSN taal?? Ja ja....
Daar moeten we toch met zn allen bovenstaan.......

Wel vind ik dat als ze een Topic echt vreselijk aan het verzieken zijn doordat ze maar roepen en gillen en nog niet de intelligentie hebben om er niets van te begrijpen, toch echt gewaarschuwd moeten worden, en als ze niet voor rede vatbaar zijn desnoods gebanned worden. Maar leg ze weel even in hun eigen taal uit waarom, meestal kom je verder met gewoon praten dan met drastische maatregels.
Het blijven gewoon kleine kiddies, maar wel hele lastige .... Knipoog

kijk dat ouders ouderwets zijn en msn nog moeten ontdekken kan ik niks aan doen