Citaat:een paardenFAN forum
waar staat dat eigenlijk?
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:een paardenFAN forum
melkbus schreef:Bedtijd dames, Sanniegirl en consorten, jullie zijn 12/13 jaar. Laat volwassenen zich met volwassen dingen bezighouden. Ik heb een dochter van 12, die ligt al een half uur in bed omdat ze morgen wedstrijd heeft. Ik vind het niet nodig dat kinderen van jullie leeftijd zich bezig moeten houden met zulke zware onderwerpen. Ik bedoel dit niet denigrerend maar op jullie leeftijd moet je je bezig houden met de leuke dingen in het leven. Het wordt nog moeilijk zat. Het is fijn te weten dat jullie op zo'n leeftijd al een mening hebben en die ook kunnen verdedigen. Nu nog leren dat een ander ook een mening heeft en dat, dat niet altijd dezelfde hoeft te zijn als die van jullie.
Leg je erbij neer, je zult het toch niet winnen, evenals de tegenpartij. Ga morgen lekker je pony knuffelen en wees blij dat je nog niet voor deze voor velen zeer moeilijke keuze hoeft te staan. Welterusten.
pattiep schreef:hmmmm chippies ik doe dat wel hoor maar ja apple mag hier dan wel zijn heb ik al lang op gereageerd duzzz ik vind gewoon dat je dan naar een paardenmoordenaars forum gaan ik wil wel helpen maken maar liever niet doe dit niet op een paardenFAN forum
pattiep schreef:boeieeeee en als ik een paard sou hebben en ik sou afscheid moeten nemen zou ik hem in latenslape
Schimmelig schreef:Ik begrijp niet zo goed waarom jullie je zo druk maken om die 'kinderen'Topics gaan overigens op slot omdat jullie zelf de reacties temmen (begrijpelijk, dat wel). Je kunt ook niet temmen en de meiden verzoeken ergens anders te gaan 'zieken', of helemaal niet op ze reageren (dat vinden ze niet interessant en gaan ze vast wel weg).
_Laura schreef:pattiep schreef:hmmmm chippies ik doe dat wel hoor maar ja apple mag hier dan wel zijn heb ik al lang op gereageerd duzzz ik vind gewoon dat je dan naar een paardenmoordenaars forum gaan ik wil wel helpen maken maar liever niet doe dit niet op een paardenFAN forum
Dan mag jij ook daarheen vertrekkenpattiep schreef:boeieeeee en als ik een paard sou hebben en ik sou afscheid moeten nemen zou ik hem in latenslape
In laten slapen is ook "vermoorden"
pattiep schreef:dat is alleeen een spuitje zonder veel te leiden maar slachten eerst word er een pin in hun hoofd geschoten dan leeft tie nog een beeetje word tie een zijn been opgehangen en gaan die dood vervolgends word het een beest genoemd en heeft het opeens poten !!!
pattiep schreef:dat is alleeen een spuitje zonder veel te leiden maar slachten eerst word er een pin in hun hoofd geschoten dan leeft tie nog een beeetje word tie een zijn been opgehangen en gaan die dood vervolgends word het een beest genoemd en heeft het opeens poten !!!
Apple schreef:Pattiep, zou je met hoofdletters en punten willen schrijven?
Verder is wat je schrijft ook niet helemaal waar, in laten slapen kan ook heel vervelend zijn. Hier op Bokt zijn ook genoeg topics te vinden daar over. Hoe een paard ook dood gaat, leuk is het nooit.
pattiep schreef:Apple schreef:Pattiep, zou je met hoofdletters en punten willen schrijven?
Verder is wat je schrijft ook niet helemaal waar, in laten slapen kan ook heel vervelend zijn. Hier op Bokt zijn ook genoeg topics te vinden daar over. Hoe een paard ook dood gaat, leuk is het nooit.
Dat weet ik ook wel, maar een paard heeft geen poten en is geen beest. Als paardenfan zou je dat moeten weten en zo als ik al zei, ik kan niet goed abn.Dus dan moet ik uren typen ,omdat ik amper weet waar de punten en komma's moeten ik ben 12!
Apple schreef:Het lijkt me trouwens ook niet helemaal de bedoeling om nu inhoudelijk de discussie hier te voeren![]()
Ben er zelf ook debet aan, dat wel.
pattiep schreef:Dat weet ik ook wel, maar een paard heeft geen poten en is geen beest. Als paardenfan zou je dat moeten weten en zo als ik al zei, ik kan niet goed abn.Dus dan moet ik uren typen ,omdat ik amper weet waar de punten en komma's moeten ik ben 12!
Perrokai schreef:Wat heeft het eigenlijk voor zin om uberhaupt in discussie te gaan met kinderen van 12 en 13 jaar die snachts nog van spoken dromen en niet eens durven te kijken bij een slager. Kortom kinderen die op bed horen te liggen die feitelijk over dit soort dingen als slachten nog helemaal niet na hoeven te denken omdat hun onvolwassen hersentjes het niet kunnen bevatten laat staan er mee om kunnen gaan. Kinderen zouden de filmpjes eigenlijk niet moeten kunnen bekijken, dat is toch niets voor een kind. Dit zijn kinderen die door pappie en mammie nog volledig worden afgeschermd sterker nog ze kunnen niet eens nederlands schrijven ??? Maar wel MSN taal?? Ja ja....
Daar moeten we toch met zn allen bovenstaan.......
Wel vind ik dat als ze een Topic echt vreselijk aan het verzieken zijn doordat ze maar roepen en gillen en nog niet de intelligentie hebben om er niets van te begrijpen, toch echt gewaarschuwd moeten worden, en als ze niet voor rede vatbaar zijn desnoods gebanned worden. Maar leg ze weel even in hun eigen taal uit waarom, meestal kom je verder met gewoon praten dan met drastische maatregels.
Het blijven gewoon kleine kiddies, maar wel hele lastige ....