Volgens mij staat dat ook al eerder in dit topic. Maar ik ben even kwijt welke pagina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:Cyntje schreef:En als je net mod-af bent, lijkt me niet dat je er dan weer direct opnieuw aan begint
Denk ook niet dat het de bedoeling is dat oude moddies,weer opnieuw aangesteld worden.
En daarbij,de meesten zijn op eigen wil gestopt!Dus dat is dan met een reden,waardoor het terugkeren in het moderatorschap vrij klein is!
Oscar schreef:Revanches schreef:Denk ook niet dat het de bedoeling is dat oude moddies,weer opnieuw aangesteld worden.
En daarbij,de meesten zijn op eigen wil gestopt!Dus dat is dan met een reden,waardoor het terugkeren in het moderatorschap vrij klein is!
Nou, ik denk dat dat een beetje te kort door de bocht is
Iemand kan ook stoppen vanwege tijdgebrek of persoonlijke omstandigheden, en zo zijn er nog wel een aantal redenen te noemen.
Het is niet zo dat als je eenmaal mod geweest bent en indertijd "bedankt hebt", je nooit meer in aanmerking kunt komen om opnieuw mod te worden.
Als de omstandigheden veranderen dan zou dat best een reden kunnen zijn om weer als mod door het boktleven te gaan
SaskiaKur schreef:Het is inderdaad erg lastig om een stem uit te brengen, ik ben nog steeds na 't denken.
Mijzelf lijkt het een leuke uitdaging om MOD te worden!
Amanda schreef:SaskiaKur schreef:Het is inderdaad erg lastig om een stem uit te brengen, ik ben nog steeds na 't denken.
Mijzelf lijkt het een leuke uitdaging om MOD te worden!
Ik denk dat je een goede zou zijn.
Maar helaas, de leeftijdsgrens is 18.
Misschien is submod iets voor je?
WildWings schreef:Dat vind ik bij jou overigens ook hoor SaskiaKur, je typt netter en reageert volwassener dan je van sommige 18jarigen kan zeggen, dus leeftijd zegt niet altijd zoveel geloof ik
Amanda schreef:Ik denk dat je een goede zou zijn.
Maar helaas, de leeftijdsgrens is 18.
Misschien is submod iets voor je?
Amanda schreef:Ik ben het met je eens Saskia.
Om jou maar als voorbeeld te nemen: je typt helder en duidelijk, komt eerlijk over en bekijkt dingen van verschillende kanten voor je reageert.
Maar aan de andere kant, mod zijn op een groot forum als bokt is best een verantwoordelijkheid.
En kan iemand van 15 dat aan? Nou doel ik even niet op jou persoonlijk.
Als er problemen zijn lijkt het me niet handig als iemand van 15 dit op moet gaan lossen.
Iemand van 25 heeft meer levenservaring en zal hier dus anders op kunnen reageren. Iemand van 45 nog veel meer.
Ik vind 18 persoonlijk ook nog vrij jong. Veel jongeren van 18 kunnen heel subjectief over komen.
Dan zou 20 een betere grens zijn.
En natuurlijk heb je de spreekwoordelijke uitzonderingen, zoals Saskia.
Amanda schreef:Revanches: ik heb er over nagedacht en ja, ik zou best mod willen worden.
Het lijkt me ontzettend leuk om te doen. En ik heb er de tijd voor.
Hoezo?
Revanches schreef:Amanda schreef:Revanches: ik heb er over nagedacht en ja, ik zou best mod willen worden.
Het lijkt me ontzettend leuk om te doen. En ik heb er de tijd voor.
Hoezo?
Kan ik me nog herinneren van de vorige verkiezing!
Zodoende,vroeg ik me af of je nog niet van gedachten was veranderd.
Amanda schreef:Ik ben het met je eens Saskia.
Om jou maar als voorbeeld te nemen: je typt helder en duidelijk, komt eerlijk over en bekijkt dingen van verschillende kanten voor je reageert.
Maar aan de andere kant, mod zijn op een groot forum als bokt is best een verantwoordelijkheid.
En kan iemand van 15 dat aan? Nou doel ik even niet op jou persoonlijk.
Als er problemen zijn lijkt het me niet handig als iemand van 15 dit op moet gaan lossen.
Iemand van 25 heeft meer levenservaring en zal hier dus anders op kunnen reageren. Iemand van 45 nog veel meer.
Ik vind 18 persoonlijk ook nog vrij jong. Veel jongeren van 18 kunnen heel subjectief over komen.
Dan zou 20 een betere grens zijn.
En natuurlijk heb je de spreekwoordelijke uitzonderingen, zoals Saskia.