Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ierland schreef:idd, dat is ook best lastig.sommigen spannen samen, dan wordt het echt zo'n aanval op de man af. Dan gaat het niet meer over het onderwerp en daar vind ik het lastig om correct te blijven...
russel schreef:Ierland schreef:idd, dat is ook best lastig.sommigen spannen samen, dan wordt het echt zo'n aanval op de man af. Dan gaat het niet meer over het onderwerp en daar vind ik het lastig om correct te blijven...
Dan is het dus de vraag of men mee gaat doen met die aanval of het onderwerp te blijven belichten. Vaak zie je dat men bij het onderwerp blijft, komt een aanvaller binnen en hops men gaat mee doen met die aanvaller. Aangevallener wordt kattig en die krijgt de schuld. Doet mij zo denken aan de kleuterschool, alleen die types zitten wellicht in hun 2e jeugd.
Kymalin schreef:Ja... echt een zinvolle discussieIk zit er aan te denken ook maar een topic te starten met de titel "niet iedereen vindt me lief" of deze... "niet iedereen is het met me eens"
slimmerik schreef:Die topics zijn er....geloof me...
Kymalin schreef:Misschien moet ik dan eerst even een schaduwaccount aanmaken, Tjonge jonge, of... alleen op de wereld
Kymalin schreef:Had er eerst ook remi staan maar vroeg me af of iedereen nog wel wist wie remi was (wordt beetje oud)
Kymalin schreef:Remi is toch allang niet meer op tv? (WAAR GAAT DIT NOG OVER????)
russel schreef:Dan is het dus de vraag of men mee gaat doen met die aanval of het onderwerp te blijven belichten. Vaak zie je dat men bij het onderwerp blijft, komt een aanvaller binnen en hops men gaat mee doen met die aanvaller. Aangevallener wordt kattig en die krijgt de schuld. Doet mij zo denken aan de kleuterschool, alleen die types zitten wellicht in hun 2e jeugd.
Tallie_Ho schreef:Tjongejonge, wat zijn jullie allemaal wantrouwig zeg! Laat lekker gaan en blijf beleefd, kom op zeg! Als je het niet vertrouwt reageer dan lekker niet ofzoWant: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
En als jullie nou lekker offtopic blijven gaan dan gaat het topic vanzelf wel op slot.
Voor TS: Er zijn wel mensen die normaal kunnen doen hoor, zodra je in de huiskamer komt zou ik je aanraden een leuk topic te zoeken waar mensen wel normaal kunnen doen, is altijd hardstikke gezellig! En als je wilt dan mensen wat minder wantrouwig worden zou ik gewoon een profiel aanmaken, dat bied veel opheldering
Nogmaals: veel plezier, bokt is echt leuk, ben hier niet voor niks al zo lang
Tallie_Ho schreef:En IRL ga je de persoon die je niet moet ook liever uit de weg, ik athans wel. Ik ga iemand die ik niet lig uit de weg, geen zin in oeverloze discussies die nergens toe lopen
RobvdPK schreef:Citaat:En jij zult vast lang op bokt zijn, hier houden ze dus niet zo van
Wel, misschien moet ik het hier dan toch maar bekennen,
even gewoon onder ons,
lang op Bokt zijn is niet direct de grootste ambitie van mijn leven.
Rob
dwaallicht schreef:Waarom krijg ik nu t idee dat je stiekem al langer met bokt bekend bent?
Wellicht een Bas-nogwat kloon? (ja ben de cijfers achter zijn username ff kwijt..)