net nieuw op bokt.nl, en durf nu al amper te reageren!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: net nieuw op bokt.nl, en durf nu al amper te reageren!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:43

Als TS een tiener is die nog niet adequaat kan handelen ook al hebben ze soms een bijdehandte aktie en die worden door de mondige en altijd beter wetende bokkers afgemaakt, onder het loepje gelegd en van alle kanten geinspecteerd, alle oude berichten er nog even bij, die ook nog eens qouten, dan heb je een punt. Daar erger ik mij kapot aan. Laten die maar eens voor die spiegel gaan staan en die balk uit hun ogen peuteren.

Maar een TS die zelf ook regelmatig dat stokje in een hoenderhok mept en krijgt dan bokkers over zich heen, daar heb ik geen moeite mee, zelf om gevraagd dat schot in open doel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:46

Ierland schreef:
idd, dat is ook best lastig.sommigen spannen samen, dan wordt het echt zo'n aanval op de man af. Dan gaat het niet meer over het onderwerp en daar vind ik het lastig om correct te blijven...

Dan is het dus de vraag of men mee gaat doen met die aanval of het onderwerp te blijven belichten. Vaak zie je dat men bij het onderwerp blijft, komt een aanvaller binnen en hops men gaat mee doen met die aanvaller. Aangevallener wordt kattig en die krijgt de schuld. Doet mij zo denken aan de kleuterschool, alleen die types zitten wellicht in hun 2e jeugd. Clown

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:48

russel schreef:
Ierland schreef:
idd, dat is ook best lastig.sommigen spannen samen, dan wordt het echt zo'n aanval op de man af. Dan gaat het niet meer over het onderwerp en daar vind ik het lastig om correct te blijven...

Dan is het dus de vraag of men mee gaat doen met die aanval of het onderwerp te blijven belichten. Vaak zie je dat men bij het onderwerp blijft, komt een aanvaller binnen en hops men gaat mee doen met die aanvaller. Aangevallener wordt kattig en die krijgt de schuld. Doet mij zo denken aan de kleuterschool, alleen die types zitten wellicht in hun 2e jeugd. Clown

Ja, ik denk dat je altijd stokers hebt die het voortrouw gaan trekken...

Het is ook te triest voor woorden, soms.. Misschien zijn ze wel in hun eerste jeugd blijven hangen ofzo.. Haha!

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:58

Ik snap de drukte om die zogenaamde potverdikke of potverdikkie zowiezo niet zo goed. Volgens mij is het allemaal aandachttrekkerij en dat krijgt ze nu ook al 6 pagina's lang! Het gaat dus helemaal nergens over!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:02

Ach, het is toch een leuk tijdverdrijf? laten we eerlijk wezen! mega- intellectueel haha!

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:04

Ja... echt een zinvolle discussie Koe Ik zit er aan te denken ook maar een topic te starten met de titel "niet iedereen vindt me lief" of deze... "niet iedereen is het met me eens" Duivel

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:06

Misschien moet je de eerste maar eens proberen, geheid dat je reacties krijgt..

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:11

Kymalin schreef:
Ja... echt een zinvolle discussie Koe Ik zit er aan te denken ook maar een topic te starten met de titel "niet iedereen vindt me lief" of deze... "niet iedereen is het met me eens" Duivel

Ja, het valt te proberen natuurlijk! ROFL Eigenlijk zou je het eens moeten proberen! Huilen van het lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:12

Die topics zijn er....geloof me...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:13

slimmerik schreef:
Die topics zijn er....geloof me...

Dat meen je niet!

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:14

Misschien moet ik dan eerst even een schaduwaccount aanmaken, Tjonge jonge, of... alleen op de wereld Clown

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:15

Kymalin schreef:
Misschien moet ik dan eerst even een schaduwaccount aanmaken, Tjonge jonge, of... alleen op de wereld Clown

Dat is ook wel een goede ehh, Remi! Clown

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:19

Had er eerst ook remi staan maar vroeg me af of iedereen nog wel wist wie remi was (wordt beetje oud Haha! )

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:23

Kymalin schreef:
Had er eerst ook remi staan maar vroeg me af of iedereen nog wel wist wie remi was (wordt beetje oud Haha! )

Ik ben dus ook oud! Haha!

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:24

Remi is toch allang niet meer op tv? (WAAR GAAT DIT NOG OVER???? Gestoord )

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:30

Kymalin schreef:
Remi is toch allang niet meer op tv? (WAAR GAAT DIT NOG OVER???? Gestoord )

Nee, volgens mij niet! Clown
Dit gaat hartstikke offtopic! Knipoog

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:20

Tjongejonge, wat zijn jullie allemaal wantrouwig zeg! Laat lekker gaan en blijf beleefd, kom op zeg! Als je het niet vertrouwt reageer dan lekker niet ofzo Knipoog Want: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten Knipoog

En als jullie nou lekker offtopic blijven gaan dan gaat het topic vanzelf wel op slot.

Voor TS: Er zijn wel mensen die normaal kunnen doen hoor, zodra je in de huiskamer komt zou ik je aanraden een leuk topic te zoeken waar mensen wel normaal kunnen doen, is altijd hardstikke gezellig! En als je wilt dan mensen wat minder wantrouwig worden zou ik gewoon een profiel aanmaken, dat bied veel opheldering Knipoog

Nogmaals: veel plezier, bokt is echt leuk, ben hier niet voor niks al zo lang Haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:23

russel schreef:

Zo paard zo baas, he! Allemaal kudde gedrag, hgaha! Neem nou een HAW rijtopic van een shet: Iedereen zegt dat het het absoluut niet kan, en daarop volgt 1 reactie dat het wél kan, en dan komt de rest ook dat het wel kan, dan weer 1 dat het niet kan 'want' en een hele bende volgt... en dat gaat zo maar door!

Dat vind ik ook heel erg irritand! 't Ziet er soms ook naar uit dat niet iedereen zijn mening durft te geven voor de negatieve reacties die kunnen volgen, en volgen sommigen daarom maar de mening van een andere bokker die popi joopie is en/of een grote mond heeft.
Maar als je echt niets durft te zeggen.. dan is Bokt niets voor jou! (Bedoel er niet specifiek 1 iemand mee, hoor Haha!)

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:29

Tallie_Ho schreef:
Tjongejonge, wat zijn jullie allemaal wantrouwig zeg! Laat lekker gaan en blijf beleefd, kom op zeg! Als je het niet vertrouwt reageer dan lekker niet ofzo Knipoog Want: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten Knipoog

En als jullie nou lekker offtopic blijven gaan dan gaat het topic vanzelf wel op slot.

Voor TS: Er zijn wel mensen die normaal kunnen doen hoor, zodra je in de huiskamer komt zou ik je aanraden een leuk topic te zoeken waar mensen wel normaal kunnen doen, is altijd hardstikke gezellig! En als je wilt dan mensen wat minder wantrouwig worden zou ik gewoon een profiel aanmaken, dat bied veel opheldering Knipoog

Nogmaals: veel plezier, bokt is echt leuk, ben hier niet voor niks al zo lang Haha!

Volgens mij doe ik ook normaal, maar ik snap niet zo goed wat het probleem van TS is... Wat is er mis met een discussie? Je hoeft het toch niet allemaal met mekaar eens te zijn? In real life ben je het toch ook niet met iedereen eens en vriendjes met iedereen?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:33

Een discussie is 1, een persoon op de man spelen is het ander Knipoog

Ik vind dat zolang je geen bewijs hebt dat het zo is, je iemand niet kunt beschuldigen van een SA. Ik kan ook niet zomaar iemand beschuldigen van b.v. diefstal of moord zo lang ik geen bewijs heb, toch? Knipoog Onschuld tot het tegendeel is bewezen.

En IRL ga je de persoon die je niet moet ook liever uit de weg, ik athans wel. Ik ga iemand die ik niet lig uit de weg, geen zin in oeverloze discussies die nergens toe lopen Knipoog

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:39

Tallie_Ho schreef:
En IRL ga je de persoon die je niet moet ook liever uit de weg, ik athans wel. Ik ga iemand die ik niet lig uit de weg, geen zin in oeverloze discussies die nergens toe lopen Knipoog

Volgens mij kun je niet altijd mensen uit de weg gaan, op je werk bijvoorbeeld, collega's die je minder liggen maar waar je wel mee moet samenwerken. Oeverloze discussie ga ik ook niet aan, zonde van m'n tijd. Maar als ik het onderwerp WEL de moeite waard vind dan zal ik de discussie zeker niet uit de weg gaan! En soms is het ook wel eens goed om met mensen die anders dan jezelf denken in discussie te gaan. Je kunt, denk ik, van iedereen wat leren, al is het alleen maar hoe het niet moet Knipoog .

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:41

Gewoon je reactie plaatsen.
Als er iets niet klopt hoor je het vanzelf wel.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:53

RobvdPK schreef:
Citaat:
En jij zult vast lang op bokt zijn, hier houden ze dus niet zo van

Wel, misschien moet ik het hier dan toch maar bekennen,
even gewoon onder ons,
lang op Bokt zijn is niet direct de grootste ambitie van mijn leven.

Rob

Komt dat even mooi uit! Pling

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 13:25

dwaallicht schreef:
Waarom krijg ik nu t idee dat je stiekem al langer met bokt bekend bent? Tong uitsteken
Wellicht een Bas-nogwat kloon? (ja ben de cijfers achter zijn username ff kwijt..)

Lips are sealed dacht ik ook gelijk aan, eerlijk gezegd Bloos
232 zijn de cijfers Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:09

Hmm...dit topic nog steeds open? Dan is het vast geen SA....
Anders ware ze daar inmiddels wel achter lijkt me....