Wel Besloten zijn!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij Voor besloten Topic's?

Ja, scheeld een hoop ruzie.
62 (22%)
Nee, want dan kan je overal nog bijkomen.
176 (63%)
Maakt me niks uit
38 (13%)

Totaal aantal stemmen: 276

lesilla

Re: Wel Besloten zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:58

JorisDy schreef:
Tja, kijk ik heb soms zoiets van.
Dan heb je een groepje en dan komt iemand het verstoren.
En als je zelf echt in een Huiskamer topic zit, reageert iedereen beetje boos tegen vreemde. En wil ze weghebben. Dat is wel zo!

Ik heb twee huiskamertopics waar ik veel in zit telkens als iemand nieuw bij komt vragen ze echt heel braaf of ze mee mochten babbelen. Ik verschoot telkens waarom ze het vragen, bokt is een openbaar forum en hoe meer hoe gezelliger.
Maar nu door een paar reacties snap ik het, spijtig dat sommige mensen weg sturen. Open je armen voor iedereen doe wat je zelf niet graag hebt niet bij een ander. Vriendschap welkom zijn en samenhorigheid zijn belangrijke aspecten.
Daarom vind ik dat bokt geen besloten topics moet hebben.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:59

Ik vind (zoals het eigenlijk al is) dat alleen meetingtopics besloten mogen zijn.
Internet is openbaar en toegankelijk voor iedereen, als je een gehecht groepje bent zegmaar dan kan ik me voorstellen dat het minder is als een vreemdeling het topic binnenvalt. Gewoon vriendelijk blijven en dan zie je wat voor persoon je ontmoet, als je diegene echt niet mag zou ik het gewoon zeggen... Eerlijk is eerlijk
Ik begriujp wat je bedoelt Pikeur, maar het is niet anders Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:01

JorisDy schreef:
Ik vind dat in deel 1 en 2 nog wel menseen erbij mogen! dan ben je nog nieet echt 1 club. Maar als je 3 topics met 1 clubje bent. Dan heb je dingen meegemaajkt enzo

Er liepen vast al heeeel veel hk topics vóór jij lid werd van bokt... en ja, ook over Tommie Visser.

Had JIJ het leuk gevonden als men je niet had toegelaten?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:02

Nee

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:02

Barmat schreef:
JorisDy schreef:
Ik vind dat in deel 1 en 2 nog wel menseen erbij mogen! dan ben je nog nieet echt 1 club. Maar als je 3 topics met 1 clubje bent. Dan heb je dingen meegemaajkt enzo

Er liepen vast al heeeel veel hk topics vóór jij lid werd van bokt... en ja, ook over Tommie Visser.

Had JIJ het leuk gevonden als men je niet had toegelaten?

Das niet waar, Dat topic is geopent toen ik allang op Bokt zat.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:03

Hoe weet jij dat nou? Was jij lid in 2001???

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:04

inhet Topic waar ik in zit wel! En ik ken geen ander Tommiie Visser topic

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:05

blauw00gje schreef:
Nee

Kan het me al voorstellen je bent shetland liefhebber je surft rond op bokt en oppeens kom je dat huiskamertopic tegen, je zegt leuk eindelijk babbelen over je liefhebberij en ideetjes wisselen ben je niet eens welkom.
Erg egoistisch

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:09

katiavl schreef:
JorisDy schreef:
Tja, kijk ik heb soms zoiets van.
Dan heb je een groepje en dan komt iemand het verstoren.
En als je zelf echt in een Huiskamer topic zit, reageert iedereen beetje boos tegen vreemde. En wil ze weghebben. Dat is wel zo!

Ik heb twee huiskamertopics waar ik veel in zit telkens als iemand nieuw bij komt vragen ze echt heel braaf of ze mee mochten babbelen. Ik verschoot telkens waarom ze het vragen, bokt is een openbaar forum en hoe meer hoe gezelliger.
Maar nu door een paar reacties snap ik het, spijtig dat sommige mensen weg sturen. Open je armen voor iedereen doe wat je zelf niet graag hebt niet bij een ander. Vriendschap welkom zijn en samenhorigheid zijn belangrijke aspecten.
Daarom vind ik dat bokt geen besloten topics moet hebben.

Amen. Vork

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:13

JorisDy schreef:
inhet Topic waar ik in zit wel! En ik ken geen ander Tommiie Visser topic

Wist je trouwens dat Tommie Visser een enórme hekel heeft aan omhooggevallen tutjes als jij?

Nee?

Weet je het nu Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:16

katiavl schreef:
blauw00gje schreef:
Nee

Kan het me al voorstellen je bent shetland liefhebber je surft rond op bokt en oppeens kom je dat huiskamertopic tegen, je zegt leuk eindelijk babbelen over je liefhebberij en ideetjes wisselen ben je niet eens welkom.
Erg egoistisch

wat te denken van nieuwe leden???? erg welkom voel je je dan niet!!!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:18

Dyanne-aap, loop jezelf nou is NIET op te winden,heethoofdje Tong uitsteken

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:18

Uhmmmm.... mag ik nog reageren of is het al besloten? Clown Gekkigheid Knipoog
Ik ben dus tegen besloten topics. Voor de HK is al een grens gesteld zodat niet iedereen daar kan komen kleppen, als je aan die regels voldoet mag je je aanmelden voor die gebruikersgroep. Klaar!
Als je dan ook individuele topics als verboden gebied gaat verklaren kan geen enkele nieuwe gebruiker mee praten.
Niet iedereen ligt je, dat kan. Maar mogelijk dat anderen uit het topic die persoon wel weer aardig vinden. En je moet wel een hele grote plaat voor je kop hebben wil je in een topic blijven hangen terwijl niemand op je reageert.
En blijkt iemand een topic te verpesten? Tja, daar zijn toch modjes voor die je kan vragen om in te grijpen?

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:19

JorisDy schreef:

Bwahahahaha, laat me niet lachen Huilen van het lachen

Dat was flauw, sorry. Anyway, ik ben tegen besloten topics. Bokt is een openbaar forum en ik denk dat dat wel genoeg zegt. Als je zo nodig alleen met je eigen clubje wilt kleppen doe je dat maar ergens anders. Beter nog, open dan direct een besloten forum, kan je alleen de mensen toevoegen die jij leuk vind Huilen van het lachen.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:20

Ik ben zelf een keer weggepest maar ik heb net zo lang volgehouden todat ik er in mocht. Clown Het ging helemaal niet over dat de klik er niet was maar gewoon omdat ik nieuw was. Knipoog Echt niet leuk ofzo... Ik ben vaak genoeg buitengesloten dus ik weet hoe het voelt. Want dit is gewoon keihard buitensluiten en ik vind dat nogal een k*tgewoonte. Zulke mensen mag ik dan ook nooit. Vork Dus ik ben het niet met je eens. Iedereen is welkom. Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:22

Barmat schreef:
blauw00gje schreef:
Nee

wat te denken van nieuwe leden???? erg welkom voel je je dan niet!!!

nee inderdaad, en wil je over een onderwerp spreken open maar een nieuw topic Gestoord Gestoord Komt er iemand binnen wacht je een tijdje en zeg je nee sorry het klikt niet

Wat voor een mentaliteit is dat nu, ga je dat overal aanvoeren op werk als je al een goede groepsfeer hebt, in je klas. Dus je hebt ook nooit nieuwe vrienden?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:25

Ik vraag mij af of ze überhaupt vrienden heeft katiavl

t zou toch sneu voor TS zijn als ze later gaat werken en er wordt op de eerste dag gezegd:

"Ja sorry, je kunt niet met ons gaan mee-eten, want wij zijn al drie jaar bij elkaar, en wij hebben dingen meegemaakt weet je... dus je bent niet welkom"

Duivel

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:26

Jullie hebben wel gelijk dat besloten niet zou mogen!! Maar soms ben je al zolang bij elkaar. Zoals een groep al 21 delen ofzo. Dan word je echt wel hecht. En dan heb je periodes gehad die afentoe weer omhoog komen! En ik vind wel dat je tegen mensen mag zeggen: We hoeven je niet(Alleen dan in netere zin) En dat ze dan ook niet moeten gaan iriteren ofzo. en dan wel gewoon weg moeten gaan

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:26

Weet je wat ik zo grappig vind?
Jullie zeggen allemaal dat ik het doe, maar er zijn nog meer mensen die voor zijn! Dus zeg dan niet steeds dat ik het ben

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:28

JorisDy schreef:
Jullie hebben wel gelijk dat besloten niet zou mogen!! Maar soms ben je al zolang bij elkaar. Zoals een groep al 21 delen ofzo. Dan word je echt wel hecht. En dan heb je periodes gehad die afentoe weer omhoog komen! En ik vind wel dat je tegen mensen mag zeggen: We hoeven je niet(Alleen dan in netere zin) En dat ze dan ook niet moeten gaan iriteren ofzo. en dan wel gewoon weg moeten gaan

En waarom zou je er geen nieuwe personen bij willen hebben? Zijn die minder dan jullie ofzo?? Sta je niet open voor onbekende mensen?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:29

JorisDy schreef:

Nou, succes er mee!

Dan zul je - aangezien je zo slim bent - nooit ergens lang werken later.... want die mensen hebben zó veel meegemaakt zonder jou... dan hoeven ze jou er niet bij, dat snap je wel he, dat is alleen maar irritant... moet je wel gewoon weg gaan hoor!

Kind, word volwassen!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:30

Nee, maar SOMMIGE mensen vallen gewoon buiten de groep.
Ik weet niet hoe ik dat moet zeggen.

Barmat: Doe is Rustig. Het is toch gewoon mijn mening
En nogmaals: Ik ben niet de enige die erzo over denkt.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:31

JorisDy schreef:
Nee, maar SOMMIGE mensen vallen gewoon buiten de groep.
Ik weet niet hoe ik dat moet zeggen.

Barmat: Doe is Rustig. Het is toch gewoon mijn mening
En nogmaals: Ik ben niet de enige die erzo over denkt.

Maar vooralsnog hoor ik hier niemand anders over blaten dan jij zélf Nors opkijken

je hebt echt een beeeeetje vreemde kijk op de wereld weet je dat?

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:32

In principe maakt het me weinig uit. Maar moest ik toch kiezen, ben ik er wel een beetje tegen. Want hé tenslotte sluit je toch wel iemand uit hé.. en als alles besloten word Nagelbijten / Gniffelen
En tja, gehecht of niet; dat wil niet zeggen dat er geen nieuwe bij mag komen..

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:32

JorisDy je gaat mij niet wijs maken dat een topic van 21 delen al die delen al met een vaste groep is zonder nieuwkomers en/of verlaters. Lips are sealed

Vraag mij dan ook zeer sterk af hoe jij met mensen omgaat die je ontmoet in het dagelijkse leven, ga je dan zeggen nee ik wil je niet kennen want met de mensen die ik nu ken heb ik al zoveel meegemaakt?

Nogmaals, sta eens wat meer open voor elkaar..