Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Het weigeren van pb's is vooral bedoeld om die meiden die poeslief in de topics reageren maar je ondertussen per pb verrot schelden. (kontelikkers dus)
Dus absoluut geen nanananana effect.
slimmerik schreef:De faq heeft wel degelijk met mijn openingspost te maken. Maar die faq kwam ik dus pas op het moment tegen net voor ik hem plaatste. Ging gewoon even kijken wat er in de faq stond over pb's....
En iedereen op bokt (zelfs ik) gaat er van uit dat als een pb niet meer in de outbox staat maar bij verzonden staat, dat ie gelezen is door ontvanger.....en dat is wat ik en de meesten op dit topic graag veranderd wil zien.
slimmerik schreef:Als jij het niet wilt dan gebruik je het gewoon niet (als het er al ooit komt).
Ik (en de anderen hier) willen gewoon bewijzen aan afzender dat pb-en géén zin heeft.
slimmerik schreef:Willen ze me hoe dan ook bereiken dan moeten ze dat via de mods maar proberen.
En nou krijgen we de post dat die al druk genoeg zijn......maar dit topic vreet meer energie van de mods als de raddraaiers die het straks persé goed willen maken via de mods hoor![]()
![]()
sweetheart schreef:Misschien heb ik een groot deel verkeerd begrepen, in dat geval sorry voor het volgende verhaal
Kan het niet gewoon zo zijn dat op het moment dat de pb geopend is dat dan het bericht uit de outbox van de verstuurder gaat? Dus geen extra functie maar gewoon een aanpassing. Op het moment dat je dan een pb krijgt van iemand waarvan je het niet wil, dan laat je hem gewoon staan, zonder te openen. Want wat ik nu begrijp is het zo, dat op het moment je je inbox opent dat het bericht verdwijnt in de outbox van de verzender.
Nu om dit even positief te bekijken, als ik dan een bp gestuurd heb naar iemand, dan weet ik ook of hij/zij hem echt gelezen heeft. Ik communiceer namelijk ook met o.a. mijn instrutrice via bokt. En gebruik dus de controle van mijn outbox om te kijken of zij mijn pb gelezen heeft.
Of is dit inmiddels ook jullie bedoeling.
sweetheart schreef:Misschien heb ik een groot deel verkeerd begrepen, in dat geval sorry voor het volgende verhaal
Kan het niet gewoon zo zijn dat op het moment dat de pb geopend is dat dan het bericht uit de outbox van de verstuurder gaat? Dus geen extra functie maar gewoon een aanpassing. Op het moment dat je dan een pb krijgt van iemand waarvan je het niet wil, dan laat je hem gewoon staan, zonder te openen. Want wat ik nu begrijp is het zo, dat op het moment je je inbox opent dat het bericht verdwijnt in de outbox van de verzender.
Nu om dit even positief te bekijken, als ik dan een bp gestuurd heb naar iemand, dan weet ik ook of hij/zij hem echt gelezen heeft. Ik communiceer namelijk ook met o.a. mijn instrutrice via bokt. En gebruik dus de controle van mijn outbox om te kijken of zij mijn pb gelezen heeft.
Of is dit inmiddels ook jullie bedoeling.
Alane schreef:Of in het volgende BBB wort uitgelegd dat een pb niet perse gelezen hoeft te zijn door de ontvanger als die bij de verzender in de sentbox terecht komt.. heb je er ook nog een voordeel bij, kun je stiekum toch lezen wat die bokker te mutsen heeft
katiavl schreef:Je hoeft het dan ook niet te lezen als je het gewoon wegklikt, en dat iemand geen stoute taal pb wilt is altijd wel duidelijk denk ik
Cheveyo schreef:en als ze het als excuuspbtje willen doen dan kunnen ze de titel altijd nog van een 'sorry' voorzien, zo niet dan: Toedeledokieieie!! hihi