@ Esther, nogmaals ik heb niks in mijn oor gefluisterd gekregen, dacht dat jij wel wist dat ik prima voor mezelf kan praten
Toch jammer dat je niet een normale discussie kunt starten op bokt.Tegenstanders doen het altijd maar af als gezeur.
Op mijn werk gaan we volledig digitaal, ook onze afdeling en ondanks dat we een stel computerexperts in dienst hebben, ben ik gevraagd eens wat rond te gaan kijken, nou dan lees je wel eens wat.
Kennelijk bestaat het niet op bokt, dat er mensen zijn die gewoon een eigen mening creeëren.
Tja, dat je het niet met me eens bent, prima, maar om alles af te doen als gezeik, onzin
Ik doe jullie posts toch ook niet af als gezeik?
Zou leuke discussies opleveren in den lande, als elkaars tegenstanders elkaars mening maar af blijven doen als gezeik.
Kom liever met tegenargumenten.
Mijn mening: bokt liep op een leenserver die volgens iemand hier in het topic superdesuper werd genoemd en bokt lag er om de paar dagen uit.
Bokt heeft nu een gloedjenieuwe server en ligt weer telkens plat.
Dan kun je mij niet wijs maken dat dat aan de server ligt, maar aan de instellingen.
Maar goed, als jullie allemaal van mening zijn dat een nieuwe server moet "indraaien" dan laat maar