Valiant schreef:daarbij kon je zowieso al nooit een afbeelding als onderschrift
Jawel, hoor. Totdat het niet meer mocht.
Ook piepkleine smiley's niet. Alleen boktsmileys mogen nog.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valiant schreef:daarbij kon je zowieso al nooit een afbeelding als onderschrift
flippieh schreef:opeen of andere manier vind ik het eigelijk wel erg voor slimmerik
ze wenste ons alleen iets liefs toe
dat op een lief woordje een permanente ban of iets staat vind ik ook raar
maar ja
slimmerik ik vond het echt tof wat je deed en vind het flauw dat err zo'n heisa over gemaakt moet worden !
rakkertje13 schreef:flippieh schreef:opeen of andere manier vind ik het eigelijk wel erg voor slimmerik
ze wenste ons alleen iets liefs toe
dat op een lief woordje een permanente ban of iets staat vind ik ook raar
maar ja
slimmerik ik vond het echt tof wat je deed en vind het flauw dat err zo'n heisa over gemaakt moet worden !
Amen![]()
vind het eigenlijk alleen maar jaloezie omdat anderen dat eigenlijk stiekem ook willen ..
maar geven ze niet toe...
Cyntje schreef:Ik zeg ZE, er wordt duidelijk door meer mensen geklaagd e.d of het is pure jaloezie, weet ik veel...
Shadow0 schreef:Cyntje schreef:Ik zeg ZE, er wordt duidelijk door meer mensen geklaagd e.d of het is pure jaloezie, weet ik veel...
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat die mensen andere redenen hebben dan alleen jaloezie.
Botervlieg schreef:Nou, Wuis, je had het ook aan Slimmerik kunnen vragen (pb; heb ik ook gedaan).
Of de naam van Slimmerik niet noemen in je topic.
Wat is er mis met 'een bokker' ??
Het was misschien je bedoeling niet, maar jouw topic wordt door andere bokkers
gemakkelijk gezien als een actie van 'het braafste jongetje in de klas'.
Vind jouw vinnige eactie daarop dan ook minstens zo laakbaar als die van degenen
die jou een verklikker vinden.
Mas schreef:ik heb trouwens altijd gedacht dat je een mod kunt pb-en
als je een vraag hebt en daar niet speciaal een topic voor hoeft te openen...
Shadow0 schreef:Dat heb ik ook altijd gedacht, maar soms kijk ik op FZ en dan zie je topics...
(Het had misschien ook best via PB gekund, maar ik vind de ophef hier een beetje raar, er staan nog minstens 10 topics op FZ die veel beter even prive afgehandeld hadden kunnen worden. Sterker: ik vind dit typisch een vraag die best op FZ past. Misschien iets neutraler verwoord, maar ach... Ik zie het probleem dus echt niet?)
luxje schreef:Ben je er al uit wat jouw mening is?
Want uit jouw post kan ik het niet opmaken
slimmerik schreef:Ja maar die mensen die onnodig een topic openen hebben doorgaans geen ruim 15.000 posten gepost. Mag toch aannemen dat een "oude rot in het vak" weet wat de mogelijkheden zijn....
Die ophef is misschien niet nodig maar daar moet je ook over nadenken voordat je zo'n topic opent natuurlijk. En ik zou best mijn onderschriftje "tijdelijk" weer terug willen hebben. Vooral omdat ik al aangegeven heb dit maximaal één keer per topic te willen gebruiken.