Plaatje onderschrift

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Botervlieg

Re: Plaatje onderschrift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 12:46

Valiant schreef:
daarbij kon je zowieso al nooit een afbeelding als onderschrift Haha!

Jawel, hoor. Totdat het niet meer mocht.
Ook piepkleine smiley's niet. Alleen boktsmileys mogen nog. Clown

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:11

Die goeie ouwe tijd Clown

Ik heb me ook suf zitten piekeren hoe Slimmerik dat gedaan had, broncodes erbij, allerlei andere fora afgstruind, misschien dat ik daar het antwoord zou vinden. Ik had zelfs mijn oude onderschrift incl. plaatje alweer uit de doos gehaald, maar helaas.. Scheve mond

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:31

Oeps sorrie lies Afbeelding

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:51

flippieh schreef:
opeen of andere manier vind ik het eigelijk wel erg voor slimmerik
ze wenste ons alleen iets liefs toe
dat op een lief woordje een permanente ban of iets staat vind ik ook raar
maar ja
slimmerik ik vond het echt tof wat je deed en vind het flauw dat err zo'n heisa over gemaakt moet worden !

Amen Nagelbijten / Gniffelen
vind het eigenlijk alleen maar jaloezie omdat anderen dat eigenlijk stiekem ook willen ..
maar geven ze niet toe...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:19

Ik vond t ook erg leuk,
heb er ook een beetje nare smaak van dat hier helemaal een topic over geopend is,
hoe bedoel je op een subtiele manier iemand bij t beheer te kijk zetten?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:21

rakkertje13 schreef:
flippieh schreef:
opeen of andere manier vind ik het eigelijk wel erg voor slimmerik
ze wenste ons alleen iets liefs toe
dat op een lief woordje een permanente ban of iets staat vind ik ook raar
maar ja
slimmerik ik vond het echt tof wat je deed en vind het flauw dat err zo'n heisa over gemaakt moet worden !

Amen Nagelbijten / Gniffelen
vind het eigenlijk alleen maar jaloezie omdat anderen dat eigenlijk stiekem ook willen ..
maar geven ze niet toe...

Toevoeging: en omdat ze gewoon niet zo slim zijn als Slimmerik Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:25

Nou moeten jullie toch eens ophouden met de schuld in mijn schoenen te schuiven. Ik vraag verdorie alleen of er een regel veranderd is.

Het is toch te belachelijk voor woorden dat je zoiets niet mag vragen?! En dat je woorden vervolgens compleet verdraaid worden en er op deze manier gereageerd wordt?

En als Slimmerik rgens een permante ban voor zou krijgen zou het nog altijd haar eigen schuld zin, ik neem aan dat ze namelijk geen OW's voor de gein heeft gekregen.

Edit: typo's, irritante laptop Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:18

Joh neem het allemaal niet zo persoonlijk op! Knipoog
Ik zeg ZE, er wordt duidelijk door meer mensen geklaagd e.d of het is pure jaloezie, weet ik veel...

ennuh het probleem is inmiddels ook opgelost he Vork
Slimmerik heeft te horen gekregen dat ze het niet meer mag Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:32

Cyntje schreef:
Ik zeg ZE, er wordt duidelijk door meer mensen geklaagd e.d of het is pure jaloezie, weet ik veel...

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat die mensen andere redenen hebben dan alleen jaloezie. Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:35

Shadow0 schreef:
Cyntje schreef:

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat die mensen andere redenen hebben dan alleen jaloezie. Lachen

Daarom staat er ook e.d bij Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:11

Nou, Wuis, je had het ook aan Slimmerik kunnen vragen (pb; heb ik ook gedaan).
Of de naam van Slimmerik niet noemen in je topic.
Wat is er mis met 'een bokker' ??

Het was misschien je bedoeling niet, maar jouw topic wordt door andere bokkers
gemakkelijk gezien als een actie van 'het braafste jongetje in de klas'.

Vind jouw vinnige eactie daarop dan ook minstens zo laakbaar als die van degenen
die jou een verklikker vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 09:03

@Cyntje: Ja ik neem het wel persoonlijk op, omdat bepaalde antwoorden gewoon heel persoonlijk gericht zijn.

Nee het was zeker mijn bedoeling niet. Hoe vaak moet ik dat nu nóg zeggen. En ja ik heb me het hele topic braaf gedragen maar na 6 pagina's met teksten als 'druk maar lekker op de foei knop', 'heb er ook een beetje nare smaak van dat hier helemaal een topic over geopend is' enz. enz. raak ik toch wel lichtelijk geirriteerd, ja. En volgens mij is dat toch best voor te stellen. Aangezien ik al zo'n twintig keer heb gezegd dat ik niemand wil aanvallen, niks persoonlijks tegen mensen heb, geen mensen de grond in wil boren, het niet op die manier bedoel als hier gezegd word, aan niemand een hekel heb enzovoort enzovoort!

En nogmaals ik zie echt niet in waarom ik iemand moet pb'en als een een vrag heb een het mod-team.

En ook al had ik geen topic geopend met deze vraag, dan nóg hadden de moderators vanzelf wel wat gezegd van 'het onderschrift' als zij vinden dat het in strijd is met de regels. De moderators komen nu eenmaal overal dus het valt ze heus wel op.

Dus voor de duizendste keer, mijn actie is helemaal niet bedoeld als het braafste jongetje van de klas, maar gewoon om een VRAAG te stellen over of de regels veranderd zijn.
Als ik braaf wilde zijn zou ik niet in andere topics met zo'n sterke eigen mening reageren en had ik ook nog nooit OW's op mijn naam gehad.

Hopelijk is het nu eindelijk duidelijk.

En blijkbaar is het toegestaan om iets te vragen (waarom ook niet, daar is dit forum juist voor), anders was dit topic al lang gesloten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 09:59

Botervlieg schreef:
Nou, Wuis, je had het ook aan Slimmerik kunnen vragen (pb; heb ik ook gedaan).
Of de naam van Slimmerik niet noemen in je topic.
Wat is er mis met 'een bokker' ??

Het was misschien je bedoeling niet, maar jouw topic wordt door andere bokkers
gemakkelijk gezien als een actie van 'het braafste jongetje in de klas'.

Vind jouw vinnige eactie daarop dan ook minstens zo laakbaar als die van degenen
die jou een verklikker vinden.

helemaal mee eens als het niet persoonlijk op iemand gericht is hoef je ook geen namen te noemen...

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:02

Je hebt wel heel veel woorden nodig
- èn aannames die je niet waar kunt maken -
om je straatje schoon te vegen, Wuis.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:09

@Luxx; ja das wel stúkken nuttiger dan dit, ik vraag namelijk naar de beweegredenen van de mens,iets wat filosofen al eeuwen bezig houd Nerd

ok, nu weer ff terug want ook dit slaat nergens op..
kan er hier nu geen slotje op dit topic ofzo?
de vraag is beantwoord het 'probleem' verholpen waarom nog langer doorzeiken over iets wat niet meer bestaat?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:49

ik heb trouwens altijd gedacht dat je een mod kunt pb-en
als je een vraag hebt en daar niet speciaal een topic voor hoeft te openen...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:02

Mas schreef:
ik heb trouwens altijd gedacht dat je een mod kunt pb-en
als je een vraag hebt en daar niet speciaal een topic voor hoeft te openen...

Dat heb ik ook altijd gedacht, maar soms kijk ik op FZ en dan zie je topics... Knipoog
(Het had misschien ook best via PB gekund, maar ik vind de ophef hier een beetje raar, er staan nog minstens 10 topics op FZ die veel beter even prive afgehandeld hadden kunnen worden. Sterker: ik vind dit typisch een vraag die best op FZ past. Misschien iets neutraler verwoord, maar ach... Ik zie het probleem dus echt niet?)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:21

Ja maar die mensen die onnodig een topic openen hebben doorgaans geen ruim 15.000 posten gepost. Mag toch aannemen dat een "oude rot in het vak" weet wat de mogelijkheden zijn....

Die ophef is misschien niet nodig maar daar moet je ook over nadenken voordat je zo'n topic opent natuurlijk. En ik zou best mijn onderschriftje "tijdelijk" weer terug willen hebben. Vooral omdat ik al aangegeven heb dit maximaal één keer per topic te willen gebruiken.

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:52

Leuke avatar

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:44

Shadow0 schreef:
Dat heb ik ook altijd gedacht, maar soms kijk ik op FZ en dan zie je topics... Knipoog
(Het had misschien ook best via PB gekund, maar ik vind de ophef hier een beetje raar, er staan nog minstens 10 topics op FZ die veel beter even prive afgehandeld hadden kunnen worden. Sterker: ik vind dit typisch een vraag die best op FZ past. Misschien iets neutraler verwoord, maar ach... Ik zie het probleem dus echt niet?)

Ben je er al uit wat jouw mening is?
Want uit jouw post kan ik het niet opmaken Bloos

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:07

luxje schreef:
Ben je er al uit wat jouw mening is?
Want uit jouw post kan ik het niet opmaken Bloos

Ok, ik zal het nog een keer proberen Lachen
Mijn mening is dat dit via PB afgehandeld had kunnen worden, maar dat het ook heel goed te begrijpen is dat de TS dit niet via PB heeft gedaan. De meer algemene vraag ("mag dit of niet") is een prima FZ-vraag.

Let op: die dingen sluiten elkaar niet uit Pling Sommige dingen kunnen zowel via PB als via een topic worden opgelost.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is Luxje? Zo niet dan hoor ik dat graag Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:54

slimmerik schreef:
Ja maar die mensen die onnodig een topic openen hebben doorgaans geen ruim 15.000 posten gepost. Mag toch aannemen dat een "oude rot in het vak" weet wat de mogelijkheden zijn....

Die ophef is misschien niet nodig maar daar moet je ook over nadenken voordat je zo'n topic opent natuurlijk. En ik zou best mijn onderschriftje "tijdelijk" weer terug willen hebben. Vooral omdat ik al aangegeven heb dit maximaal één keer per topic te willen gebruiken.

Ik kijk vrijwel nooit op FZ, misschien ligt het daar aan?

Maar in ieder geval, ik ga me er ook niet meer durk om maken. Haha! Ben nog steeds van mening dat dit een algemene vraag is en dat het logisch is dat iemand daar een topic over opent.

Vinden jullie dat niet, dan vinden jullie dat maar niet en dan verschillen we gewoon van mening. Knipoog

En BV, die veel woorden had ik zeker nodig ja om mijn mening te verwoorden, omdat er anders weer reacties kwamen als 'ja maar......' Knipoog En ik geen zin had om hier nog twintig keer verdedigend te moeten reageren voor iets waarvoor ik me uberhaupt niet eens hoef te verdedigen, en gek ben geweest dat ikdat dus wel heb gedaan. Haha!

Ik bok lekker verder, adieu Doei!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 03:45

Zwak.

In een 'algemene vraag' noem je niet de naam van een specifieke bokker.

Dat straatje van je ga je echt nooit schoonkrijgen, Wuis. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:53

Haha ik heb niet eens een straatje om schoon te maken. Clown Jij wel?

Maar ik zal hier niet meer reageren en jullie het laatste woord geven, dat vinden jullie vast fijn Ach gut Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:56

Ik zit toch te denken om een topic over teksten in het onderschrift bespreekbaar te stellen. Wilde jouw onderschrift daarbij o.a. als voorbeeld nemen X. Ik stoor me nl. ontzettend aan het woord "flikker"..... Ongepast in kersttijd.

Edit: Naam verwijderd.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 15-12-06 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt