Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:rakkertje13 schreef:Waarom laat je ook niet eerst het geld overmaken en dan pas opsturen?!
Dit is in goed vertrouwen gebeurt. De Bokster zou het geld de betreffende avond overmaken. Ik heb nog nooit problemen gehad met wanbetalers, maar dit begint er nu toch op te lijken![]()
Misschien dat ze haar leven nog besluit te beteren n.a.v. het topic.
Shanna schreef:wat ik altijd doe is of ik nou iets koop of verkoop, altijd (mobiele) telefoon nummers vragen en even bellen om te controleren op een onverwacht moment om de dingen nogmaals door te spreken, willen ze deze niet geven dan houd het op en zoek ik wel verder
Wilawander schreef:Ook was er iemand die het geld al 2 x had overgemaakt en het was wel heel raar dat het nog steeds niet over was. dan maakte ze het nog maar een keer over.![]()
lindsey schreef:Zwarte lijst voor bokkers die hun afspraken niet nakomen?
Bij de nieuwe moderators zit een bokker die geprobeerd heeft een andere bokker op te lichten. Helaas voor haar werkt deze bokker bij de politie dus is het niet gelukt.
Maar als je zelfs moderator kan worden terwijl je geprobeerd hebt iemand op te lichten heb ik weinig vertrouwen in correct samengestelde zwarte lijst of bemiddeling door mods.
Sylvia schreef:En zo stond er wederom een onschuldig slachtoffer op een zwarte lijst.
Citaat:Wordt het geen tijd voor een 'zwarte lijst' Om Bokkers op te zetten die (ooit eens) een andere 'Bokker' bedonderd hebben?
Citaat:Ik ben bang dat ik nu ook zelf het slachtoffer ben geworden.
Sylvia schreef:En zo stond er wederom een onschuldig slachtoffer op een zwarte lijst.
Maryanne schreef:Ik ben hier de bokker waar het topic over gaat...
Alane schreef:als je een iets niet snapt.... vragen.
domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel
Karl66 schreef:Was er dan nog een ander "slachtoffer"?
Dat kan ik in ieder geval niet uit de post van TS opmaken.
Alane schreef:Karl66 schreef:Was er dan nog een ander "slachtoffer"?
Dat kan ik in ieder geval niet uit de post van TS opmaken.
een onschuldig slachtoffer volgens Sylvia...
Maryanne schreef:Ik ben hier de bokker waar het topic over gaat... Eerst was er iets fout gegaan bij de bank, en hebben ze het geld later weer terug gestort. En toen ben ik het gewoon vergeten over te maken en daar schaam ik me echt enorm voor!! Ik heb inderdaad van meerdere mensen allerlei dingen gekocht, en ieder van hun zal zeggen dat ik het geld dezelfde avond nog over had gemaakt! Ik ben dus helemaal niet slecht en het was al helemaal niet met opzet, want zo ben ik helemaal niet! Inmiddels is het geld al overgemaakt, dus is alles al weer goed gekomen.. Maar wil dus even zeggen dat het niet mijn bedoeling was en ik me er ook heel erg voor spijt!