Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Ik zie eigenlijk ook niet in waarom Maya - of willekeurig wie van de mods - niet zou mogen zeggen dat in hun optiek de ban terecht was. Zij hebben hem in overleg gegeven. Ik zou het vreemder hebben gevonden als er mensen in het modteam vonden dat die ban niet terecht was...
Shadow0 schreef:
Slimmerik: een ban heb je toch echt aan jezelf te danken, niet aan Desiree.
Sylvia schreef:oudehinken schreef:
Jij snapt desiree niet.
en als je leest wat ik schrijf snap je het mischien.
en indd desiree is hier heel veel op bokt en als je haar persoonlijk zou kennen zou je mischien begrijpen waarom ze onder mijn naam heeft gereageerd.
Wat is Desiree anders dan elke andere Bokker?
Ik denk dat het verhaal ook heel anders was geweest als ze enkel een pb gesturd had naar de mods om dit uit te leggen - onder jouw account - dan dat ze daadwerkelijk gaat posten.
Sylvia schreef:Shadow, ik neem aan dat er in dat geval zoveel mogelijk geprobeerd wordt om een compromis te vinden.
Alane schreef:Heeft Desiree nu een permanente Ban wegens het posten onder iemand anders account???
oudehinken schreef:toen desiree even op mijn acount zat was haar ban al van de baan. Maar kon ze nog steeds niet inloggen en dat terwijl eht al 2 dagen geleden was dat haar ban was opgeheven.
slimmerik schreef:Alane schreef:Heeft Desiree nu een permanente Ban wegens het posten onder iemand anders account???
Ja, door die ene post aan jou gericht....
Sylvia schreef:Misschien moet jij ook een ban krijgen Alane, jij lokte het blijkbaar uit...
Sylvia schreef:Ik blijf erbij dat je er zélf bij bent, ongeacht óf en door wie het uitgelokt wordt. Kwestie van nadenken hoe je iets brengt of gewoon niks zeggen. Spreken is zilver, zwijgen is goud.