_mistique_ schreef:topsylover schreef:Als ze geld gaan vragen voor het inloggen dan is het dag Bokt!
Mee eens!
mensen denken gewoon teveel, Denk dat Bart niet zo dom is om dat te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mistique_ schreef:topsylover schreef:Als ze geld gaan vragen voor het inloggen dan is het dag Bokt!
Mee eens!
Karoliefje_ schreef:Als Bart het goed doet(wat hij volgens mij ook wel doet) is dat niet nodig
romatjuh schreef:
Denk dat het juist wel slim zou zijn om het wel te gaan doen. Volgens mij kan iedereen wel een euro missen..
BartVB schreef:Let er aub op dat er maar een klein percentage van de gebruikers daadwerkelijk iets gaat storen en het genoemde topic is een zakelijke rekening waar je redelijk wat geld per transactie betaald. Van die euro gaat (als ik me niet vergis) iets van 15 cent rechtstreeks naar de bank.
1 euro storten is heel lief maar zet niet echt veel zoden aan de dijk helaas. Daarnaast betaal je voor het gemiddelde tijdschrijft al snel het zesvoudige en daar heb je dan maar heel even plezier van
slimmerik schreef:romatjuh schreef:
Denk dat het juist wel slim zou zijn om het wel te gaan doen. Volgens mij kan iedereen wel een euro missen..
Ja maar één euro is niet genoeg voor Bart, dit schrijft hij daarover:BartVB schreef:Let er aub op dat er maar een klein percentage van de gebruikers daadwerkelijk iets gaat storen en het genoemde topic is een zakelijke rekening waar je redelijk wat geld per transactie betaald. Van die euro gaat (als ik me niet vergis) iets van 15 cent rechtstreeks naar de bank.
1 euro storten is heel lief maar zet niet echt veel zoden aan de dijk helaas. Daarnaast betaal je voor het gemiddelde tijdschrijft al snel het zesvoudige en daar heb je dan maar heel even plezier van
Karoliefje_ schreef:Ik vind beetje absurd. Als het goed is verdiend de eigenaar van Bokt aan bokt hoor!!
Butterfly14 schreef:ik weet het, is al eerder gequote, maar, waar baseer je dat op?
ik heb zelf ook geen idee hoeveel tijd hij eraan kwijt is en hoeveel geld hij ermee verliest/wint. Het lijkt mij dat jij dat ook niet weet, dus ga niet in het wilde weg lopen beweren.
En als je geen inschrijf/inloggeld moet betalen, waar zou hij dan volgens jou de winst uit moeten halen? Ik denk dat hij je erg dankbaar is als je hem dat verteld. (En met een winst moet hij dus zijn eigen uren ook uit kunnen betalen! Anders is het geen winst.)
BartVB schreef:Ik snap echt niet wat je probleem isStel dat ik 5000,- per maand zou verdienen aan Bokt (wat duidelijk niet het geval is) wat is er dan mis met het geven van een vrijwillige bijdrage aan een site waar sommige mensen uren per dag op zitten en waar mensen legio leuke contacten op hebben gedaan en nuttige informatie hebben gevonden? Niemand dwingt je om geld over te maken. Als jij vind dat Bokt je een paar euro waard is dan maak je die paar euro over. Vind je dat je je geld beter aan iets anders kan besteden of heb je gewoon weinig te besteden (b.v. bij kinderen met een paar euro zakgeld) dan maak je niets over. Ik zie echt het probleem niet.
BartVB schreef:Eehm, mijn reactie ging over de post van slimmerik, niet over het topic in het algemeenIk had dat even wat duidelijker moeten melden
RUBYWHITE schreef:Het heet een vrijwillige bijdrage...juist omdat je tot niets verplicht bent
milou123 schreef:Mensen die nieuw aanmelden moeten na 1 maand, om te proberen naar een lijn bellen..dit kost 2 á 3 euro..zo krijg je ook minder schuilaccounts, ja je houd ze nog wel, maar wel minden
De mensen die al aangemeld zijn moeten eerst bellen voordat ze bokt in kunnen..
En dit 1x of 1x per jaar..
Zo komt er toch nog geld binnen!
wat vinden jullie?
ThePast03 schreef:Dit was de vraag van de ts van dit topic en dat heeft toch niets met vrijwilligheid te maken.
Er worden nu twee topics door elkaar gehaald, die van de vrijwillige bijdrage waar ik helemaal niets op tegen heb en deze waar het niet meer vrijwillig is maar een verplichting om te kunnen bokken.
Cheveyo schreef:Vrijwillige bijdrage: ja
Betalen om in te loggen: nee
Bart heeft het nog niet uitgesloten, dat betalen maar toch doe ik er niet aan mee mocht het ooit zover komen.
Bonte schreef:Maar dit heeft de TS waarschijnlijk in dat andere topic gelezen. Dit heeft een andere Boktbezoeker geoppert, maar hier is helemaal niet van gezegd dat het gaat gebeuren. Dus allemaal paniek voor niets
BartVB schreef:Vind je dat je je geld beter aan iets anders kan besteden of heb je gewoon weinig te besteden (b.v. bij kinderen met een paar euro zakgeld) dan maak je niets over. Ik zie echt het probleem niet.
BartVB schreef:Het zou kunnen dat er betaald moet gaan worden voor extra functionaliteit maar de basis (b.v. de paardenforums) blijven gewoon gratis.