Betalen voor inloggen bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Re: Betalen voor inloggen bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:11

_mistique_ schreef:
topsylover schreef:
Als ze geld gaan vragen voor het inloggen dan is het dag Bokt! Doei!

Mee eens!

mensen denken gewoon teveel, Denk dat Bart niet zo dom is om dat te doen Haha! Haha!

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:39

Als ze geld gaan vragen voor het inloggen dan is het dag Bokt! Doei!
[/quote]

Mee eens!
[/quote]

mensen denken gewoon teveel, Denk dat Bart niet zo dom is om dat te doen Haha! Haha!
[/quote]

Denk dat het juist wel slim zou zijn om het wel te gaan doen. Volgens mij kan iedereen wel een euro missen..

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:40

Als Bart het goed doet(wat hij volgens mij ook wel doet) is dat niet nodig Lachen

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:45

Karoliefje_ schreef:
Als Bart het goed doet(wat hij volgens mij ook wel doet) is dat niet nodig Lachen

Dat hoef je niet steeds neer te zetten. Dat weten we nu wel. Boos!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:57

romatjuh schreef:

Denk dat het juist wel slim zou zijn om het wel te gaan doen. Volgens mij kan iedereen wel een euro missen..

Ja maar één euro is niet genoeg voor Bart, dit schrijft hij daarover:

BartVB schreef:
Let er aub op dat er maar een klein percentage van de gebruikers daadwerkelijk iets gaat storen en het genoemde topic is een zakelijke rekening waar je redelijk wat geld per transactie betaald. Van die euro gaat (als ik me niet vergis) iets van 15 cent rechtstreeks naar de bank.

1 euro storten is heel lief maar zet niet echt veel zoden aan de dijk helaas. Daarnaast betaal je voor het gemiddelde tijdschrijft al snel het zesvoudige en daar heb je dan maar heel even plezier van Knipoog

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 00:19

romatjuh schreef:

Hoe weet jij de financiele situatie van anderen?

Ik vind Bokt erg leuk en soms zelfs erg nuttig maar ik zou er niet voor betalen. Sterker zelf ik kan er niet voor betalen!

Een vrijwillige bijdrage vind ik een goed idee.

Het idee om aan een apart deel van bokt een prijskaartje te hangen zie ik niet zitten omdat er dan een scheidingslijn komt tussen de leden.
Denk ook dat dit juist meer werk en ruimte zou kosten dan de vrijwillige bijdrages Knipoog .
Maar dit is mijn mening
Laatst bijgewerkt door blieb01 op 29-10-06 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 00:27

slimmerik schreef:
romatjuh schreef:

Ja maar één euro is niet genoeg voor Bart, dit schrijft hij daarover:

BartVB schreef:
Let er aub op dat er maar een klein percentage van de gebruikers daadwerkelijk iets gaat storen en het genoemde topic is een zakelijke rekening waar je redelijk wat geld per transactie betaald. Van die euro gaat (als ik me niet vergis) iets van 15 cent rechtstreeks naar de bank.

1 euro storten is heel lief maar zet niet echt veel zoden aan de dijk helaas. Daarnaast betaal je voor het gemiddelde tijdschrijft al snel het zesvoudige en daar heb je dan maar heel even plezier van Knipoog

De quote van Bart was m.b.t. €1,- over te maken naar een bedrijfsrekening n.a.v. de actie 'een euro voor bokt'.
Mocht er uiteindelijk besloten worden om leden te laten betalen, zal er tegen die tijd vast wel iets anders in de plaats komen.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 00:44

Op een ander forum waar ik zit is er een gedeelte 'open' en een gedeelte enkel voor clubleden, dit zijn dan leden die een jaarlijkse bijdrage betalen en daarvoor dus en op dat gedeelte van het forum kunnen komen en naar clubdagen ook gaan Haha!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 13:05

Laat alle mensen die een permanente ban krijgen gewoon automatisch 25 euro van hun rekening halen Haha! Na afrek van de nieuwe server kunnen we met de overige bokkers wel een party houden Haha!

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 13:11

Karoliefje_ schreef:
Ik vind beetje absurd. Als het goed is verdiend de eigenaar van Bokt aan bokt hoor!!

ik weet het, is al eerder gequote, maar, waar baseer je dat op? Verward
ik heb zelf ook geen idee hoeveel tijd hij eraan kwijt is en hoeveel geld hij ermee verliest/wint. Het lijkt mij dat jij dat ook niet weet, dus ga niet in het wilde weg lopen beweren.
En als je geen inschrijf/inloggeld moet betalen, waar zou hij dan volgens jou de winst uit moeten halen? Ik denk dat hij je erg dankbaar is als je hem dat verteld. (En met een winst moet hij dus zijn eigen uren ook uit kunnen betalen! Anders is het geen winst.)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:39

Butterfly14 schreef:
ik weet het, is al eerder gequote, maar, waar baseer je dat op? Verward
ik heb zelf ook geen idee hoeveel tijd hij eraan kwijt is en hoeveel geld hij ermee verliest/wint. Het lijkt mij dat jij dat ook niet weet, dus ga niet in het wilde weg lopen beweren.
En als je geen inschrijf/inloggeld moet betalen, waar zou hij dan volgens jou de winst uit moeten halen? Ik denk dat hij je erg dankbaar is als je hem dat verteld. (En met een winst moet hij dus zijn eigen uren ook uit kunnen betalen! Anders is het geen winst.)

Van de andere kant is er ook geen bewijs dat Bart geld tekort komt toch. Hij verdient aan de banners dat is zeker..... Niemand kan in de boekhouding kijken, tenminste ik heb daar nog niks van gemerkt. Er wordt zomaar zonder vergunning of wat dan ook een inzameling gehouden. Er wordt erg op het "wij" gevoel ingespeeld zodat er echt mensen en kinderen 4 keer of vaker een 0909 nummer gaan bellen waar enorm veel geld aan de strijkstok blijft hangen zonder dat het bij bokt terecht komt. De laatste tussenstand gegeven door Bart is al van eergisteren........ook niet te controleren.

Wanneer is het volgende geld nodig? En hoeveel wordt het dan?? Waarom doet Bart niet meer onderzoek wat nog meer reclamegeld kan opleveren? Bokt was toch een van de best lopende sites?? Daar moet toch meer geld van te maken zijn dan kinderen hun zakgeld af te troggelen??

Edit: Ik ben er van overtuigd dat Bart enorm veel doet voor Bokt, daar twijfel ik niet aan: iedere hobby kost tijd. Maar voordat ik geld overmaak wil ik toch een kosten-baten plaatje zien......
Als men aan een site idd zoveel geld op toelegt als iedereen doet geloven hier dan zou er toch helemaal geen internet zijn??

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:07

Ik snap echt niet wat je probleem is Verward Stel dat ik 5000,- per maand zou verdienen aan Bokt (wat duidelijk niet het geval is) wat is er dan mis met het geven van een vrijwillige bijdrage aan een site waar sommige mensen uren per dag op zitten en waar mensen legio leuke contacten op hebben gedaan en nuttige informatie hebben gevonden? Niemand dwingt je om geld over te maken. Als jij vind dat Bokt je een paar euro waard is dan maak je die paar euro over. Vind je dat je je geld beter aan iets anders kan besteden of heb je gewoon weinig te besteden (b.v. bij kinderen met een paar euro zakgeld) dan maak je niets over. Ik zie echt het probleem niet.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:12

BartVB schreef:
Ik snap echt niet wat je probleem is Verward Stel dat ik 5000,- per maand zou verdienen aan Bokt (wat duidelijk niet het geval is) wat is er dan mis met het geven van een vrijwillige bijdrage aan een site waar sommige mensen uren per dag op zitten en waar mensen legio leuke contacten op hebben gedaan en nuttige informatie hebben gevonden? Niemand dwingt je om geld over te maken. Als jij vind dat Bokt je een paar euro waard is dan maak je die paar euro over. Vind je dat je je geld beter aan iets anders kan besteden of heb je gewoon weinig te besteden (b.v. bij kinderen met een paar euro zakgeld) dan maak je niets over. Ik zie echt het probleem niet.

Met vrijwillige donaties heb ik ook geen enkel probleem maar daar ging dat topic niet over.
Dit topic ging over het feit of je zou willen betalen voor het inloggen op bokt of een gedeelte daarvan en dat vind ik toch echt een heel ander verhaal. Knipoog

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:13

Nee ik zie het probleem ook niet. Ik snap niet dat we hier over zitten zemelen. Het is niet verplicht om geld te storten, de mensen doen het vrijwillig. Wil je het niet, nou dat is ook prima. Ik heb heel veel plezier van Bokt en heb er graag wat voor over.
Go Bart Go jij! Go jij!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:56

Eehm, mijn reactie ging over de post van slimmerik, niet over het topic in het algemeen Lachen Ik had dat even wat duidelijker moeten melden Scheve mond

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:09

BartVB schreef:
Eehm, mijn reactie ging over de post van slimmerik, niet over het topic in het algemeen Lachen Ik had dat even wat duidelijker moeten melden Scheve mond

Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen en heb ik niets gezegd.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:20

Het heet een vrijwillige bijdrage...juist omdat je tot niets verplicht bent Bloos

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:04

RUBYWHITE schreef:
Het heet een vrijwillige bijdrage...juist omdat je tot niets verplicht bent Bloos

milou123 schreef:
Mensen die nieuw aanmelden moeten na 1 maand, om te proberen naar een lijn bellen..dit kost 2 á 3 euro..zo krijg je ook minder schuilaccounts, ja je houd ze nog wel, maar wel minden Lachen
De mensen die al aangemeld zijn moeten eerst bellen voordat ze bokt in kunnen..
En dit 1x of 1x per jaar..
Zo komt er toch nog geld binnen!
wat vinden jullie?

Dit was de vraag van de ts van dit topic en dat heeft toch niets met vrijwilligheid te maken. Knipoog
Er worden nu twee topics door elkaar gehaald, die van de vrijwillige bijdrage waar ik helemaal niets op tegen heb en deze waar het niet meer vrijwillig is maar een verplichting om te kunnen bokken.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:10

ThePast03 schreef:
Dit was de vraag van de ts van dit topic en dat heeft toch niets met vrijwilligheid te maken. Knipoog
Er worden nu twee topics door elkaar gehaald, die van de vrijwillige bijdrage waar ik helemaal niets op tegen heb en deze waar het niet meer vrijwillig is maar een verplichting om te kunnen bokken.

Maar dit heeft de TS waarschijnlijk in dat andere topic gelezen. Dit heeft een andere Boktbezoeker geoppert, maar hier is helemaal niet van gezegd dat het gaat gebeuren. Dus allemaal paniek voor niets Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:11

Vrijwillige bijdrage: ja
Betalen om in te loggen: nee

Bart heeft het nog niet uitgesloten, dat betalen maar toch doe ik er niet aan mee mocht het ooit zover komen.

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:17

Cheveyo schreef:
Vrijwillige bijdrage: ja
Betalen om in te loggen: nee

Bart heeft het nog niet uitgesloten, dat betalen maar toch doe ik er niet aan mee mocht het ooit zover komen.

Ben ik helemaal mee eens..
En zouden m'n ouders ook niet erg vinden.. Eindelijk eens wat meer tijd voor HW ? Koe

Dat houdt niet weg, dat ik het héerlijk vind om te bokken. En het super vind van Bart! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Djuukiej op 30-10-06 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:23

Bonte schreef:
Maar dit heeft de TS waarschijnlijk in dat andere topic gelezen. Dit heeft een andere Boktbezoeker geoppert, maar hier is helemaal niet van gezegd dat het gaat gebeuren. Dus allemaal paniek voor niets Knipoog

Ik ben absoluut niet in paniek hoor. Haha!

TS stelt gewoon een vraag en ik geef daar gewoon eerlijk antwoord op: namelijk dat ik niet ga betalen voor een internetsite.

Verder is er weinig aan de hand.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:26

Idd in een financieële situatie van een ander kun je niet kijken, maar sinds ik samenwoon heb ik ook geen geld meer om tijdschriften te kopen en moet ik sparen voor iets wat ik graag wil hebben...
Maar een paar euro voor bokt kan ik wel missen Knipoog
Dus niet steeds voor het inloggen aangezien ik me vaak opnieuw moet inloggen Knipoog
Er zullen bepaalde regels of iets dergelijks gemaakt moeten worden over evt vaste bedragen die bokkers moeten betalen...
En mensen, hou het ook een beetje leuk voor Bart. Dit is een groot forum en kost veel tijd en geld! En sommige reacties hier zijn misselijkmakend Lips are sealed

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:17

Ik vind het ook niks om te betalen als ik me wil aanmelden, dan ga ik wel naar een ander forum!

Ik vind het overigens wel goed wat ze in een ander topic doen; geld doneren. Dat is heel anders en is vrijwillig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:55

BartVB schreef:
Vind je dat je je geld beter aan iets anders kan besteden of heb je gewoon weinig te besteden (b.v. bij kinderen met een paar euro zakgeld) dan maak je niets over. Ik zie echt het probleem niet.

Maar dat probleem zou dus wel kunnen ontstaan als er betaald moet gaan worden voor extra functionaliteit?

BartVB schreef:
Het zou kunnen dat er betaald moet gaan worden voor extra functionaliteit maar de basis (b.v. de paardenforums) blijven gewoon gratis.