1 euro voor Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:50

Paula schreef:
Quellian schreef:

Juist daarom wordt er nu geld ingezameld; voor een nieuwe server.

Dat snap ik, maar kijk ik denk dan dat je het verplicht moet doen. Tuurlijk alle beetjes helpen maar zo kom je nooit aan de 3500 euro denk ik.. en dan is het voor niks? Of zie ik dat dan verkeerd.

Niets in het leven is verplicht.

Het lijkt me dat er vast wel een oplossing wordt gevonden als Bart geld tekort komt. Misschien lapt ie zelf, misschien dat een stel bokkers nog een euro overmaken. I don't know Lachen

Ann

BartVB gaat dat geld echt wel apart zetten voor die server ook al komt het bedrag er niet in 1 keer. Een beetje vertrouwen in je medemens Knipoog

Paardennamen

Ik wil best mijn rekening beschikbaar stellen voor al die kleine bedragen. Alleen... hoe zit het dan inderdaad met de belasting? Iemand die dat (desnoods per pb) kan uitleggen?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:51

Bart, doe je volgende week ofzoweer een update hoeveel er binnen is gekomen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:51

Tuurlijk komen we aan de 3500 euro!
Als iedereen nou niet zo zeurt en gewoon een klein bedragje overmaakt of wat hij/zij wil missen, dan halen we dat zeker. Voor veel bokkers is bokt niet zomaar een site maar gewoon een leven, als er geen bokt is mist er wat...

nastyexplosive

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:52

Als ik 5 euro wil doneren, kan ik dat wel gewoon naar het rekening nummer van Bokt doen (is dat nog de moeite waard na aftrek van de bank)? Of moet ik dan even wachten op dat telefoonnummer of priverekening van iemand die het in 1 keer doorsluist?

Mireille

Paula schreef:
Dat snap ik, maar kijk ik denk dan dat je het verplicht moet doen. Tuurlijk alle beetjes helpen maar zo kom je nooit aan de 3500 euro denk ik.. en dan is het voor niks? Of zie ik dat dan verkeerd.

Ook als we nu niet aan die 3500 euro komen gaat hoe dan ook dat geld toch wel naar Bokt. Bart heeft door de jaren heen enorm veel kosten gemaakt (denk maar aan eerdere problemen/server crashes etc.).

Alwiene

Machie schreef:
ik heb als arme student 7.50 gestort. Dan maar 3 dagen weinig roken oid. Maar dat komt wel goed Haha! Bokt moet blijven Ja

Sjoert, we hebben al eerder help bokt de winter door actie's gehad enzo Knipoog Feit blijft dan veel mensen wel iets aanbieden en nemen, maar uiteindelijk niet betalen enzo

Ben ik het niet helemaal mee eens, met de bokt voor Azie campagne hebben we toch met zijn allen een aanzienlijk bedrag bij elkaar gezameld! Ik denk dat de meeste bokkers nu ook wel in de gaten hebben dat het echt menes is, dus een bokt voor bokt actie zou moeten kunnen werken Ja

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:53

Ann schreef:
BartVB gaat dat geld echt wel apart zetten voor die server ook al komt het bedrag er niet in 1 keer. Een beetje vertrouwen in je medemens Knipoog

Van mij mag ie best op vakantie van het geld wat overblijft na een nieuwe server hoor. Zoveel moeite als ie doet mag best beloond. Knipoog
Ben alleen bang dat je met alleen een oproepje voor donaties niet ver genoeg komt.
Ald het goed loopt maak ik misschien over een poosje ook wat over Lachen

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:53

Hahah Suzanne je maakt het wel heel dramatisch... maar je hebt wel gelijk Clown

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:55

Paula schreef:
Ann schreef:

Van mij mag ie best op vakantie van het geld wat overblijft na een nieuwe server hoor. Zoveel moeite als ie doet mag best beloond. Knipoog
Ben alleen bang dat je met alleen een oproepje voor donaties niet ver genoeg komt.
Ald het goed loopt maak ik misschien over een poosje ook wat over Lachen

weet je wat het is, als niemand doneert, blijft het een probleem. Ik denk altijd maar zo, alle kleine beetjes helpen Haha!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 13:55

Mensen, al krijgt de bank 15 cent per storting de rest komt wel aan, en wie weet heeft iemand connecties bij de bank en willen ze een deel van deze winst wel weer doneren Haha!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:55

misschien is het al ergens genoemd, maar kan men weer niet zó'n actie starten als toen met de tsunamie. maar dan nu voor Bokt.
iemand die iets aan te bieden heeft, (halster, diner voor 2, fotoshoot enz enz enz) kan dit aanbieden en de opbrengst gaat naar Bokt. ik weet zeker dat er nog veel meer onkosten zijn dan een nieuwe server. Dan kunnen ze wel een poosje vooruit.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:56

Ik zou heel graag willen betalen, maar ik weet niet hoe het met mijn moeder zit!

Ik denk er al heel lang over om een keer geld over te maken naar Bokt, maar dat moet dan wel beetje een bedrag zijn. Haha!

Ik kijk het even aan, volgende week krijg ik nl loon. Lachen

Helderder

Als iedereen van bokt nou een lot bij de staatsloterij koopt, hebben we grote kans om de 15 miljoen te winnen? Vork

Veirl

shan schreef:
misschien is het al ergens genoemd, maar kan men weer niet zó'n actie starten als toen met de tsunamie. maar dan nu voor Bokt.

Een Bokt voor Bokt actie is idd al genoemd door Sjoert. Knipoog

Mireille

Ik zie net uit een oud topic dat er met Bokt voor Azie 22793 euro is opgehaald.

Echt een geweldig bedrag en iets in die richting moet ook wel te realiseren zijn voor Bokt zelf. Lachen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:57

Weet je, ik heb het idee dat Bart zelf denkt dat het niet haalbaar is om die 3500 euro bij elkaar te krijgen, en dan begint het bij mij dus heel hard te kriebelen om als bokkers het tegendeel te bewijzen!!

Ann

@nastyexplosive,
Van die 5 euro gaat er iets van 0.15 cent transactiekosten af. Wel de moeite waard lijkt me.

More

deedee19 schreef:
Toch ben ik van mening dat een bijdrage per jaar best kan werken. Bij fjordenwereld hebben ze dat ook ingelast en daar is het (mede doordat er minder leden zijn) 7,50 per jaar en heel veel leden zijn gebleven. De eerste weken kun je gewoon kosteloos mee doen en daarna betalen. Zou zoiets niet ook voor bokt kunnen? Het bedrag kan met zoveel leden aanzienlijk naar beneden dus wat al genoemd werd 2 a 3 euro per jaar om te kunnen bokken. Ik zou het er wel voor over hebben en ik denk wel meer mensen.

Dat is idd een goed idee Haha!. Denk dat er wel wat bokkers afhaken.
Maar dan weet je direct wie de echte bokkers zijn Haha!.
Bokt word hierdoor ook weer leuker, want hierdoor blijven alleen de mensen die bokt ook echt leuk vinden Haha!.
Ik ga mn mamsie strax nog even vragen of wij nog even wat kunnen storten :J.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:58

Paula schreef:
Als iedereen van bokt nou een lot bij de staatsloterij koopt, hebben we grote kans om de 15 miljoen te winnen? Vork

en als je dat geld gewoon op bokt stort ipv ene lot te kopen is bokt ook gelijk geholpen Haha!

Vie

Haha, ja precies! Haha!

Alwiene

Paula schreef:

Staatsloterij doen we dan net niet aan mee, postcodeloterij en de lotto wel en ik beloof bij deze plechtig dat als ze ons binnenkort die miljoenen komen brengen bart van mij zijn nieuwe databeest krijgt Ja

shan

Kan Sjoert daar niet mee beginnen, die heeft daar misschien ervaring mee, ik heb best wel wat in de aanbieding hoor.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:59

Machie schreef:
Paula schreef:

en als je dat geld gewoon op bokt stort ipv ene lot te kopen is bokt ook gelijk geholpen Haha!

Goh slim Haha! (Quellian je bent niet de enige blonde Haha! Haha! )