Sjonge. Wat een opties allemaal hé

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:Maar je hebt ook Young Riders. Waarom maken ze dat dan ook niet besloten?
Ilindra schreef:Frozenstar schreef:Maar je hebt ook Young Riders. Waarom maken ze dat dan ook niet besloten?
Waarschijnlijk omdat er nog steeds Young Riders bij komen maar van BvT'ers komen er gewoon niet meer
natasja50 schreef:Ik hoop dat er snel een forum komt waar die oud-bokkers niet meer kunnen komen.....scheelt een hoop gezeur.
Billy schreef:Mag dat het sex en relatiesforum zijn?![]()
![]()
natasja50 schreef:Billy schreef:Mag dat het sex en relatiesforum zijn?![]()
![]()
Ben je bang dat je je niet beheersen kunt?? Of is het op jullie forum niet spannend genoeg![]()
Ilindra schreef:@Frozenstar:
Jij bent degene die zich afvraagt waarom YR niet besloten wordt en BvT wel.....
Ik geef je daar alleen een antwoord op
natasja50 schreef:Billy schreef:Mag dat het sex en relatiesforum zijn?![]()
![]()
Ben je bang dat je je niet beheersen kunt?? Of is het op jullie forum niet spannend genoeg![]()
Frozenstar schreef:natasja50 schreef:
Sommige mensen irriteren zich er aan.
Frozenstar schreef:natasja50 schreef:Ben je bang dat je je niet beheersen kunt?? Of is het op jullie forum niet spannend genoeg![]()
Sommige mensen irriteren zich er aan.
Ilindra schreef:Wat zit je dan te drammen dat YR ook maar besloten moet worden
Sammie schreef:Maar idd de topic's die over - ontmaagden, tampon's, ben ik zwanger, de eerste keer, me vriendjuh heeft ut uitgemaakt - gaan zijn niet meer op 1 hand te tellen.