Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvonniej schreef:Ik weet het niet Juno, maar ik vind de controle hier streng genoeg. En via internet kun je niet alles checken maar zodra iemand verdacht doet, dan word ie er hier zo uitgegooid. Dus ik denk echt dat het wel mee valt.
Maar natuurlijk ligt het ook aan de onderwerpen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er hier geuren/kleuren/foto's en films worden rond gestrooid.
ThePast03 schreef:Yvonniej schreef:Ik weet het niet Juno, maar ik vind de controle hier streng genoeg. En via internet kun je niet alles checken maar zodra iemand verdacht doet, dan word ie er hier zo uitgegooid. Dus ik denk echt dat het wel mee valt.
Maar natuurlijk ligt het ook aan de onderwerpen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er hier geuren/kleuren/foto's en films worden rond gestrooid.
De verhalen zijn voor vele van dit soort mannen al opwindend genoeg hoor.
En ze zullen niet allemaal meepraten maar meelezen doen er meer dan genoeg. Erg naief om te denken dat ze dan wel naar andere sites zullen gaan. Voor dit soort mannen zijn de verhalen van (veelal) jonge meiden veel interessanter.
Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n verhaal hier neertypt in de wetenschap dat zoveel mensen meelezen. En dan ook nog denkt dat je het in een "vertrouwd" groepje bespreekt.
Behoorlijk naief. Op internet is niets vertrouwd of besloten.
Yvonniej schreef:Je kunt toch alleen toegang geven tot dat subforum door mensen met meer dan 25 berichten, en meelezen niet toe staan?
Yvonniej schreef:ja maar dat is dan ook je eigen keuze om dat te vermelden. maar met sex en relatie's kun je ook andere dingen bedenken als de bekende topic's.. 'ruzie met vriend/vriendin' 'vriend van vriendin is vreemdgegaan en zij weet het niet' etc..
Gearl schreef:Nee, niet voor mij.
Sex en relaties horen überhaubt niet op een paardenforum thuis, IMO.
Shiloh schreef:en [*olduser*] ... ik WEET waar het hier om gaat. Het gaat mij erom de manier waarop over "ons" gepraat wordt. "van die mensen die" feit blijft dat dat gewoon vrij negatief beladen is met een behoorlijke portie oordeel. En dat vind ik gewoon vervelend dus daar zeg ik wat van. .
Shiloh schreef:overigens in mijn vriendengroep zijn ze allemaal vrij open over dat hele gebeuren. Wij doen daar dus ook allemaal niet zo moeilijk over en we hebben het er best wel eens over tijdens feestjes en zo.
ThePast03 schreef:Blijkbaar voel jij jezelf aangesproken. Ieder zegt gewoon hoe hij/zij erover denkt. Ik heb geen problemen met dat hk topic, daar staat het redeijk op zijn plaats denk ik.
ThePast03 schreef:Ja op feestjes met je vriendengroep. Maar op een verjaardag van je oma bijvoorbeeld waar ook ouderen en misschien zelfs wel heel jonge mensen aanwezig zijn denk ik niet dat je dat zo snel doet.
Je zit hier niet alleen met je vriendengroep, je zit op een groot forum waar ook hele jonge kinderen aanwezig zijn en voor de rest een hele hoop "vreemden".
Door te doen alsof het iets stoers is als je open over sex praat geef je wel een aparte boodschap mee aan die kinderen.
Ik zie dat ook om me heen: Vrij jonge kinderen die heel stoer en open over sex praten omdat ze erbij willen horen.
Stoer is het allerminst. Ik krijg wel het idee dat er tegenwoordig blijkbaar veel mensen problemen hebben op dat gebied vanwege het feit dat er zoveel over gepraat moet worden.
Gewoon doen en uitproberen is een stuk interessanter dan er eindeloos over praten.