[Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: [Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:52

pipanda schreef:
Ik heb al 7 jaar een paard en ben dus zeker geintresserd, maar er lopen hier een hoop topics waarvan ik denk waar gaat het over . Clown

Dan open je zelf toch een topic wat ergens over gaat?

En anders kun je jezelf afvragen of dit eigenlijk wel een forum voor jou is?

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:55

Waarom ik ben hier gekomen voor de bokt meetings mensen uit de buurt leren kennen met een paard ,dat gaat dus zzeker over paarden Clown

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:57

pipanda schreef:
Waarom ik ben hier gekomen voor de bokt meetings mensen uit de buurt leren kennen met een paard ,dat gaat dus zzeker over paarden Clown

Dan is het toch ook geen probleem om die 25 serieuze posts te plaatsen?
Wil je dat niet is dat ook je eigen keuze toch?

Dan blijft er weinig anders over dan zelf een forum op te zetten voor mensen die enkel meetings willen houden.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:57

zoals eerder vermeld, de diversiteit is er later bijgekomen, er zijn nu eenmaal dingen in het leven die je moet accepteren en dit is er een van.

Yvonnelind schreef:
Hoe kom je aan die cijfers Joel?

zoals eerder vermeld weet ik wel meer background info over bokt, maar dat gaat jullie ook geheel niet aan.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:59

ThePast03 schreef:
Dan blijft er weinig anders over dan zelf een forum op te zetten voor mensen die enkel meetings willen houden.

excuzeer mij, tot heden hebben we veel in 1 op dit forum, en omdat jij het leuk vind om het enkel op paarden en enkel en alleen paarden te houden, heb je straks 1 in veel forums,
heb je interesse in paarden, foto's, gedichtjes, schilderijen, mens en welzijn... dan moet je jezelve als gaan aanmelden voor 6 forums... gezellig he Knipoog

zoals ik in mijn eerste post hier al zij...

de regel is goed voor NU nieuwkomers, MAAR geef dan de leden die al 2 maand minstens hier lid zijn dan hun rechten behouden om overal te posten he...
Laatst bijgewerkt door joel op 14-09-06 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:59

joel schreef:
zoals eerder vermeld, de diversiteit is er later bijgekomen, er zijn nu eenmaal dingen in het leven die je moet accepteren en dit is er een van.

Ik accepteer dat anders was ik wel weg geweest.
Als jij nu kunt accepteren dat er een nieuwe regel bijgekomen is die zegt dat je 25 serieuze paardenposts moet hebben is er toch helemaal niets aan de hand?

En ga verder geen dingen zeggen over zogenaamde "background info" als je ze niet hard kunt maken. Staat een beetje zielig Knipoog

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:00

[/quote]Dan is het toch ook geen probleem om die 25 serieuze posts te plaatsen?
Wil je dat niet is dat ook je eigen keuze toch?

Dan blijft er weinig anders over dan zelf een forum op te zetten voor mensen die enkel meetings willen houden.[/quote]

Ik moet er ondertussen nog 16 en dan ga ik weer op de oude voet door Sigaar

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:02

joel schreef:
excuzeer mij, tot heden hebben we veel in 1 op dit forum, en omdat jij het leuk vind om het enkel op paarden en enkel en alleen paarden te houden, heb je straks 1 in veel forums,
heb je interesse in paarden, foto's, gedichtjes, schilderijen, mens en welzijn... dan moet je jezelve als gaan aanmelden voor 6 forums... gezellig he Knipoog

zoals ik in mijn eerste post hier al zij...

de regel is goed voor NU nieuwkomers, MAAR geef dan de leden die al 2 maand minstens hier lid zijn dan hun rechten behouden om overal te posten he...

Niet omdat ik het leuk vind maar omdat de eigenaren van dit forum dat besloten hebben. En ik vind het toevallig een hele goede beslissing die van mij veel eerder had mogen gebeuren.

2 maanden lid vind ik persoonlijk wel erg kort, ik kan me er iets bij voorstellen als ze zeggen mensen die vanaf 2003 lid zijn worden vrijgesteld. Dan heb je het echt over de mensen die voor de grote diversiteit al aangemeld zijn en blijkbaar toch op het paardengedeelte zijn afgekomen.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:03

ThePast03 schreef:
Ik accepteer dat anders was ik wel weg geweest.
Als jij nu kunt accepteren dat er een nieuwe regel bijgekomen is die zegt dat je 25 serieuze paardenposts moet hebben is er toch helemaal niets aan de hand?

En ga verder geen dingen zeggen over zogenaamde "background info" als je ze niet hard kunt maken. Staat een beetje zielig Knipoog

wat noemen ze op bokt serieuze paardenposts!? als ik me goed herinner zou ik op zo'n 35 berichten moeten zitten bij informatief... maar als je mij controleerd zal je merken dat er 0 noppes niks staat... waarom zijn mijn 35 posts verwijderd? deed ik geen moeite dan? had ik geen interesse dan?

ik ga verder geen dingen zeggen over de background, maar ik antwoord wel op de vragen die ze mij gesteld hebben

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:05

ThePast03 schreef:
Niet omdat ik het leuk vind maar omdat de eigenaren van dit forum dat besloten hebben. En ik vind het toevallig een hele goede beslissing die van mij veel eerder had mogen gebeuren.

2 maanden lid vind ik persoonlijk wel erg kort, ik kan me er iets bij voorstellen als ze zeggen mensen die vanaf 2003 lid zijn worden vrijgesteld. Dan heb je het echt over de mensen die voor de grote diversiteit al aangemeld zijn en blijkbaar toch op het paardengedeelte zijn afgekomen.

blablabla, paarden paarden paarden en oja.. paarden.... had ik je al eens verteld dat bokt meer te bieden heeft dan alleen paarden? neen? nu wel dan...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:06

joel schreef:
wat noemen ze op bokt serieuze paardenposts!? als ik me goed herinner zou ik op zo'n 35 berichten moeten zitten bij informatief... maar als je mij controleerd zal je merken dat er 0 noppes niks staat... waarom zijn mijn 35 posts verwijderd? deed ik geen moeite dan? had ik geen interesse dan?

Als jij denkt dat er van jouw post verwijderd zijn moet je contact opnemen met een moderator.
Posts worden niet zomaar verwijderd, eigenlijk helemaal nooit omdat er dan hele gaten zouden vallen in een topic waar jouw post in een keer verdwenen is.
Waarschijnlijk herninner je het jezelf niet goed.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:07

joel schreef:
blablabla, paarden paarden paarden en oja.. paarden.... had ik je al eens verteld dat bokt meer te bieden heeft dan alleen paarden? neen? nu wel dan...

Je had geen beter voorbeeld kunnen geven waarom het wel belangrijk is dat iemand eerst 25 serieuze paardenposts moet hebben. Knipoog

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:07

ik weet waarom mijn posts verwijderd zijn.. ze waren niet informatief genoeg om de mensen in de discussie te helpen... ben je lekker mee met je moeite dan...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:08

joel schreef:
ik weet waarom mijn posts verwijderd zijn.. ze waren niet informatief genoeg om de mensen in de discussie te helpen... ben je lekker mee met je moeite dan...

Nogmaals posts in bestaande topics kunnen niet verwijderd worden want dan vallen er gaten in de topics.
Misschien zijn er complete topics van jouw verwijderd? Dan zal er best wel een goede reden voor zijn, mij is dat tot op heden nog nooit overkomen.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:10

ThePast03 schreef:
joel schreef:

Je had geen beter voorbeeld kunnen geven waarom het wel belangrijk is dat iemand eerst 25 serieuze paardenposts moet hebben. Knipoog

kinderachtig he;. maar vroeg of laat moest het er eens uit komen want je blijft maar rond de pot draaien... en ja ik weet het, denk dat dit topic beter zou staan bij dat huiskamer gedoe, maar oja;. om daar zever te posten moet je eerst wel 25 nuttige pots plaatsen, en ja over paardjes... nooit egweten dat je om te zeveren wat over paardjes moest weten hoor. maargoed nu ben ik echt wel wat kinderachtig bezig, maar nu kon ik het echt niet laten... laten we het erbij houden dat ik gewoonweg buitengesloten ben van al mijn topics waarin ik vrolijk één ben met de paardenmensen, waar er geen onderscheid was tussen kenner en niet kenner... waar we allemaal gewoon mens zijn en elkaar willen helpen;. maar blijkbaar mogen enkel paardenkenners elkaar helpen Knipoog

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:11

ThePast03 schreef:
Nogmaals posts in bestaande topics kunnen niet verwijderd worden want dan vallen er gaten in de topics.
Misschien zijn er complete topics van jouw verwijderd? Dan zal er best wel een goede reden voor zijn, mij is dat tot op heden nog nooit overkomen.

u valt in herhaling, neen ik heb nooit eigen topics geopend, ik was iemand die enkel vraag en uitleg gaf hier.

jou is dat nog niet overkomen, maar jij weet natuurlijk ook alles over die diertjes he...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:13

joel schreef:
;. maar blijkbaar mogen enkel paardenkenners elkaar helpen Knipoog

Nee hoor, iedereen mag elkaar hier helpen. Er wordt enkel van je verwacht dat je minimaal een beetje interesse in paarden hebt en als je die hebt zijn 25 posts zo gemakkelijk.
Dan kun je er wel hele dramaverhalen bij gaan verzinnen maar dat heeft geen zin.
Het enige wat verwacht wordt is gewoon wat interesse in paarden toont, heb je dat niet dan zit je op het verkeerde forum.
Zo simpel is het, maak het niet moeilijker dan het is.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 14-09-06 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:13

Ik vind het opzich wel een goede regel, vooral voor de mensen die nieuw op bokt komen. Voor de mensen die al langere tijd op bokt komen, hoeft het van mij niet heel nodig ingesteld worden, maar heb er ook niet echt problemen mee. Snap dat het vervelend is, maar aan de andere kant: het is maar een forum, om je daar nou zo druk om te maken...

nemesiis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:15

nou ik vin dhet nog steeds ronduit banketstaaf :S
mag het wel een paardenforum zijn, en is het logisch dat je ook over paarden praat. maar andere dingen kunnen ook bespreekbaar zijn en misschien soms meer dan het paard zelf.
en dat heb ik dus ook. dus vind het egwoon jammer wat ze gedaan hebben. ik zit er al bijna niet op en doe er nu dan helemaal niks meer mee omdat ik op de dingen waar ik heel veel kwam en poste niet meer kan doen,

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:17

Volgens mij staat er nergens dat de 'getroffenen' niet kunnen pb-en. Lijkt mij (voorlopig althans) een goede tussenoplossing als je er heel erg last van hebt. Verder vind ik 25 paardenposts ook niet echt een opgave voor iemand die echt wil (ongeacht of je 'verstand' hebt van paarden). Ik weet ook een heleboel nog niet en dat vraag ik ook gewoon. Ik had tot voor kort echt geen idee wat de Pavo Cup nu eigenlijk inhield, waarom iedereen daar heen ging. Nu weet ik het wel. Goed, dat heb ik op de HK gevraagd, maar op zo'n manier kom je toch wel ergens? Ook ik ben nogal een nitwit op paardengebied soms.
Ik ben het met ThePast03 eens dat 25 posts nog een beetje aan de lage kant is. Ik vind het heel sneu voor de mensen die niets met paarden te maken hebben en nu na een aantal jaren opeens geen toegang meer hebben, maar ik denk dat overal wel een oplossing voor te vinden is. En daarnaast, als Bart nu zegt dat de een wel mag omdat hij diegene toevallig iets beter kent, dan is het hek helemaal van de dam en krijgt hij iedereen over zich heen en is hij met twee maten aan het meten.

Goed, ik heb makkelijk l*llen, ik heb mijn paardenposts al wel gehaald (fieuw), maar ik kan me niet voorstellen dat het echt zo'n opgave is. Het is soms nog best wel leuk ook Knipoog

nemesiis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:17

Onder andere in verband met de verscherpte regels voor Schaduw Accounts is het vanaf nu niet meer mogelijk te posten op de niet-paardenforums als je net nieuw bent op Bokt. Je kunt vanaf nu pas op deze forums komen nadat je tenminste 25 nuttige berichten hebt geplaatst op de paarden forums. Je kunt via deze link controleren of je dat inderdaad al gedaan hebt.

Er komt zo ook een link naar dat toegangscript in de melding die je krijgt als je toch probeert te posten.
[/quote]
de IDIOOTSTE regel van heel het spel hier, ik ben hier al maanden aanwezig, ik post doodleuk her en der, ik heb GEEN verstand van paarden, en PLOTS!!

ja plots kan ik nergens meer een berichtje posten!!!
ja echt nergens meer, ik had her en der gezellige gesprekken en discussies die ik graag meevolgde en in meedeed, maar zoals ik al zij.. ik heb geen verstand van paarden, hoe ga jij dan van mij verwachten dat ik 25 nuttige berichten ga moeten posten over die dieren??? als ik er wat ga posten zal het als "spam" gezien worden, en dan verwijderen ze dat... en dan sta ik nog nergens...

kan je niet gewoonweg iedereen die rechten al geven die al langer dan 2 maand op bokt zitten ofzow.. op dit moment toch....

als jullie het flikken om andere dergelijke onderwerpen op deze mannier ontoegankelijk te maken, dan zie je mij hier nietmeer, en ik zal niet de enigste zijn... mooie pesterijen noem ik dit.. gewoonweg discriminatie van de niet paardenkenners die op bokt zitten voor de diverse andere interesante onderwerpen.

Groeten Joël
[/quote]

Hier ben ik het dus ook mee eens, en sluit me volledig aan!

Nerwen

Re: [Dienstmededeling] Post beperkingen op niet-paardenforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:19

joel en anderen die het er niet mee eens zijn, ik stel voor dat je het volgende nog eens goed leest. Met name het dikgedrukte.

BartVB schreef:
Lachen Nee, als die SA toestemming heeft krijgt deze meteen toegang tot de niet-paardenfora...

Het is inderdaad een strenge regel maar de hoeveelheid SAs werd echt veel te gek en daarnaast is Bokt een paardensite. Als je hier komt voor de politieke discussies dan zit je op de verkeerde site Lachen Voor iemand met een interesse in paarden is de 25 posts grens niet echt een belemmering. De niet-paardenfora zijn een extra dienst aan de trouwe paardminnende gebruikers. Overigens heb je vanaf nu ook maar 25 berichten nodig voor toegang tot forums als De Huiskamer.

Je hoeft echt geen deskundige te zijn om die 25 nuttige paardenposts bij elkaar te krijgen. Interesse in paarden zou genoeg moeten zijn Lachen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:21

nemesiis schreef:

Hier ben ik het dus ook mee eens, en sluit me volledig aan!

Heb je de rest van het topic ook gelezen?
Wat is er zo moeilijk aan om 25 posts over paarden te plaatsen als je geinteresseerd bent in paarden. Dat gedeelte begrijp ik dus echt niet?
Als je echt geinteresseerd bent is het toch juist harstikke leuk en leerzaam om vragen te stellen of anderen proberen te helpen?

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:25

hey ik had er 35!! ik wilde HK binnen.. mar zoals eerder vermeld heb ik pech, dus wat is er nu zo moeilijk aan om 25 te halen...

het moeilijke is dat deze steeds verwijderd worden omdat ze "toch niet nuttig" waren...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:30

joel schreef:

Yvonnelind schreef:
Hoe kom je aan die cijfers Joel?

zoals eerder vermeld weet ik wel meer background info over bokt, maar dat gaat jullie ook geheel niet aan.

Jaja... dàt zal dan wel.
Vind je het raar dat ik je niet geloof na het maken van deze opmerking?
Volgens mij zuig je maar wat uit je duim. Lips are sealed