Prima schreef:Alleen worden de meningen niet meegenomen in het beleid. En ik vind dat dat wel zo zou horen.
Het wordt wel meegenomen. De mods lezen mee en de argumenten worden beslist overwogen. Maar, en dat is het cruciale punt, het wordt niet zonder meer overgenomen. Terecht. Juist het modteam heeft de plicht om dingen van meerdere kanten te bekijken, en de verschillende zaken tegen elkaar af te wegen. Dat kan dus betekenen dat een suggestie van de gebruikers niet gevolgd wordt, maar dat betekent niet dat het niet meegenomen is.
Citaat:Bokt is voor en door gebruikers. En als gebruikers met legitieme zaken aankomen, dan moet daar iets mee gebeuren
Dat 'moet' dus niet. Het is fijn als ze het doen, maar er is niets wat 'moet'. Het blijft toch geheel vrijwillig, voor beheerders, gebruikers en moderators.
Citaat:Erg jammer, maar het is niet anders. Al start ik een topic over dat ik onterecht vind waarom ons topic in photofun gesloten werd, met alle mogelijke onderbouwingen, terecht of onterecht, nog blijft deze gesloten.
Zou dat niet kunnen omdat er naast jouw argumenten en onderbouwingen ook nog andere argumenten zijn, die voor het team zwaarder wegen? Dat betekent niet dat je argumenten genegeerd en aan de kant geveegd zijn, maar dat *desondanks* toch de keuze is gemaakt het op deze manier te doen. En dat is toch aan het modteam, uiteindelijk, die maken de afweging tussen voor- en nadelen. Als signaal is de mening van gebruikers heel belangrijk. Maar het is niet doorslaggevend, want de meerderheid heeft niet altijd per definitie gelijk.