KiWiKo schreef:maar Billy, MP is besloten........ en er gaan bij bokkers onderling ook hele nare peebees over en weer over andere bokkers en dat is ook besloten. En Peebees wordt je niet voor op je vingers getikt......
iedereen zegt wel eens onaangename dingen over iemand, de mods doen dat op modpraat, en bokkers via Peebee....... kantoorpersoneel via de interne mail en bekende Nederlanders via de Prive![]()
MP is besloten in zoverre dat alleen moddies er kunnen komen. Ik moet zeggen dat er moddies zijn die dingen van mij weten waarvan ik het niet op prijs zou stellen dat álle moddies het weten. Ik heb ze (of in dit geval haar, het is maar een iemand) dingen via msn verteld die ik heel graag tussen ons hou en als ik een ban verdien, heb ik graag dat ik die gewoon krijg ipv dat er via haar gekeken wordt hoe mijn persoonlijke situatie er voor staat. Liever 3 maanden niet op bokt en mijn geheim mijn geheim, dan 1 maand niet op bokt maar met alle moddies die alle ins en outs van mijn privéleven (wat ik ook nog heb naast bokt) weten (niet dat dat schokkend genoeg is om een ban met 2 maanden te verkorten, maar het gaat om het principe

Voor hatemail of whatever over bokkers vind ik dat hetzelfde geldt. Wij doen dat via PB, dus waarom de modjes dan niet? Net zo goed als dat ik dingen die hooguit voor 2 of 3 mensen bestemd zijn via PB of msn meld kunnen zij dat toch ook doen? Moeten álle moddies perse weten wat iemand denkt over de sexuele geaardheid van een user of kan dat ook onder 4 ogen (of 4 handen